Logiciels de gestion de contacts

Un logiciel de gestion de contacts fournit des outils puissants pour le stockage, le suivi et la gestion des informations de contact dans toute l'entreprise. Cette application permet aux entreprises de fonctionner plus efficacement en distribuant les informations de contact actuelles des clients, des sous-traitants, des fournisseurs et autres à tous les niveaux et emplacements d'une entreprise. Elle intègre souvent des fonctionnalités augmentant l'efficacité telles que des outils de gestion des leads, des journaux de tâches des employés et des historiques d'interaction avec les clients. Voir aussi : logiciel de gestion de campagnes, logiciel de gestion des leads et logiciel de SFA (Sales Force Automation).

Pourquoi Capterra est gratuit

par Salesforce

(11 645 avis)
Sales Cloud est une plateforme CRM personnalisable qui évolue avec vous. Obtenez des informations et une activité en temps réel sur vos clients au même endroit, ainsi que des renseignements grâce aux tableaux de bord et aux rapports. Connectez-vous à des milliers d'applications professionnelles pour étendre votre CRM à chaque service. Ou bien choisissez Salesforce Essentials pour petites entreprises pour gérer les relations clients et vous développer plus rapidement. Il est facile à configurer, facile à utiliser et évolue avec votre entreprise. Utilisez les informations sur les clients pour établir des priorités de manière intelligente et consacrer du temps aux tâches les plus importantes. En savoir plus sur Salesforce Découvrez le CRM n° 1 au monde. Optimisez la productivité des commerciaux et aidez-les à réussir à chaque étape du processus. En savoir plus sur Salesforce

par Pipedrive

(2 020 avis)
La gestion des contacts et des communications commerciales n'a jamais été aussi facile grâce au logiciel de gestion de contacts Pipedrive, à la fois puissant et agile. Concentrez vous sur les activités qui transforment vos prospects en clients tout en profitant du design intuitif et simple de Pipedrive. En plus d'être intégrable avec des centaines d'applications et d'intégrations de gestion des clients, l'outil de CRM mobile vous permet de rester disponibles de vos contacts et d'avoir un accès complet aux fonctionnalités en déplacement. En savoir plus sur Pipedrive Pipedrive est un outil logiciel de CRM en ligne facile à mettre en œuvre, qui laisse le temps de se consacrer aux activités lucratives de l'entreprise. En savoir plus sur Pipedrive
Qu'il s'agisse de gérer un pipeline de ventes ou de conclure des accords de développement commercial, SalesforceIQ CRM (solution de GRC) élimine les étapes fastidieuses et manuelles du travail grâce à la capture automatique des données, ce qui permet de revenir aux relations qui importent le plus à l'entreprise. Les algorithmes de SalesforceIQ utilisent la science des données pour faire apparaître des informations cachées dans les e-mails, invitations et autres sources. En savoir plus sur Salesforce Essentials Il s'agit d'un logiciel de CRM qui élimine la saisie manuelle des données et utilise la science des données pour permettre aux utilisateurs de prendre de meilleures décisions. En savoir plus sur Salesforce Essentials
Infusionsoft by Keap automates your sales, marketing and business processes in one place, giving you the flexibility and power you need to close more business with confidence. Easily deliver the right message to the right customer automatically through custom automations. Manage your sales process with customizable stages and workflows. Improve your sales & marketing performance with insights and reports. En savoir plus sur Infusionsoft Infusionsoft by Keap automates your sales, marketing and business processes in one place, allowing you to close more business. En savoir plus sur Infusionsoft

par InfoFlo Solutions

(67 avis)
On ne devrait jamais avoir à payer plus d'une fois pour un même logiciel. InfoFlo comprend des mises à jour GRATUITES à vie sans aucuns frais mensuels pour seulement 99 dollars par utilisateur ! InfoFlo est un CRM facile à utiliser et idéal pour la gestion de la relation client, incluant la synchronisation Outlook la plus performante du marché ! Il s'agit d'une solution entièrement intégrée de gestion des contacts, relations, e-mails, calendriers, documents, ventes, tâches et VoIP. Il inclut Quick Books, Outlook et Google Sync. En savoir plus sur InfoFlo Le CRM complet le plus abordable du marché. Seulement 99 dollars par utilisateur. Très facile à utiliser avec des modules complémentaires en option pour bénéficier d'un set sur mesure. En savoir plus sur InfoFlo

par Airtable

(670 avis)
Airtable est une base de données relationnelle conçue pour vous. Avec une interface de type feuille de calcul accessible à tout le monde, une collaboration en temps réel et des fonctionnalités riches comme les pièces jointes et le reporting, Airtable est la base de données moderne la plus conviviale. En savoir plus sur Airtable Airtable est une base de données accessible par tout le monde offrant une interface de feuille de calcul épurée. En savoir plus sur Airtable

par Nutshell

(339 avis)
Nutshell est un CRM essentiel pour toute équipe de vente. Agissez plus rapidement, travaillez plus intelligemment et réalisez plus de transactions avec des outils de pointe, des intégrations permettant de gagner du temps, une automatisation des ventes et une assistance en direct de classe mondiale. Les équipes de vente adorent Nutshell. Croyez-en l'expérience des milliers d'entreprises qui grandissent chaque jour avec Nutshell. Nous avons juste besoin d'un CRM efficace et c'est exactement ce que propose Nutshell. – Kristen Hay, Bloomerang. En savoir plus sur Nutshell Les équipes de vente adorent Nutshell. Bénéficiez d'outils de premier ordre, d'intégrations permettant de gagner du temps et d'une assistance en direct de classe mondiale. En savoir plus sur Nutshell
Conçu spécialement pour les petites entreprises, vCita fait de la gestion de votre entreprise un jeu d'enfant. >> Suivez facilement vos interactions avec vos clients en gardant des notes et en affichant l'historique des paiements des clients à partir d'un tableau de bord convivial. >> Gérez votre facturation en un rien de temps en envoyant des devis, factures et reçus marqués. Envoyez des rappels de paiement automatisés afin d'éviter les retards de paiement. >> Faites comme les grandes entreprises : créez des messages e-mail et campagnes SMS au style épuré. Autonomisez les clients pour la planification de rendez-vous via un portail client. En savoir plus sur vCita Business Management Conçu spécialement pour les petites entreprises, vCita fait de la gestion de votre entreprise un jeu d'enfant. Réservez, obtenez des paiements et interagissez comme les grandes entreprises ! En savoir plus sur vCita Business Management

par SugarCRM

(309 avis)
Sugar est une plateforme CRM abordable et facile à utiliser, conçue pour aider votre entreprise à communiquer avec des prospects, à partager des informations sur les ventes, à conclure des offres et à veiller à la satisfaction des clients. Des milliers d'entreprises prospères utilisent Sugar au quotidien pour gérer leurs ventes, leur marketing et leur support client. Sugar est une solution CRM open source basée sur le web et facile à personnaliser qui suit l'évolution de vos besoins. Idéale pour les PME, les grandes entreprises et les organismes publics, Sugar peut fonctionner dans le cloud ou sur site. En savoir plus sur SugarCRM SFA (Sales Force Automation) Gérer des comptes, des contacts, des opportunités, des pistes et plus encore. En savoir plus sur SugarCRM

par QSOFT

(128 avis)
La gestion des contacts a évolué au-delà de la simple mise à jour de la base de données pour devenir un outil de vente essentiel. Mais amoCRM a fait un pas de plus - suite aux commentaires des clients, ils ont amélioré leur produit avec de nouvelles fonctionnalités et intégrations. Qu'il s'agisse de garder vos prospects organisés ou de suivre tous les événements sur votre site web, dans les e-mails, lors des appels et sur les médias sociaux, amoCRM dresse une synthèse complète de votre entreprise. Lorsque vous gérez les contacts de cette manière, vous pouvez raccourcir le cycle de vente. En savoir plus sur amoCRM amoCRM est un outil de gestion des contacts facile à utiliser. Il comprend la gestion des contacts et des leads, y compris l'analyse et l'intégration de sites web. En savoir plus sur amoCRM

par CiraSync

(53 avis)
Conçu spécialement pour les utilisateurs Office 365 Business, CiraSync permet la synchronisation automatisée de la liste globale de contacts sur les smartphones. CiraSync est une solution sécurisée, basée sur Azure, extrêmement flexible, facile à configurer et ne nécessitant aucune formation utilisateur. La solution se déploie sur des milliers de smartphones. Grâce à CiraSync, plus de 5 000 entreprises bénéficient de gains de productivité et d'économies grâce à la gestion automatisée des contacts et des calendriers. En savoir plus sur CiraSync Conçu spécialement pour les utilisateurs Office 365 Business, CiraSync permet la synchronisation automatisée de la liste globale de contacts sur les smartphones. En savoir plus sur CiraSync

par Freshworks

(410 avis)
Freshsales est un logiciel complet de CRM en ligne et de gestion de contacts conçu pour les équipes commerciales à haute vélocité. Parmi les fonctionnalités proposées, figurent le téléphone intégré, la messagerie électronique intégrée, le suivi du comportement des utilisateurs, la gestion des transactions, le reporting, et bien plus encore. En savoir plus sur Freshsales Freshsales est un logiciel complet de CRM en ligne et de gestion de contacts conçu pour les équipes commerciales à haute vélocité. En savoir plus sur Freshsales
Découvrez Salesforce Marketing Cloud, la solution marketing leader pour accroître l'engagement avec chaque consommateur. Utilisez sa gestion de données performante pour collecter, organiser et stocker en toute sécurité des first, second et third-party data ainsi que des données hors ligne afin de créer des profils de données consommateurs complets. Personnalisez chaque interaction tout au long du parcours avec votre marque à l'aide de l'IA intégrée. Impliquez ensuite chaque consommateur à grande échelle en utilisant les solutions e-mail, mobiles, publicitaires et sociales leaders du secteur. En savoir plus sur Salesforce Marketing Cloud Découvrez Salesforce Marketing Cloud, la solution marketing leader pour accroître l'engagement avec chaque consommateur. En savoir plus sur Salesforce Marketing Cloud

par GleanView

(7 avis)
Your team needs more than just contact management. GleanView is B2B automation software that helps teams automate the process of finding and developing new customers. Our platform offers solutions from top to bottom of the sales funnel - get more leads, convert more leads and close more sales. Available modules include Sales CRM, Campaigns, Website Visitor ID and Prospect Finder Database. Get started with our Free trial. En savoir plus sur GleanView Enable your sales team with GleanView's Power CRM solution, rather than basic contact management. En savoir plus sur GleanView

par 4Degrees

(1 avis)
Intelligent relationship and pipeline management tools to help your team get the most out of your professional networks. We combine the ability to search your team's network easily and intuitively with automated data entry and alerts so you never miss opportunities to close business. En savoir plus sur 4Degrees Intelligent relationship and pipeline management tools to help your team get the most out of your professional networks En savoir plus sur 4Degrees

par Less Annoying CRM

(321 avis)
Less Annoying CRM is a simple contact manager built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free through the phone and email if users have questions. En savoir plus sur Less Annoying CRM Small business software to manage leads, customer information, contact history and reminders, and emails. En savoir plus sur Less Annoying CRM

par BigContacts

(188 avis)
BigContacts is the #1 rated all-in-one Contact Management & Email Marketing Solution based on ease of implementation. (Source: G2 Crowd). Upgrade to a paid account THIS MONTH and get a 20% discount for the life of the account PLUS we'll train your team at NO additional charge! Use this code to lock in this great offer - 20%LIFETIMEDISCOUNT We're unlocking the potential of every small business with an affordable and easy-to-use solution. Plans starting at only $5 per user - per month! En savoir plus sur BigContacts Affordable Contact Management/ Email Marketing Solution for Small Business. Capture more leads. Convert more sales. Retain Customers. En savoir plus sur BigContacts

par SigParser

(3 avis)
SigParser automatically builds a contact database from email signatures and syncs those to your most important contact systems. It keeps your CRM up to date with the latest phone numbers, titles, addresses and more. Signup for a free 90 day flashback to see how well it works. Then add the rest of your sales team members. Works with all major email vendors. If you're a developer, use the SigParser API to parse email for your own applications. En savoir plus sur SigParser SigParser captures email signatures from the emails your sales team generates. Build a massive contact database in only a few minutes. En savoir plus sur SigParser
Pobuca, pour le partage de contacts. Pobuca est une application cloud (accès mobile et bureau) qui réunit vos différentes listes de contacts professionnels en un seul carnet d'adresses unifié, facilement accessible de partout et prêt à être partagé avec vos collaborateurs ou associés. Vous pourrez également rencontrer PobucaBot, un assistant virtuel intégré qui vous aidera à mettre vos contacts à jour et à les garder à portée de main. En savoir plus sur Pobuca Connect Optimisez votre façon de conserver vos contacts professionnels et de communiquer avec eux. Inscrivez-vous GRATUITEMENT avec votre adresse e-mail professionnelle et invitez votre équipe à vous rejoindre. En savoir plus sur Pobuca Connect

par Sales Rabbit

(173 avis)
La méthodologie révolutionnaire de SalesRabbit est basée sur des recherches faites avec des professionnels de la vente et les meilleures équipes du secteur. Cet outil s'attaque à ce qui permet de réussir : la motivation des représentants, l'efficacité de l'équipe et la maîtrise des ventes. L'application est conçue pour aider votre entreprise à apporter des changements qui vous permettront d'obtenir des performances optimales à chaque niveau. Leurs équipes dévouées de CSM (Customer Service Management) et de support travaillent avec vous pour mettre en œuvre ces stratégies, vous assurant ainsi d'obtenir les résultats dont rêvent toutes les entreprises de démarchage. En savoir plus sur Sales Rabbit Le seul logiciel complet d'aide à la vente. En savoir plus sur Sales Rabbit

par Pipeliner

(75 avis)
Pipeliner CRM is all about Sales! A Sales Enablement tool that focuses on Pipeline management, sales process and analytics. Maximizing your revenue and ROI, a simple winning formula for real sales empowerment, enables you to manage your revenue, follow your sales process, and know your buyers as you continuously improve. Pipeliner CRMs Mobile App with all vital functions from anywhere for all mobile devices. Pipeliner, instant intelligence, visualized features as a CRM solution that empowers. En savoir plus sur Pipeliner CRM A Sales CRM system, to maximize revenue. Sales enablement tool, focus on pipeline management, sales process and analytics! En savoir plus sur Pipeliner CRM

par Salesmate

(47 avis)
Salesmate aide les entreprises à conclure plus d'affaires plus rapidement. L'interface conviviale et les flux de travail automatisés de Salesmate permettent à votre équipe de vente de se concentrer sur les bonnes affaires au bon moment. Ne manquez jamais une occasion et commencez à conclure plus d'affaires. Essayez Salesmate gratuitement dès aujourd'hui. L'équipe de l'éditeur se tient à votre disposition ! En savoir plus sur Salesmate Un CRM de vente intelligent qui aide les commerciaux à être plus productifs, à augmenter leurs ventes et à entrer en contact avec de nouveaux clients. En savoir plus sur Salesmate

par IXACT Contact Solutions

(10 avis)
IXACT Contact is an easy-to-use web-based real estate CRM that helps REALTORS stay organized and build lasting relationships with past clients, hot prospects and important referral sources. IXACT Contact makes it easy to stay in touch with clients in a way that's personalized, relevant and timely. With IXACT Contact, real estate agents can convert more leads into listings and attract more referrals and repeat business! En savoir plus sur IXACT Contact IXACT Contact is easy to learn and use, comes with a professionally designed and written real estate newsletter, and top notch support. En savoir plus sur IXACT Contact

par Swiftpage

(4 avis)
Act! 365 puts essential sales and marketing tools in your hands to close more deals, find new leads, and grow your business. The perfect Microsoft Office 365 companion, stay productive from your inbox, the appor wherever work takes you. Ideal for businesses looking for an easy, but powerful, solution with minimum financial investment. En savoir plus sur Act! 365 The perfect Microsoft® Office 365 companion, Act! 365 puts essential sales and marketing tools in your hands. En savoir plus sur Act! 365

par Bitrix

(332 avis)
Si vous recherchez un logiciel de gestion des contacts en ligne gratuit qui ne limite pas le nombre de contacts que vous pouvez avoir et qui est fourni avec l'e-mail marketing, un CRM complet et un gestionnaire de contacts, Bitrix24 est la solution qu'il vous faut. Bitrix24 est extrêmement facile à utiliser et comporte de nombreux outils de vente avancés. En savoir plus sur Bitrix24 Bitrix24 est le logiciel gratuit n° 1 pour la gestion des contacts et le CRM avec 4 millions de clients dans le monde. Des versions cloud, mobile et open source sont disponibles. En savoir plus sur Bitrix24

par Thryv

(99 avis)
Découvrez Thryv, le logiciel de gestion des contacts tout-en-un conçu pour les petites entreprises. Thryv vous fournit des informations détaillées sur les données clients, avec des profils clients détaillés, notamment les coordonnées, l'historique des rendez-vous, les préférences uniques et les notes personnelles. Utilisez ces informations pour fournir des communications par SMS et par e-mail personnalisées et une expérience client exceptionnelle qui fera revenir les clients encore et encore. En savoir plus sur Thryv Logiciel de gestion des contacts conçu pour les petites entreprises En savoir plus sur Thryv

par Harmony Business Systems

(15 avis)
HarmonyPSA prend en charge l'entièreté du cycle de vie de l'entreprise, de la génération de leads au renouvellement des contrats. Il est spécifiquement conçu pour les sociétés spécialisées dans le logiciel et pour les prestataires de services. Il automatise les processus commerciaux sur une plateforme unique, disponible en cloud ou depuis n'importe quel appareil. En savoir plus sur HarmonyPSA L'outil d'automatisation des services professionnels nouvelle génération. Package PSA complet pour les sociétés commerciales et les entreprises spécialisées dans le logiciel. En savoir plus sur HarmonyPSA

par Pipedrive

(2 020 avis)
La gestion des contacts et des communications commerciales n'a jamais été aussi facile grâce au logiciel de gestion de contacts Pipedrive, à la fois puissant et agile. Focus sur les activités qui transforment les leads en clients tout en profitant du design intuitif et simple de Pipedrive. En plus d'être intégrable avec des centaines d'applications et d'intégrations de gestion des clients, le CRM mobile vous permet de rester proche des contacts et de l'accès complet aux fonctionnalités en déplacement. Pipedrive est un outil logiciel de CRM en ligne facile à mettre en œuvre, qui laisse le temps de se consacrer aux activités lucratives de l'entreprise.

par Nimble

(1 253 avis)
Nimble combines the strengths of traditional CRM, classic contact management, social media, sales intelligence, and marketing automation into a powerful relationship management platform that delivers relationship insights everywhere you work. Discover email and contact details for prospects in seconds! Scan business cards to add contacts, send templates, track email open rates, and more from mobile. Experience social crm and turn relationships into revenue! Our social CRM for Office 365 and G Suite transforms who you know into how you grow.

par Insightly

(429 avis)
Insightly est un logiciel CRM performant et facile à utiliser avec des intégrations natives à Gmail, Office 365, MailChimp et d'autres applications populaires. Avec plus de 1,5 million d'utilisateurs dans divers secteurs, Insightly est l'un des principaux logiciels CRM disponibles sur le marché. Les entreprises utilisent Insightly pour gérer leurs contacts à chaque étape du processus de vente, suivre les relations avec les clients, surveiller leur pipeline de ventes, etc. Solution de CRM conçu pour aider les entreprises en croissance à gagner de nouvelles parts de marché et à suivre les interactions client après-vente et la livraison de projets.

par Copper

(350 avis)
Copper est le CRM n° 1 pour la gestion des contacts. Copper s'intègre parfaitement à G Suite, supprime la saisie manuelle des données et est très facile à utiliser. Si vous pouvez utiliser Gmail, vous saurez comment utiliser Copper. Rejoignez plus de 10 000 clients qui aiment utiliser Copper et commencez à vendre plus avec les équipes de CRM à utiliser aujourd'hui. Focus sur les relations, pas sur les enregistrements avec Copper et Google. Le seul CRM construit, utilisé et recommandé par Google.

par Higher Pixels

(319 avis)
Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is fast, simple, affordable, and online. Donor Tools is a nonprofit donor database to help charities, churches, and growing organizations make smart decisions and raise more money. With unlimited users, unlimited donations, smart tags, multiple names, donation splits, online donations, QuickBooks and MailChimp integrations, and lots more, we make you look good. Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is simple, affordable, and online.
Costpoint offre aux entrepreneurs dans les travaux publics des fonctionnalités inégalées en matière de gestion de projet, de comptabilité, de gestion du personnel, de reporting et de conformité, vous permettant ainsi de disposer des ressources nécessaires pour accroître votre efficacité et votre rentabilité. Conçu spécialement pour les entrepreneurs dans les travaux publics, Costpoint a été adopté par des milliers d'entre eux et a gagné la confiance des organismes fédéraux et de leurs auditeurs. Solutions de comptabilité, de gestion du personnel, de fabrication et de business intelligence.

par Teamgate

(120 avis)
Teamgate est le CRM des ventes simplement intelligent avec le potentiel de piloter votre succès. Armé d'une série de fonctionnalités intégrées intelligentes ; comme Mailchimp, Zendesk, Quickbooks, Zapier et une multitude d'autres, le logiciel primé Teamgate offre à votre équipe de vente la simplicité et la force nécessaires pour développer votre entreprise de manière organique. Teamgate est reconnu internationalement depuis trois ans et a reçu de nombreux prix pour son service client exceptionnel. Teamgate est le CRM des ventes simplement intelligent avec le potentiel de piloter votre succès.

par Email List Verify

(117 avis)
ÉLIMINEZ VOS REBONDS. C'EST AUSSI SIMPLE QUE CELA. Une campagne d'e-mail marketing efficace dépend de la capacité de livraison des listes de diffusion. Lorsque vos listes de diffusion contiennent des adresses e-mail non valides, les rebonds de votre campagne détruisent la réputation de votre expéditeur et déclenchent des blocages de spam et de fraude. La vérification des listes de diffusion vous protège des pénalités en offrant la solution de vérification des adresses e-mail la plus complète du marché et veille à ce que vos listes soient sans rebond, valides et avec un retour sur investissement élevé. Email List Verify est le moyen le plus rapide d'améliorer la capacité de livraison des listes de diffusion pour obtenir un retour sur investissement maximal.

par Highrise

(111 avis)
Rejoignez des dizaines de milliers de petites entreprises qui gèrent les suivis avec un simple CRM, qui aide les gens à retrouver ce qu'ils aiment depuis 10 ans. Les autres outils sont encombrants ou nécessitent trop d'étapes. Highrise est le moyen le plus approprié et le plus réfléchi pour suivre les leads, gérer les suivis et établir des relations. Démarrez la version d'essai gratuite et sans risque de 30 jours : effectuez des suivis, concluez des offres et passez le reste de votre journée à faire ce que vous seul pouvez faire. CRM simple basé sur le cloud pour suivre les leads, les conversations, les suivis et les tâches qui constituent l'épine dorsale de votre entreprise.

par Contactually

(91 avis)
Les logiciels de Contactually permettent de rester en contact avec chaque partie de votre réseau. Vous devez simplement mettre vos meilleurs contacts dans des "seaux" et votre compte Contactually se chargera du reste. Vous n'aurez ainsi plus à vous préoccuper du suivi des vos contacts, du résultat des interactions antérieures ou la posture à adopter pour renouer avec vos contacts. Avec la mise en place de ce suivi régulier, vous constaterez bientôt moins de tensions et de négligences avec vos contacts et plus de chaleur et d'échanges dans vos relations. Contactually est un moyen simple et efficace d'optimiser votre réseau en vous aidant à entretenir vos relations avec vos principaux contacts

par Evercontact

(87 avis)
Imaginez vos contacts actuels et passés, directement à partir de vos e-mails et de vos recherches LinkedIn, toujours complet et à jour dans votre carnet d'adresses ou CRM, automatiquement ! Gagnez du temps et arrêtez de conserver vos contacts, car aucun numéro de téléphone, e-mail ou information commerciale ne sont oubliés ou dépassés, sans avoir besoin de passer des heures à saisir manuellement. Ainsi, vous pouvez utiliser votre temps précieux à contacter votre réseau, au lieu de chercher les bonnes coordonnées dans les e-mails ! Service individuel continu GRATUIT et essai d'équipe GRATUIT ! Le moyen le plus simple de garder vos contacts à jour et centralisés dans votre carnet d'adresses ou CRM, automatiquement. Maintenant GRATUIT pour les particuliers !

par PlanPlus Online

(81 avis)
Organize, Prioritize, and Automate your business with PlanPlus Business Edition. Online Business CRM makes it easy to manage customers, contacts, sales opportunities, leads, marketing campaigns, projects, documents, individual and group calendaring, task management, planning and goal setting. This CRM has one of the best task management systems featuring the A-B-C-1-2-3 Franklin methodology. CRM Software with the Personal Productivity Advantage

par Norada

(80 avis)
Mise à jour majeure en 2018. Un système de CRM de productivité permettant aux équipes de gérer les flux de travail client. Simplifiez la tenue de dossiers, la planification, la communication et le partage d'informations, surtout lorsque vous êtes en déplacement. Solve est un système remarquablement flexible qui dispose d'une technologie Google Agenda performante et d'intégrations de messagerie. Son support client est reconnu exceptionnel par des milliers d'entreprises de services. Mise à jour majeure en 2018. Un système de CRM de productivité permettant aux équipes de gérer les flux de travail client.

par Avidian Technologies

(74 avis)
Avidian transforms Microsoft Outlook into a Customer Relationship Management solution that sales and business teams actually use. Redundant data-entry, time away from selling, and lack of user adoption all lead to CRM failure. Why not combine the familiarity and ubiquity of Microsoft Outlook with a CRM? Avidian enables businesses to stay focused and in control of their data entry, while capturing whats needed to manage customers and grow the business. Avidian transforms Microsoft Outlook into a Sales Pipeline Management and Customer Relationship Management tool for sales teams.

par FullContact

(73 avis)
La solution multiplateforme de FullContact vous permet de rester pleinement connecté, de maîtriser vos contacts et de briller dans votre communication. La solution multiplateforme de FullContact vous permet de rester pleinement connecté, de maîtriser vos contacts et de briller dans votre communication.

par Platformax

(66 avis)
Platformax est un CRM interne pour les PME, créé par des vendeurs ayant 40 ans d'expérience dans la vente et la recherche. Il vous aide à maximiser la productivité de votre équipe et le rendement de votre pipeline grâce à une plateforme qui couvre toutes les étapes du processus de vente, du premier e-mail ou appel à votre prospect, jusqu'au moment où l'affaire est conclue. Platformax est facile à utiliser et son interface claire vous permet de travailler de manière intelligente, pour des résultats mesurables. Platformax est un CRM interne qui permet aux entreprises de mettre en place des processus efficaces et évolutifs pour leurs équipes de vente.
SalesNexus is CRM and Marketing Automation all in one easy to use solutions, designed by salespeople, for salespeople. SalesNexus is easy to tailor to your unique business processes and allows salespeople to manage more relationships by automating on-going engagement campaigns. Create automated processes for generating new leads, responding to website leads, managing prospects and upselling clients. Every time a customer engages with your emails, sales is alerted to respond instantly. CRM and Marketing Automation all in one easy to use solution. Automate and manage sales and marketing thru the entire funnel.
Zoho ContactManager is an online contact management software that lets you manage all your business contacts in a single place and helps in easy follow-up. You can also track deals, manage tasks and collaborate with your team. You can interact with your contacts through email and social media within Zoho ContactManager. Zoho ContactManager integrates with G Suite, MS Office 365, MailChimp and other popular business softwares. Zoho ContactManager is an online contact management software that lets you organize contacts, tasks, and deals in one place.

par ReachLocal

(48 avis)
ReachEdge is our easy-to-use Contact Management Software for lead capture and conversion specifically designed for local businesses. With ReachEdge, you can capture online and phone leads into a central inbox, track where your leads are coming from, and have access to tools that engage leads on your site, making it easy for you to manage and follow up with your contacts. ReachEdge provides you an easy way to manage your leads and get more customers that enables you see what your marketing is getting you.
Outlook4Gmail is an Outlook add-in that helps you to perform Google calendars sync with Outlook as well as the contacts and tasks sync. It also syncs Google calendars from multiple Google accounts with Outlook ones. The settings provide opportunities of duplicates check, their elimination and automatic data backup. Outlook4Gmail is an Outlook add-in that helps you to perform Google calendars sync with Outlook as well as the contacts and tasks sync.

par InStream.io

(40 avis)
InStream is personable contact management platform which is considered as a perfect match for small and medium-sized businesses from different market sectors. The system provides you with an opportunity to build unlimited number of lists tailored to specific needs so that it can be freely adjusted to the profile of your company. This makes InStream.io a suitable solution for all companies that rely on long-term relationships with customers and do not focus only on one-time-sale. Intuitive contact management platform dedicated to various businesses which are focused on building relations with customers.

par OnePageCRM

(40 avis)
OnePageCRM is a simple, contacts-focused CRM. We take a to-do list approach to managing sales leads, where every contact has a Next Action to ensure you always follow-up. Capture leads from Gmail, Outlook, Twitter & Facebook and create a contact in OnePageCRM in just one click. Manage deals and track your sales targets using our intuitive sales pipeline. Integrate with all your favourite business apps. Got a question? We're available via phone, chat and email. We've converted the complexity of CRM into a to-do list so you can convert leads to customers, reach targets & grow your business fast.
Shared Contacts for Gmail is the simplest solution for sharing your contact groups with any Gmail or Google Apps user, just like you share a Google Doc or a Calendar. Share with no limits of contacts, groups or collaborators. Shared Contacts for Gmail® is the solution for sharing your contact groups with users within or outside your organization

par Relenta

(33 avis)
Relenta is an email-based contact management tool that allows small teams to handle a large number of customer interactions. Relenta is the cross between email, contact manager, email marketing, CRM, calendar and your personal secretary. Relenta allows you to accelerate sales, raise awareness through email marketing campaigns, and deliver personalized service to each and every customer despite the small size of the team. Relenta combines the features of web-based email, CRM, online calendar, task manager, and email marketing software. Free 14-day trial.

par Tubular

(30 avis)
Convert more leads, close more sales, track your deal flow. Get an instant snapshot of your sales pipeline without spending hours updating deals and attempting to keep up. Increase your interaction with your clients, and turn cold leads into paying customers. No longer rely on chance or guesswork when it comes to your companys most valuable assets Your sales forecast and revenue stream. Tubular really is simple sales pipeline software, built for teams. Convert more leads, close more sales, track your deal flow. Tubular is simple sales pipeline software, built for teams.

par TeamGram

(30 avis)
Manage your contacts with Teamgram, the intuitive CRM and sales management tool for small & medium sized businesses. Get a complete view of your contacts and instantly access every interaction with every customer: add notes and attachments, connect contacts with deals and orders, and control your sales pipeline. Backed by a friendly support team, try TeamGram FREE for 14 days, or contact us today for a one-on-one demo! TeamGram: The intuitive contact management & CRM tool. Import contacts from anywhere, add attachments, & more. Try it FREE for 14 days!

par KARMA Software

(26 avis)
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par ABBYY Production

(25 avis)
Numérisez et gérez toutes vos cartes de visite et vos contacts en un éclair. Convertissez vos cartes de visite papier en cartes de visite numériques d'un simple clic. Numérisez et gérez toutes vos cartes de visite et vos contacts en un éclair. Convertissez vos cartes de visite papier en cartes de visite numériques d'un simple clic.

par FreeAgent Network

(25 avis)
FreeAgent CRM est une plateforme de relation client basée sur le cloud qui suit toutes les interactions avec les clients, les contacts et votre propre équipe. Il fonctionne automatiquement avec votre e-mail pour créer des leads, les organiser par compte, envoyer des suivis personnalisés et effectuer des automatisations spécifiques. Améliorez sans effort l'engagement pour des relations clients de qualité qui apportent de la valeur et augmentent vos ventes de manière authentique et organique. FreeAgent CRM est une plateforme de relation client basée sur le cloud qui suit toutes les interactions avec les clients, les contacts et votre propre équipe.
Because My Centre Office allows you to capture details of your contacts plus custom fields, it is a great contact management system. It also has email and sms communication tools, allowing for composing messages which can be scheduled for delivery at your desired time and date. Messages sent are also tracked, so you can tell if it was opened by the recipient(s). MYCO also allows for creating web forms, for collecting new data, and updating existing records. My Centre Office is a simple and versatile application that provides tools for managing contacts, sending emails and SMS. There's more!

par RAYNETCRM

(20 avis)
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par SalesJunction

(17 avis)
Our mission is to be a friendly company that exists to provide a simple, affordable, online CRM service, which empowers users to improve their customer relationships. Through innovation and most of all listening, we have developed a dependable online CRM service to meet the needs of our customers. Web Based sales force automation (SFA) and customer relationship management (CRM) system for small and midsize businesses.
OfficeClip Contact Manager lets you keep all your contact related information at one place. This allows sharing contacts easily with your co-workers, track activities, related documents and daily call list. Campaign module allows keeping in touch with contacts. The workflow module automates repeated tasks for each contacts and the invoice application allows sending invoices and receiving payments from your customers. Manages all aspects of contacts, accounts, opportunities, campaigns, invoices and call lists.

par CompanyHub

(14 avis)
Chaque secteur est différent. Différentes équipes ont des processus de vente différents. Comment un CRM générique peut-il répondre aux besoins de tous ? CompanyHub a été donc conçu pour être entièrement personnalisable. Il s'adapte facilement à vos besoins sans aucun codage. Vous pouvez organiser et hiérarchiser les prospects. Les rappels de suivi vous aident à établir des relations et à gagner plus d'offres. L'automatisation des e-mails permet d'économiser plusieurs heures par semaine. En outre, un reporting performant vous offre une visibilité totale sur les ventes. Chaque secteur est différent. CompanyHub s'adapte à vos besoins en quelques clics. Il offre un reporting puissant, la synchronisation des e-mails, la messagerie groupée et bien plus encore.

par CircleBack

(14 avis)
CircleBack est le seul gestionnaire de carnet d'adresses qui met à jour vos contacts intelligemment, découvre de nouveaux contacts dans vos boîtes de réception Google, Microsoft et Exchange, nettoie les doublons et vous permet de numériser des cartes de visite et de les enregistrer en tant que contacts. CircleBack propose tout ce dont vous avez besoin pour organiser, établir et conserver des relations professionnelles productives ; il rend plus facile que jamais de maintenir les relations actives et de faire progresser le travail. Une solution de gestion de carnet d'adresses qui met à jour vos contacts intelligemment et découvre de nouveaux contacts à partir de votre messagerie.

par Covve

(13 avis)
Covve vous aide à améliorer significativement le développement de votre entreprise. Enrichissez et maintenez automatiquement vos contacts à jour, cartographiez et identifiez mieux les points forts et les points faibles de votre réseau, partagez en privé des contacts avec vos collègues et accédez à de nouvelles opportunités. Covve est très facile et rapide à installer, vous pouvez commencer en quelques minutes. Prenez le contrôle de vos contacts et trouvez meilleures opportunités.

par Salesnet

(12 avis)
Salesnet delivers on-demand, powerful capabilities that enable managers and salespeople to close more sales and improve the value of every customer interaction. Salesnet provides collaboration that enables salespeople, managers, marketers, customer service and others to work together more effectively; and seamless control over sales processes, with more accurate and reliable analytics that give you greater insight into your pipeline, performance trends and forecasting. Salesnet CRM is a flexible, configurable, powerful CRM solution

par DAN electronic

(11 avis)
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, with its complete 360 degree customer profile and rich palette of functionalities, finds wide application in optimizing contact center, help desk (customer service) and sales activities. The easy contact management, standard built-in phone and email communication, sales and ticket management modules, performance analysis and external application integration, make it a powerful tool for Sales & Customer Service teams. Attract, retain and delight more customers, stay on top of your accounts and grow your company into a customer-focused organization.

par Blazedesk

(10 avis)
Blaze Desk provides your organization with a one fixed monthly fee per user . BlazeDesk grows with your organization. The functionalities of Blazedesk give your organization a total package. A good base to help your organization grow to its full potential. Blazedesk contains the following modules: CRM Project Management Inventory Management Invoicing Customer Support Cloud file storage Client and vendor Extranet Blazedesk is an all in one solution for entrepreneurs with CRM, Project management, Invoicing and customer support in one solution.
Imaginez une entreprise de ventes moderne. Collaborative et productive, même en déplacement. Au sein de laquelle les décisions sont prises en connaissance de cause et les pipelines sont remplis. Dotée des outils faciles à utiliser et à adapter. Votre client a changé et la façon dont vous vendez doit changer en conséquence. Pour augmenter le chiffre d'affaires et optimiser l'efficacité, les ventes modernes nécessitent une productivité mobile, des ventes en collaboration et une création de pipelines agressifs. Imaginez avoir tout cela dès maintenant avec Oracle Sales Cloud. Dotez votre équipe des processus, outils, ressources et informations nécessaires à l'augmentation de vos revenus et engagez votre client plus intelligemment.

par Tall Emu

(7 avis)
Australian built and Support CRM that Easy to use and very Powerful. Share data across your business from one system including contacts, notes, calendar & tasks. Nurture and report on marketing, leads and sales activity. Have Website leads or sales drop automatically into your CRM. Use our powerful workflow to automate your business processes. Also deep accounting software integration, phones systems and much more. CRM Built for Australian Businesses regardless of Industry. Easy to customise and automate, Tall Emu CRM helps your work smarter.

par Netmine Mobile Innovations

(7 avis)
Tired of tracking your personal and professional interactions across multiple apps using notes, reminders, SMS & calls? Get Rolo! Rolo makes it magically easy for you to pull together all your interactions and get the big picture. With Rolo, you can not only track your interactions but also follow-up using power-tools like the inbuilt SMS scheduler and reminders. Rolo's powerful and elegant UI brings the simplicity of a dialer to a powerful personal CRM. A contact manager that professionals & small businesses can use to track and manage their interactions with key stakeholders.

par LiveVox

(6 avis)
LiveVox est l'un des principaux fournisseurs de solutions cloud pour les centres d'appels d'entreprise (plus de 25 agents), gérant plus de 12 milliards d'interactions par an dans un environnement multicanal. Fort d'une expérience de plus de 15 ans dans le domaine du cloud, ce système aide les responsables de centre d'appels à élaborer des stratégies d'engagement efficaces sur le canal choisi par le consommateur. Les fonctionnalités de pointe en matière d'atténuation des risques et de sécurité permettent aux clients de s'adapter rapidement à un environnement commercial en pleine mutation. LiveVox est l'un des principaux fournisseurs de solutions cloud pour les centres d'appels d'entreprise s'appuyant sur un environnement multicanal.

par BatchBlue Software

(6 avis)
Batchbook is a simple contact database that integrates with tons of apps. Keep all your meaningful contact info in Batchbook for a complete, current story about each person's history with your business. Search across contacts to find the exact person or people you need. Dynamic lists stay current. If contacts belong they're auto-added and if they don't they're auto-removed! Batchbook's mobile-responsive, so you can access contacts 24/7. We save you time so you can get to know your customers. Batchbook consolidates contact info, so you see a complete contact history, make smarter decisions, and share it all with your team.

par Haystack

(6 avis)
Haystack assists large organizations deploy digital business cards that make a great first impression. The digital cards help communicate a fresh, sustainable and tech savvy brand message, while also improve sales effectiveness & lead generation. Contact us for a free consultation on how transitioning from the old paper business card can help your business improve sales performance. Digital business cards that make a great first impression and improve sales effectiveness for large, sustainable organizations

par Mana Scheduler

(6 avis)
Mana Scheduler is a Cloud-based system that helps increase efficiency & productivity for the scheduling and client management needs of your Tattoo/Removal/Piercing shop. With features like automated appt reminders, shop analytics, online signable waivers and more, you can have a product developed specifically to both your business and needs. A cloud-based system that helps increase efficiency & productivity for the scheduling and client management needs of your tattoo shop.

par OneSource Software

(5 avis)
If your company has 1-30 employees (users) and is looking for a simple, all-in-one CRM/Contact Management, Order Entry, Inventory Tracking, Job Tracking, Purchasing, AR, AP, Banking, GL application--you may have found the perfect solution to your needs--for a very reasonable price. Fully customizable solution to simplify and automate your unique business processes.

par Ecquire

(5 avis)
Ecquire est un outil de productivité qui automatise la saisie de données dans le CRM. En un clic, Ecquire capture les contacts, les e-mails et les tâches de n'importe où et les envoie au compte approprié du CRM. Capture automatiquement les contacts de Gmail, LinkedIn, Facebook et Twitter dans le CRM.

par Creedenz Solutions

(5 avis)
CXM is a mid-market CRM+ platform that utilizes Adaptive Data Technology to provide a unified customer vision combined with the best-of-breed workflow automation and real-time visibility. The simplicity of CXM ensures that you spend more time doing what you do best, without sacrificing time or giving up control. CXM is the most flexible CRM systems on the market and gives you unlimited freedom in providing a tailored experience across all business functions. Available as SaaS or On-Premise. Dynamic and Flexible CRM+ solution that can adapted to meet your growing business needs faster and for less than all other vendors

par 52projects

(5 avis)
NextSteps can read and export data from contact/communication cards directly into your ChMs. Missions is a fully integrated missions management software for Churches. Manage trips and participants with ease with our Missions Software. Manual data entry of cards and offering/donations envelopes are a thing of the past. Come see why churches are loving our software and and connecting with their members and community like never before. Web-based solution that assists churches and ministries manage contact cards, mission trip and contact information.

par Solution Source

(5 avis)
Exsalerate CRM is an Operating System for your Sales Team and Account Managers that's integrated with Xero, WorkflowMax and Mailchimp. We'll help your sales team hunt new business and enable your Account Managers to leverage their existing relationships. We can embed your sales process directly into the software so you can easily identify the number of opportunities in your pipeline. We've also designed a unique dashboard for your account managers that includes comparatives from Xero. Exsalerate is an operating system for your sales team and account managers that's integrated with Xero, WorkflowMax and MailChimp.

par MagneticOne Mobile

(4 avis)
Une application qui peut numériser vos cartes de visite et les stocker dans différentes MRC pour organiser et stocker vos contacts. Une application qui peut numériser vos cartes de visite et les stocker dans différentes MRC pour organiser et stocker vos contacts.

par Swiftpage

(4 avis)
Act! 365 puts essential sales and marketing tools in your hands to close more deals, find new leads, and grow your business. The perfect Microsoft Office 365 companion, stay productive from your inbox, the appor wherever work takes you. Ideal for businesses looking for an easy, but powerful, solution with minimum financial investment. The perfect Microsoft® Office 365 companion, Act! 365 puts essential sales and marketing tools in your hands.

par Telenotes

(3 avis)
The Personal Assistant CRM. Telenotes simplifies CRM by allowing reps to talk, not type their data. The Personal Assistant CRM.

par Kovacs Systems

(3 avis)
iSalesCRM is a VOIP marketing automation and mobile messaging CRM platform for sales agents nationwide. Engage with your leads and simplify the sales process, at speed and scale, with the only Lead Management & CRM software your agency will ever need. Automate 1st contact with your leads right when they're received. Become the local agent w/ local caller ID. Convert leads into sales.

par ContactOffice

(2 avis)
Gestion simplifiée des données (emails, contacts, réunions, documents, tâches...) depuis n'importe quel ordinateur avec un navigateur web. Gestion simplifiée des données (emails, contacts, réunions, documents, tâches...) depuis n'importe quel ordinateur avec un navigateur web.

par ActivePrime

(2 avis)
Automated data cleansing solution - find and merge all duplicates with one click; Embedded in the CRM - manage the deduplication process from within the same interface; Set custom deduping and merging rules; Categorize duplicate sets for quick review and edits; PCI and HIPAA compliance CleanCRM de-dupes Accounts, Contacts or Leads with one click. 100% cloud-based and embedded in the CRM.

par EasyGrouper

(2 avis)
EasyGrouper Basic is a free shared mobile directory that is automatically pushed to everyone's phones, including user photo support. It is designed for any group, organization or business that wants to take its contact list and push it directly to people's mobile devices while maintaining it in a central location. EasyGrouper Pro has all the benefits of the Basic version and more. Groups, Locations, Admin Controls and real-time Status. Fast and easy sync with Google Apps for Business! A mobile directory app for any organization that helps to keep track of employee contact information with seamless auto updates.

par GAS Softwares

(2 avis)
Logiciel de gestion des contacts regroupant les adresses, numéros de téléphone fixe et mobile, numéros de fax, noms d'entreprise, pays, villes, sites web et adresses e-mail de vos contacts. Logiciel de gestion des contacts regroupant les adresses, numéros de téléphone fixe et mobile, numéros de fax, noms d'entreprise, pays, villes, sites web et adresses e-mail de vos contacts.

par Auric Technology

(2 avis)
Auric Technology offers an easy-to-use web based contact, customer and opportunity management system with a powerful offline application for those who travel. Sales professionals will close more deals with fast and easy tracking and organizeing of their contacts and opportunities. Customer support teams resolve issues faster with access to the critical information they need. Management will finally have the analytics to gain complete visibility into their sales and customer service operations Web based CRM that includes opportunity management, customer service and reporting.

par Jeal

(2 avis)
EasyCRM Software est un logiciel de gestion de contacts performant. EasyCRM Software est un logiciel de gestion de contacts performant.
Auto-sync tool that helps Microsoft Outlook users keep track of data across all their devices through cross-platform syncing. Auto-sync tool that helps Microsoft Outlook users keep track of data across all their devices through cross-platform syncing.

par ContactBase

(2 avis)
ContactBase is a visual address book app that manages and organises your business contacts. It helps you to understand hierarchies and navigate the politics of complicated projects and negotiations to gain the upper hand. Visual address book app that manages and organises your business contacts.

par Keap

(2 avis)
Smart client management software designed specifically for small businesses, Keap helps you turn incoming leads into satisfied clients. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on delivering consistently great service, with less stress. Meet Keap: A smarter way for small businesses to turn incoming leads into satisfied clients

par Accura Software

(1 avis)
Repository of outside organizations including customers, sales prospects, vendors, and other entities. Maintain individual contacts within each entity. Schedule and track all activities related to each contact. Management of all sales opportunities with current customers and prospects. Maintain individual contacts within each entity, schedule and track all activities related to each contact.

par Stalker Software

(1 avis)
Permet aux organisations de consolider leurs e-mails et calendriers, leur messagerie instantanée et VoIP et leurs conférences web. Permet aux organisations de consolider leurs e-mails et calendriers, leur messagerie instantanée et VoIP et leurs conférences web.
A real-time web service API combining our expertise of contact, business name, email, address, phone, and device verification into a single, robust solution. DOTS Lead Validation (US and Canada), blends contact lead scoring and verification into one real-time service. It cross-validates five critical lead quality components: name, street address, phone number, email address and IP address. This lead scoring software analyzes 130+ data points to return a validation score of 1-100. Verify and enhance the quality of leads by constantly cross-validating names, phone numbers, addresses, etc. to confirm reliability.

par Outreach Software

(1 avis)
Modular solution with billing & ledger, referrals tracking, project management, support ticketing, communication tools. Modular solution with billing & ledger, referrals tracking, project management, support ticketing, communication tools.

par Trellon

(1 avis)
Contact relationship modules for Drupal website. Provides contact records management and interaction with other Drupal components. Contact relationship modules for Drupal website. Provides contact records management and interaction with other Drupal components.
A tool for recording, organizing, and sharing your contacts with your team. Supports various role based permission access levels. A tool for recording, organizing, and sharing your contacts with your team. Supports various role based permission access levels.

par MakesBridge

(1 avis)
Marketing automation software that offers starts with a Free account. You have 5 different packages starting from $29/month. You also have a "Pay as you Go" option. Makesbridge's Bridgemail System covers all essential prospect management features, like; email marketing, direct mail, lead nurturing, sales automation, landing pages, auto-responders, , campaign tracking, and web analytics. Makebridge enjoys 5 star rating at Salesforce and supports integration with all popular CRM tools. Marketing and sales automation platform that helps companies in prospect management, lead nurturing and optimized email marketing.

par Contactzilla

(1 avis)
Cloud-based contact management solution that helps firms with address book creation, mobile device sync and data sorting. Cloud-based contact management solution that helps firms with address book creation, mobile device sync and data sorting.

par Web Suite Pro

(1 avis)
Manage Contacts, Invoices, Help Desk, Inventory and more! Ready to work efficiently in the cloud? If so, Web Suite Pro is the most cost effective, cloud-based, suite of apps that provides a secure, affordable, and easy business solution with virtually no add-ons required. Track both staff and client project times, expenses, taxes, and tasks efficiently. You will never have to worry about lost invoices, overpaying for supplies, or missing payments ever again. Manage Contacts, Invoices, Help Desk, Inventory and more!

par Same-Page.com

(1 avis)
Les fonctionnalités de la plateforme de collaboration eStudio comprennent la gestion des documents, les calendriers de planification, les logiciels de gestion de projet. eStudio est facilement personnalisable, chaque utilisateur ne verra que les fonctionnalités adaptées aux besoins de votre entreprise. Passez eStudio Pro et obtenez plus de stockage, plus de projets et plus d'espaces FTP. Si le stockage, la confidentialité et la sécurité sont primordiaux, eStudio eXtreme peut être configuré pour votre entreprise. Logiciel de gestion de projet, outils de collaboration et calendriers de planification de groupe qui coordonnent les collègues, les fournisseurs et les clients.

par The Fish Tank

(1 avis)
Il suffit de cliquer sur un bouton pour générer des rapports sur l'utilisateur, l'équipe et l'entreprise pour tous les aspects de la gestion de l'entreprise, y compris les données démographiques des clients, les ventes, les flux de trésorerie, les catégories de produits et services et la gestion de projet. Oui, c'est aussi simple que cela. Tous les gadgets inutiles que personne n'utilise ont été supprimés pour ne fournir que le nécessaire, dans le format le plus simple et le plus efficace, conçu en pensant aux processus métier pour qu'il soit possible de comprendre l'entreprise plus rapidement et plus facilement. Il est ainsi possible d'obtenir les ventes, le marketing, la gestion de projets et de l'exploitation pour 40 dollars par mois. L'outil de CRM et de gestion des petites entreprises tout-en-un.

par Coalesce Software

(1 avis)
Looking for a better way to handle sales in the field? Meet Routzy, your new best friend! This sales app gives you the power to draw up quotes, create dynamite presentations, manage contacts, fill and file forms, create sales routes, and more, all on the go! Whether you're online or offline, Routzy gets the job done! The sales app Routzy is the ultimate tool for traveling sales professionals. Draw up quotes in record time. Get organized today!

par Bizstim

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All-in-1 CRM Software for Client management, Accounting and Billing, Scheduling, Products and Services, and Human Resources. PayPal, Stripe, Twilio, EZ Texting, WordPress via API integrations. Easy to export data in CSV | Excel for Quickbooks and other desktop application syncing. Small but motivated company focused on your needs and willing to adapt and modify our software. 3 tiers avasilable: Individual, Small Business and Enterprise. All-in-1 CRM Software for Client management, Accounting and Billing, Scheduling, Products and Services, and Human Resources

par OrangeTreeApps

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A contact management solution with a centralized electronic business card database, PDF conversion, maps integration, and more. * Create unlimited business cards for free using 80+ professional templates available on the app. * Use the award-winning optical character recognition (OCR) technology to scan and accurately read the contact information in different languages and convert unlimited paper cards to L-Cards. * Share L-Cards with every email you send. * Share Videos up to 30sec long. A contact management solution with a centralized electronic business card database, PDF conversion, maps integration, and more.

par Service Objects

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Instantly perform multi-point contact validation on US, Canadian and International leads, including the prospect's name, company, address, phone, email and device against hundreds of authoritative and proprietary data sources. The results provide both an individual quality score for each data point and a composite quality score (0-100), ensuring you are working with genuine and accurate leads. Gain competitive advantages resulting in increased contact and close rates. Verify and enhance the quality of leads by constantly cross-validating names, phone numbers, addresses, etc. to confirm reliability.

par Noda Interaction Platforms

(1 avis)
Enterprise-level all-in-one call center solution (IP PBX, recording, Omni-channel, predictive dialing, reporting) for small and medium Customizable enterprise-level contact center product now available via pay per use model

par Thrive for Email

(1 avis)
Salesforce as it should be. Increase your sales capacity by 15% or more by completely automating repetitive data entry tasks. Integrate your email and calendar with Salesforce and never have to think about it again. Did you know that more than half of your leads never get registered in the CRM? That's why Thrive automatically detects new leads in your sales reps' communication and can add them to Salesforce including the contact details from the signature. Give it a try today, it's free! Salesforce as it should be. Increase your sales capacity by 15% or more by completely automating repetitive data entry tasks.
OpenPro Customer Relationship Management (CRM) solution streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system. OpenPro CRM software is a great way to keep track of contacts, leads, follow-ups, sending out quotes and more. Real-time KPI reporting

par Lumio Analytics

(1 avis)
Lumio est un outil de gestion des contacts axé sur les ventes que les équipes de toutes tailles aiment à utiliser. Avec des clients payants répartis dans le monde, les équipes de vente sont attirées par cette conception simple, mais puissante, qui privilégie avant tout la convivialité. Avec un outil agile et puissant comme Lumio, rien ne passe au travers des mailles du filet, ce qui permet à l'équipe de passer moins de temps à classer et plus de temps à vendre. Transformez le trafic anonyme en profils d'entreprise complets pour augmenter vos ventes, améliorer vos campagnes marketing et personnaliser votre site

par PenPower Technology

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WorldCard Team provides a secure contact management system for the enterprise. With the WorldCard Team client software, users can easily save business cards via a smartphone or laptop and utilize contact information in the system anytime anywhere. The contacts of WorldCard Team server can be shared among groups of colleagues in a managed way. WorldCard Team helps companies to create a sustainable network of contacts by the data connection and team collaboration. WorldCard Team provides a secure contact management system for the enterprise. The contacts can be shared and managed among colleagues.

par HydraNet

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Businesses today need a web-based CRM solution that is simple, powerful, and customizable. HydraNet CRM-gx delivers all the features you expect, with an interface so fast and simple you'll soon appreciate why we're the world's only 5 minute a day CRM solution. It includes the only web-based account management tool that offers a fully customizable window into your customer data and a remarkable set of reporting tools that takes the pain out of report generation. Web-based CRM solution that is simple, powerful, and customizable. Remarkable set of reporting tools included.

par Broadlook Technologies

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Automates and performs time intensive and laborious tasks such as business research and new client prospecting. Automates and performs time intensive and laborious tasks such as business research and new client prospecting.

par TASKE Technology

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A flexible contact center management solution with real-time ACD monitoring and historical reporting capabilities. A flexible contact center management solution with real-time ACD monitoring and historical reporting capabilities.

par Lonewolf Software

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Intuitive interface with contact search engine, one-button phone dialing and emailing, personal reporting. Intuitive interface with contact search engine, one-button phone dialing and emailing, personal reporting.

par Adigida Solutions

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ProspectConverter is real estate's most powerful and flexible lead management program. Lead conversion success relies on managing your leads from all sources in one central portal; delivering leads immediately to the best suited agent; and holding them accountable for proper follow up for fewer abandoned leads. Add PC/Express for agents to quickly update leads or our full CRM module. Insure that your valuable leads receive the attention they deserve at an affordable price and profitable ROI. Lead management for real estate teams and brokers, large or small. Aggregates, filters, distributes, and insures proper agent follow up

par Success Planned

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BitFaster is a powerful Email Marketing and Automation Software. It's designed to help you grow your business. Whether you are a small business or an enterprise organization, BitFaster can help you achieve your goals with minimal effort and investment. It's got everything you need to create, manage, send, track and analyze your email Campaigns. Version 16 supports Automation. It enables you to connect to any Database or Excel file within your network and send messages based on your SQL Query. Everything you need to create, manage, send, track and analyze your email campaigns.

par Sapientech

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Manage client information in one location; easily perform searches, create, store and track notes and create and store attachments. Manage client information in one location; easily perform searches, create, store and track notes and create and store attachments.
With HyperOffice, give employees the right contact information, when they need it. Employees & teams can easily access and manage their contact information from any PC, Mac or mobile device, including iPhone. Maintain unlimited individual & group contact lists, and easily share them with others. Customize contact records & easily import/export contacts. Supercharge productivity with integrated email, calendar, document and task management. Start your free trial now! Go beyond contact lists: connect to calendars, intranets, projects, filters and workflows.

par BarnData

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UK-developed database software CONTACTfile is the all-in-one computer solution for contact management. Never type anything twice! CONTACTfile simplifies the task of organising your contacts and communications, and has an excellent reminder system to keep you working effectively. CONTACTfile is relational, which makes it different to other CRM software. Affordable prices, with no annual licence fee. Contact Management and reminder system.

par Fat Free CRM

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Plateforme de gestion de la relation client (CRM) basée sur Ruby on Rails open source. Elle propose dès le départ des fonctionnalités de collaboration de groupe, de gestion des campagnes et des leads, des listes de contacts et le suivi des opportunités. Plateforme de gestion de la relation client (CRM) basée sur Ruby on Rails open source.

par MasterSuiteApps.com

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MasterSales is a CRM (Customer Relationship Management) system that is designed specifically for small businesses. Much more than just a Contact Management tool, MasterSales provides a platform for Sales Force Automation. CRM system that is designed specifically for small businesses, including contact management and sales force automation.
Web-based CRM service that enables you to organize, manage, and nurture your customer contacts in the office or on the go. Web-based CRM service that enables you to organize, manage, and nurture your customer contacts in the office or on the go.

par Flourish

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Business development tool which provides specific direct sales services through contacts management, inventory tracking and more. Business development tool which provides specific direct sales services through contacts management, inventory tracking and more.

par Ritam Technologies

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Sales Contacts Software to track salesrep contacts and productivity. Sales Contacts Software to track salesrep contacts and productivity.

par Anchor Software

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Duplicate entry search and elimination application for cleaning out contact databases. Duplicate entry search and elimination application for cleaning out contact databases.
ACE Contact Manager CRM is on premise CRM and is used in the US for last 41 years for its flexibility, customer support, affordability and user friendly properties. It is most suitable for Sales and Marketing executives or small business directors for product or service sales and marketing, campaigning, survey execution and business process workflow implementation. Document Management is an integral part, expense management (customer income and expense portfolio) is a part of the tool. Flexible and customizable desktop-based single or multi-user CRM tool.

par B2i Technologies

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We help companies of all sizes who are overwhelmed with the daily responsibilities of marketing, communications, contact management, and are concerned about customer/shareholder responsiveness and worried about their regulatory requirements for investor relations. We accomplish this by providing a patented, cloud-based solution, called B2i CRM, that helps automate contact management, gives you total control over your website and a fully compliant corporate governance solution. A web-based contact management system designed for the unique needs of investor relations and corporate communications.

par Tango CRM

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Online repository for all of your business contacts, be it a supplier or a customer. Additional functionality includes task tracking. Online repository for all of your business contacts, be it a supplier or a customer. Additional functionality includes task tracking.

par inBoundio

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Inboundio is the worlds simplest digital marketing platform targeted towards individuals and small businesses looking to organize their Internet Marketing efforts as well as Marketing or Design Agencies looking to offer an easy to use white label / reseller service to their clients. Inboundio is a simple marketing software that could provide an easy way to accomplish basic online marketing activities (Social Media Posting, Landing Pages, Lead Generation, CRM, Email Marketing). Inboundio is the worlds simplest digital marketing platform for small businesses and agencies to earn recurring revenue reselling

par Anagram Technologies

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Gagnez du temps en copiant-collant les informations de contact. Ajoutez un nouveau contact dans votre carnet d'adresses en un clic. Copy2Contact vous permet de sélectionner et transférer toutes les informations de contact depuis toute source numérique vers le champ approprié de votre système de gestion de contacts (CMS). Compatible avec Outlook, Gmail, Salesforce CRM ou iPhone. Cette solution facilite et accélère la création de nouveaux contacts et la mise à jour des contacts existants. Améliorez la productivité et éliminez la tâche répétitive consistant à ajouter chaque information dans chaque champ. Copy2Contact le fait automatiquement. Copy2Contact vous permet de transférer toutes les informations de contact depuis n'importe quelle source numérique vers votre carnet d'adresses en un seul clic.

par Sansan

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Avec l'appli de gestion des cartes de visite Sansan, vous pouvez changer les cartes de visite dans les tiroirs de votre bureau et celles des autres collègues dans une seule base de données précise et ainsi contribuer à augmenter vos profits. Les cartes de visite que vous numérisez seront converties en données par une équipe de saisie, avec une précision de 99 %. Numérisez/partagez rapidement et précisément vos cartes de visite de votre entreprise.

par TouchingBase

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Contact followup management - stay in touch with prospects, clients and everyone important to you and your business. Contact followup management - stay in touch with prospects, clients and everyone important to you and your business.

par Dalco Technologies

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Combine information management for everyone with a powerful CRM for the sales team to connect your entire small business. Combine information management for everyone with a powerful CRM for the sales team to connect your entire small business.

par LetsVerify

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Lets Verify understands better than anyone that accurate and valid lead data is crucial for marketing campaign success. Thats why, were committed to helping you improve lead quality to minimize your cost per lead. Using cutting-edge verification techniques, we filter out the irrelevant leads and deliver ONLY the highest quality lead data with 100% accuracy guaranteed. With Lets Verify, you can stop wasting valuable resources on inaccurate leads, and instead, generate valid data and qualified Cloud based solution created to help verify the quality of lead data and maximize the success of your marketing efforts.

par Inigo

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Transférez les informations de contact directement à votre base de données CRM avec cette application.
Manage your personal and business related contacts, with sem.ADDRESSBOOK, effectively, centralized and safely. Access your contact data comfortably, wherever you are and keep it always up-to-date. Sem.Addressbook is not just an easy-to-use contact-manager, instead, besides the contact-management, it offers its own task-management, which you can combine with your contacts. The status-log makes it possible to save contact activities, like calls, visits, or the like. SEM.ADDRESSBOOK is a SEMYOU Cloud-Application, which manages contacts and clients. With the Cloud-Contact-Manager you have direct acces
Multilingual Directory component that gives you the flexibility to create any type of Directory website. Multilingual Directory component that gives you the flexibility to create any type of Directory website.

par Intouch.com

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We provide businesses with novel tools to rapidly turn visitors into registered users, eliminate customer information decay and capture related insights. Users on the other hand are given web and mobile apps that act as their single-point-of-contact, let them search and connect to their favorite companies and share their information. Our user-centric approach to personal data sharing helps businesses reduce data management and collection cost and improve Customer Experience (CX). Intouch is an all-in-one customer onboarding and retention infrastructure.

par Centra Technologies DMCC

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Centra CRM is a robust Cloud CRM software which enables users to effectively convert leads and opportunities into revenue-paying customers with its powerful engine. It helps organizations to boost operations with features such as sales lifecycle stages, quotation management, authorizations, calendars & activity trackers and many more power-packed options through its robust, easy-to-use and comprehensive platform that is agile enough to suit the size and scale requirements of any business. Centra CRM is a robust Cloud CRM software provided by Centra Hub.

par Contactous

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90% of data of an organization does not reach the CRM on time. The data of tradeshow attendees, business cards, warranty cards, business cards etc is rarely captured in time. Contactous adds this contact data to Dynamics 365 with accuracy. With a feature-rich platform to capture images of physical documents, it is complemented with a service to manually enter accurate data from these documents into a system for analysis and transferred to popular CRMs like Salesforce, Dynamics 265 and Zoho. Get accurate data from business cards, tradeshows, events and channel partners into CRM without manual data entry.
A simple but effective contact management and address book solution for teams, allowing you to import, manage and share contacts. For Small to Medium Sized Businesses and Freelancers who need a collaborative way to manage contact information among a team without in

par eToggler

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Chrome extension to pull Linkedin contacts with email to automate the prospecting process. Chrome extension to pull Linkedin contacts with email to automate the prospecting process.

par Message Made Easy

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A message broadcast SaaS that allows users to self-manage and target message multiple contact groups via voice, text, and e-mail. A message broadcast SaaS that allows users to self-manage and target message multiple contact groups via voice, text, and e-mail.

par Evo.Cards

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Digital business card solution that you can send through QR code, email or SMS from your mobile phone. Digital business card solution that you can send through QR code, email or SMS from your mobile phone.

par InfoCDB

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InfoCDB is a contact management software that helps companies to store customers, suppliers and vendors details at one central place InfoCDB is a contact management software that helps companies to store customers, suppliers and vendors details at one central place

par Bluemark

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A contact management solution that connects users present at the same location and facilitates the process of exchanging contacts. A contact management solution that connects users present at the same location and facilitates the process of exchanging contacts.
La technologie sophistiquée d'inConcert 6, Omnichannel Contact Center, permet d'organiser les contacts en fonction des différents canaux, de façon à pouvoir les visualiser sur une seule interface. Cette opération s'applique à tous les canaux, à toutes les interactions et à tous les rôles d'utilisateur. Vous pouvez répondre à, surveiller et configurer n'importe quel canal à partir d'un seul point de fonctionnement : i6 OmniDeskTop. Omnichannel Contact Center permet d'organiser les contacts en fonction des différents canaux et de les visualiser sur une seule interface.

par SkyCreek

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Contact management software with integrated multi-channel contact capabilities, contact allocation, and advanced IVR voicemail. Contact management software with integrated multi-channel contact capabilities, contact allocation, and advanced IVR voicemail.

par ReachForce

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ReachForce Continuous DataManager améliore vos données internes avec les données de base démographiques, sociales et d'installation externes dont vous avez besoin pour compléter vos profils de clients et alimenter correctement la marketing automation, la personnalisation et les efforts ABM (Account Based Marketing). ReachForce Continuous DataManager améliore vos données internes.

par Flat Creek

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A contact management solution with features for importing existing contacts, integrated call tool, custom user rules, and more. A contact management solution with features for importing existing contacts, integrated call tool, custom user rules, and more.

par Stirista

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Scout is a sales and prospecting tool that delivers current, verified direct contact information for your ideal prospects. In addition to offering email addresses, phone numbers, and postal data, Scout also delivers detailed company firmographic information. It also comes with a fully-featured email platform and an account-based social listening service. Scout helps sales and marketing professionals reach key decision makers by delivering verified contact and business information.

par Handshake Global

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Cloud-based mobile application that provides management of digital visiting cards through separate repositories. Cloud-based mobile application that provides management of digital visiting cards through separate repositories.

par 3P's Publishing

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Facilitez la vie de vos équipes de vente grâce à Capture, un outil simple de collecte et de partage des leads avec votre équipe. Gratuit pendant 14 jours. Facilitez la vie de vos équipes de vente grâce à Capture, un outil simple de collecte et de partage des leads avec votre équipe. Gratuit pendant 14 jours.
A SaaS platform that enables the seamless exchange of information among businesses and individuals, eliminating dirty data. A SaaS platform that enables the seamless exchange of information among businesses and individuals, eliminating dirty data.

par Redmonk Tech Solutions

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Bric APP helps scan business cards accurately with just the click of a picture. The cards are transcribed accurately and updated back to the mobile & web APP. The scanned cards can be exported to popular CRM like Salesforce, MS Outlook, Zoho, Hubspot as well as an Excel sheet. The bulk scan service helps convert large volumes of cards which can be scanned in bulk and sent as a PDF file. The cards will get cropped, transcribed and updated as individual records. Scans business cards accurately through human transcription and exports to Excel, Salesforce, Outlook, Zoho and Hubspot.

par Wings2Aspirations

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Application web et mobile e-commerce B2B exclusive et sur invitation. Elle rend la technologie abordable pour les moyennes et grandes entreprises du secteur pour leur processus "d'approvisionnement" et les aide à obtenir une meilleure rentabilité et une plus grande efficacité en réduisant l'intervention manuelle, ce qui élimine les risques de corruption et de transactions biaisées. Elle gère les enchères en ligne (enchères inversées, enchères ascendantes, enchères hollandaises), les appels d'offres en ligne, la gestion et l'analyse des dépenses, la gestion et l'analyse des fournisseurs, etc. Cette application d'achat en ligne web et mobile facilite l'achat et la vente entre les fournisseurs et les acheteurs grâce à un outil d'appels d'offres en ligne en temps réel.
Email validation in form with easy integration without writing any code. Email validation in form with easy integration without writing any code.

par GotKard Technologies

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Network relationship management application that helps manage business card and social media sharing, relationships and more. Network relationship management application that helps manage business card and social media sharing, relationships and more.

par Oceanos

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Crée les stratégies de gestion de données les plus efficaces pour optimiser les performances des ventes et du marketing.

par Disarea

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Keep reminders, events, tasks, notes, contacts, files, calendars and more easily accessible to get more done. Keep reminders, events, tasks, notes, contacts, files, calendars and more easily accessible to get more done.

par CAMSNEL SaaS

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par Launchmetrics

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Le click to call est un bouton intégré sur la page Web qui permet aux utilisateurs qui cliquent dessus, d’établir un contact direct avec la société. Complètement gratuit et avec une qualité HD, même s’ils appellent depuis les antipodes. Cela permet de résoudre rapidement les doutes qui peuvent surgir. Le Click to call aide à attirer de nouveaux clients, à augmenter les ventes ou à connaître le trafic généré par les campagnes publicitaires en cours, parmi ses nombreux autres avantages. Click to call est un bouton qui apparaît sur le site Web d'une entreprise et qui permet aux clients de la contacter en un seul clic.

par Benchpoint

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par KAYO

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par upRing

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par Contacts+

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