107 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit

par MarketMan

(46 avis)
Voir site web
Logiciel et application cloud de gestion des stocks pour les restaurants. MarketMan vous fournit les outils dont vous avez besoin pour gérer vos stocks, vos fournisseurs, vos commandes et les coûts des menus. Obtenez le coût exact des aliments et sachez où va votre argent en temps réel. Définissez des alertes lorsque certains éléments des menus deviennent moins rentables et recevez des notifications lorsque les prix des fournisseurs fluctuent. Vous aurez ainsi une meilleure maîtrise de votre établissement et générerez plus de bénéfices. En savoir plus sur MarketMan La gestion des stocks des restaurants devient très facile. En savoir plus sur MarketMan

par When I Work

(791 avis)
Voir profil
When I Work est à présent gratuit et offre aux entreprises de restauration un moyen simple de planifier et de communiquer avec leurs employés horaires. Offrez un accès à l'emploi du temps et au pointage à chacun, en toutes circonstances. Effectuez vos tâches de planification en déplacement grâce aux applications gratuites pour iPhone et Android. Gagnez du temps et de l'argent grâce à des outils simples et gratuits de planification du personnel. When I Work aide à créer les emplois du temps de plus de 500 000 personnes dans le monde entier. Des milliers d'entreprises s'inscrivent chaque semaine pour adopter When I Work. Une façon simple de planifier et de communiquer avec vos employés. Gagnez du temps et réduisez le taux d'absentéisme. Gratuit jusqu'à 75 employés.

par 7shifts

(422 avis)
Voir profil
7shifts permet aux restaurants de toutes tailles de réduire les coûts liés au personnel, de maintenir le personnel en poste et de respecter les lois du travail grâce à des outils robustes de planification, de communication, de conformité et d'engagement. Avec 7shifts, les gestionnaires peuvent économiser 5 heures par semaine sur la planification, minimiser les problèmes liés aux appels et SMS en rationalisant les communications, gérer le personnel en déplacement avec des applications mobiles gratuites et réduire les coûts liés au personnel de 3 % en intégrant leur système de caisse. Rejoignez plus de 250 000 professionnels de la restauration qui utilisent 7shifts pour simplifier leur activité. Commencez votre version d'essai gratuite ! 7shifts est un outil robuste de planification, de communication et d'engagement du personnel conçu spécifiquement pour les restaurants. Commencez gratuitement dès aujourd'hui.

par HotSchedules

(377 avis)
Voir profil
HotSchedules fournit une plateforme d'exploitation cloud, ainsi que des solutions et services de soutien pour les secteurs de la restauration, du commerce de détail et de l'hôtellerie. La suite de produits HotSchedules permet aux propriétaires et aux opérateurs de gérer des employés sur différents sites, de gérer le temps, de surveiller les performances commerciales et de gérer les opérations quotidiennes. Avec l'application mobile native HotSchedules, les employés peuvent vérifier les horaires, le début et la fin des quarts de travail et demander des congés directement sur leurs téléphones portables. HotSchedules réduit les coûts alimentaires et de main-d'œuvre, le temps passé sur les tâches administratives et la complexité opérationnelle.
Voir profil
Jolt is a tablet-based software used to manage daily operations for brands like Chick-fil-A, McDonald's, and Buffalo Wild Wings. Owners and managers get a real-time look at daily operations from their phone, and in-store tablets keep staff accountable and on task. Jolt includes a training library, drag-n-drop schedule builder, text notifications, a time clock, and more. Trusted in thousands of food service locations across the globe, Jolt has helped workers complete over 700 million tasks. Jolt is an app used to manage daily operations and hourly workers, giving real-time feedback to food service owners and managers.

par Epos Now

(234 avis)
Voir profil
Epos Now offers business management solutions for small and mid-sized businesses in the retail and hospitality industries. The company provides point of sale (POS) hardware and industry-leading cloud-based software, which comes with the Epos Now AppStore for seamless integrations with payments, accounts, marketing, and other essential business tools. These scalable systems are tailored to individual business needs and come with full training. Premium support is also available 24/7. Cloud-based Point of Sale system trusted by 30,000 business owners. Try free for 30 days!
Designed specifically with hospitality in mind, Kounta POS makes no compromises for straight retail. It's flexible to all different types and sizes of business. Behind the scenes is a security hardened database of all your most valuable data. You'll get the same kind of big business reporting and analytics tools for all your stores backed up, as everything happens. And it runs on anything: iPad, Android, Mac, PC or even legacy POS hardware, a fully featured, always available, mobile POS. Cloud based Point of Sale Software solution, can be used securely on any device, online or offline. Seamlessly connects to add-ons.

par Flipdish

(93 avis)
Voir profil
Fournit un système convivial de commande en ligne, leader du secteur, pour les restaurants individuels, les chaînes multimagasins, la vente de plats à emporter, les épiceries fines, les cafés, les supérettes et les franchises. Sites web et applications de commande en ligne pour les boutiques individuelles, les chaînes de restaurants et les franchises.

par FreshCheq

(81 avis)
Voir profil
Simplifiez les opérations quotidiennes. Gagnez du temps et de l'argent avec les journaux de déchets alimentaires, les journaux de température de sécurité alimentaire, les listes de contrôle, etc. Une application cloud pour les restaurants et toutes les autres entreprises de restauration. Suffisamment abordable pour les restaurants indépendants et assez performante pour les grandes marques d'entreprises. Améliorez le flux de travail et la responsabilisation des employés. Pas de matériel coûteux. Reporting de tableau de bord exploitable et immédiat à tous les niveaux de l'organisation à partir de tout appareil intelligent ou ordinateur. Plateforme basée sur le cloud qui permet aux restaurants d'améliorer les processus opérationnels grâce à la gestion des tâches, aux journaux de déchets alimentaires, etc.

par ChefMod

(65 avis)
Voir profil
Assistant les régions de New York, Washington et Miami, ChefMod a été développé spécifiquement pour les restaurants indépendants. Il s'agit d'un système complet d'achat de groupes de restaurants aux États-Unis. Ce logiciel cloud facile à utiliser est associé à des services de gestion de comptes performants et à des programmes imbattables afin de créer une solution professionnelle personnalisée pour votre entreprise. Des solutions logicielles en ligne basées sur les services pour aider les propriétaires de restaurants et les chefs à gérer l'ensemble du cycle de vie des achats.
Voir profil
Le premier point de vente conçu pour les établissements de restauration rapide, sur place et à emporter, qui permet de passer des commandes en ligne et classiques. Koomi met fin à la perte de clientèle pendant vos heures de pointe et dispose d'une application de commande entièrement intégrée pour la livraison et les plats à emporter. Le premier point de vente conçu pour les établissements de restauration rapide, les plats à emporter et les clients itinérants, conçu pour rationaliser vos opérations.

par GOFRUGAL Technologies

(43 avis)
Voir profil
Le logiciel de gestion de la restauration de GOFRUGAL est un logiciel entièrement équipé permettant aux entreprises alimentaires de disposer de la puissance de la technologie. Avec la gestion des buffets, la prise de commande avancée et la gestion des livraisons, le logiciel propose une solution complète. Maintenez des stocks frais, gérez les opérations de la cuisine centrale et préparez les plats signatures efficacement grâce au contrôle des recettes. Conservez des comptes précis des ventes journalières et faites vos déclarations fiscales rapidement. Rejoignez plus de 1 000 entreprises alimentaires dans le monde du numérique. Essayez une version gratuite de 30 jours dès aujourd'hui. Développez votre gestion de la restauration avec le point de vente cloud disponible sur tablette et sur le web. Bénéficiez d'une facturation plus rapide, de rapports détaillés et d'une gestion simplifiée des commandes.

par Restaurant365

(32 avis)
Voir profil
Le logiciel de gestion de restaurant Restaurant365 est utilisé pour gérer efficacement les opérations clés des restaurants. Bénéficiez d'un contrôle et d'une visibilité accrus sur les coûts des aliments et de la main-d'œuvre, automatisez les tâches de comptabilité fastidieuses et accédez à un reporting solide. Les données sont accessibles en temps réel sur n'importe quel appareil grâce à des intégrations de POS (point de vente) puissantes et à une excellente prise en charge. Restaurant365 est basé sur le cloud pour que vos informations soient toujours à portée de main, ce qui rend la comptabilité, l'inventaire, la planification et la comptabilité de fin de mois indolores. Restaurant365 est une solution cloud de comptabilité et de back-office pour les entreprises de restauration avec plusieurs unités.

par PeachWorks

(30 avis)
Voir profil
PeachWorks, anciennement WhenToManage, fait partie des leaders des solutions de gestion des opérations de restauration de back-office. Le système d'exploitation de restaurant de nouvelle génération avec une multitude d'applications et d'outils simplifie tout, du reporting à la gestion des recettes en passant par la gestion des stocks, la planification du personnel et les renseignements de caisse. Un accès depuis n'importe où et n'importe quel appareil rend les tâches quotidiennes plus faciles, plus simples et plus rapides pour tout le monde, des petits restaurants indépendants aux grands groupes de restaurants franchisés. Rationalisez les opérations de restauration en arrière-plan avec des applications et des outils basés sur le cloud pour le reporting, l'inventaire, la planification, la gestion des recettes.

par HappyCo

(28 avis)
Voir profil
HappyCo est une des plateformes leaders dans le domaine des opérations en temps réel pour la gestion des biens. Le produit Happy Inspector est utilisé par des milliers d'entreprises et a collecté plus de 100 millions d'articles inspectés dans le monde entier. La mission de l'entreprise, fondée en 2011, est de fournir un logiciel d'entreprise mobile et sur le cloud agréable qui rend le travail plus agréable. Plateforme de premier plan pour inspecter, surveiller et analyser les performances de vos ressources métiers en temps réel. Réinventez vos opérations.

par BlueCart

(28 avis)
Voir profil
BlueCart rationalise et modernise l'ensemble du processus d'approvisionnement, de bout en bout, réduisant ainsi les erreurs tout en améliorant les bénéfices nets pour les restaurants et les fournisseurs. Les chefs utilisent BlueCart pour gérer tout leur back-office à partir d'une plateforme web et mobile dotée de fonctionnalités telles que la commande, la gestion des stocks, la budgétisation et l'enregistrement des commandes. Les fournisseurs utilisent BlueCart pour organiser automatiquement leurs commandes entrantes, gérer leurs clients et organiser leurs livraisons. Les chefs utilisent BlueCart pour passer toutes leurs commandes en un seul clic. Les fournisseurs utilisent BlueCart pour organiser automatiquement ces commandes.
Ordyx POS is a state of the art hybrid point of sale system for restaurants of all sizes. With Ordyx, you can manage your restaurant from anywhere in the world with an internet connection. As manager, you can know exactly what is happening in the restaurant in terms of everything from open orders to current inventory levels. You can even approve voids or comps via your smartphone and/or receive alert text messages to you phone when selected events occur at the stores. For bars and restaurants, Ordyx POS features inventory management, and loyalty programs, compatible with iOs, Windows, and Android.

par Silent Mode

(20 avis)
Voir profil
Slurp est un logiciel de caisse pour iPad basé sur le cloud qui convient aux cafés et restaurants de petite à moyenne envergure. Système de caisse simple et intuitif qui vous aide à développer vos services de restauration et à atteindre de nouveaux sommets. Prenez les commandes plus rapidement, vendez plus vite, formez le personnel plus facilement et suivez des données de vente précises. Les clients de l'éditeur apprécient les données de vente facilement compréhensibles de Slurp. Les commerçants peuvent faire des ajustements et offrir un meilleur service à leurs clients en leur servant ce qu'ils aiment le plus. Inscrivez-vous pour une démo gratuite aujourd'hui ! Un logiciel de caisse pour iPad basé sur le cloud qui aide les restaurateurs à améliorer leur efficacité commerciale et leur expérience client.

par EGS Enggist & Grandjean Software

(18 avis)
Voir profil
CALCMENU web est un logiciel de gestion de cuisine et chef qui permet de gérer et de stocker des recettes et des menus, de les normaliser et de les partager avec d'autres sites/emplacements. CALCMENU web permet également de lier les recettes aux nutriments, aux allergènes et autres informations importantes. Les étiquettes d'aliments simples à complexes de CALCMENU peuvent également être imprimées à partir du logiciel et les recettes imprimées peuvent être utilisées pour la formation culinaire et du personnel. Une application mobile - Kiosk for CALCMENU peut également être utilisé par les cuisiniers à la volée. CALCMENU est une application de gestion pour chef et cuisine professionnelle qui permet de standardiser les recettes et de les relier aux nutriments, aux allergènes, aux étiquettes, et plus.
Square for Restaurants est enfin là ! Une plateforme unique réunissant logiciels, matériel et moyens de paiement pour rationaliser l'ensemble de votre restaurant ou bar. Gérez toutes les tables de votre bar ou restaurant en personnalisant votre plan de salle selon vos besoins. Du petit déjeuner au déjeuner et aux offres de saison, créez tous les menus dont vous avez besoin et échangez-les en un seul clic. Personnalisez tout ce que vous voulez, à tout moment. Créez facilement et rapidement des rapports pour rendre compte de tous les aspects de votre activité. Essayez-la gratuitement pendant 30 jours ! Gérez votre restaurant plus rapidement que jamais avec Square for Restaurants. Cette plateforme est conçue pour prendre en charge à la fois les activités centrées sur le client et les tâches administratives.

par Nutritics

(16 avis)
Voir profil
Nutritics Foodservice est utilisé par les hôtels, les traiteurs, les restaurants et les producteurs alimentaires pour gérer les coûts des recettes, respecter la législation sur l’étiquetage des aliments, créer des procédures opérationnelles permanentes, et fournir des informations sur les allergènes et la nutrition aux clients. Gérez les coûts des recettes, respectez la législation sur l’étiquetage des aliments, créez des procédures opérationnelles permanentes et fournissez des informations sur les allergènes et la nutrition aux clients.

par Open Systems

(14 avis)
Voir profil
Traverse was developed by a company with more than 40 years of experience designing ERP solutions for businesses of all sizes and types - offering adaptable, scalable, and personalized software that grows with you as your business expands. Open Systems is continuously improving its services with new technologies to provide robust functionality to handle all your business operations - providing a total business solution. ERP software for companies of all sizes and types that provides a complete solution to handle all of your business operations.

par Squadle

(14 avis)
Voir profil
Digital food safety, shift management and remote temperature sensing for multi-unit franchise operators. Squadle was purpose build for franchise operators, helping to increase operational efficiency and reduce overall costs. Squadle is designed to help maintain operational efficiency and food safety across any franchise which is selling perishable goods. With products such as 24/7 remote temperature monitoring, Squadle helps give operators confidence and visibility when not on premise. Digital food safety, shift management and remote temperature sensing for multi-unit franchise operators.

par CrunchTime! Information Systems

(12 avis)
Voir profil
CrunchTime est le logiciel de gestion de restaurant d'arrière-plan de référence absolue pour le secteur de l'hôtellerie. Sa mission consiste toujours à fournir des outils et des solutions technologiques exceptionnels pour aider les clients à réduire les coûts des aliments et boissons, optimiser l'efficacité de la main-d'œuvre et mieux gérer la qualité et la cohérence de leurs opérations de restauration. Une fois que CrunchTime est mis en œuvre, les clients constatent régulièrement des économies annuelles de 2 à 5 %, voire davantage, sur leurs résultats nets. Une fois que le système de back-office de CrunchTime est mis en œuvre, les clients constatent régulièrement des économies annuelles de 2 à 5 %, voire davantage, sur leurs résultats nets.
Voir profil
JustFood ERP is a complete software solution for food processors and distributors powered by Microsoft Business Central. Our solution is an ideal fit for companies that require functionality such as demand planning, sales forecasts, EDI, capacity planning, MRP, vendor performance management, warehouse management, logistics management, and quality auditing. Provides a comprehensive Lot Traceability module to support the regulatory and compliance requirements.

par eZee Technosys

(10 avis)
Voir profil
eZee iMenu offre un ensemble complet de fonctionnalités permettant aux restaurants de fonctionner plus efficacement et d'apporter une nouvelle expérience interactive au personnel comme aux clients. De plus, les fonctionnalités permettent aux restaurants de modifier les menus en fonction des besoins changeants. La solution de nouvelle génération pour la gestion de restaurant : 1. Présentation de menu dynamique. 2. Mises à jour du menu et rapports en temps réel. 3. Intégration au point de vente. 4. Ventes incitatives pour augmenter les revenus. 5. Participation des clients. eZee iMenu offre un ensemble complet de fonctionnalités permettant aux restaurants de fonctionner plus efficacement et d'apporter une nouvelle expérience interactive.

par FreshByte Software

(9 avis)
Voir profil
FreshByte Software is a Customer Service Organization that specializes in software for the Wholesale Distribution industry. Regardless of what products your company imports, manufactures, processes and/or distributes, with FreshByte Software, you can streamline your operations and internal controls, ensure 100% product traceability, and get 100%-accurate profitability and accounting in real time, every time. We offer 24/7 Support, Weekly Online Webinars, and Training. Inventory control, costing and accounting software designed for the wholesale distribution industry.

par MarginEdge

(9 avis)
Voir profil
MarginEdge is the only solution to offer restaurant operators a platform to process their invoices digitally plus integrate with their POS system, to bring paperless efficiency to their back-of-house operations. For multi-unit operators and independents alike, MarginEdge radically streamlines key activities, like invoice entry and vendor bill payment, while providing powerful tools for live budget and cost-tracking, inventory and recipe management, and online ordering. By simply taking pictures. MarginEdge is the only restaurant management platform to remove data entry while giving restaurants deep insights into daily operations

par FoodCo

(8 avis)
Voir profil
FoodCo is a professional food cost accounting software designed to pinpoint where revenue is being lost, maximize profits, and systematically gain control of your food service operation. With a focus on back office inventory, menu development, forecasting and production management, it's an across-the-board solution to potential profits being lost daily by your business. The software provides broad based integration to suppliers, POS and accounting packages. Contact us today to learn more! FoodCo is designed to successfully handle all aspects of food service operations and maximize your profits!

par Syndigo

(8 avis)
Voir profil
Manage your brand's nutrition and allergen information on a web-based platform that instantly updates your website with the most up to date information. You can store all of your spec sheets along with each item and set up alerts to assure all data is correct. The Syndigo platform is scalable from a small restaurant chain, to food manufacturers all the way to large worldwide restaurant chains. Contact us for a free trial. Nutrition data should be easy to access and understand. Our Nutrition software will help you do that for your customers and much more.
Laissez vos clients passer des commandes directement depuis votre site web : avec votre propre plateforme de commande en ligne, vos clients peuvent passer des commandes directement sur votre site web au lieu d'agrégateurs tiers. Vous ne paierez donc aucune commission sur les commandes. Ace prend également en charge l'intégration transparente dans vos systèmes CRM et la gestion de la fidélisation pour permettre une meilleure gestion de vos données et de vos clients. Laissez vos clients passer des commandes directement depuis votre site web.

par Parsley Software

(6 avis)
Voir profil
Parsley is a modern, intuitive, mobile web app that handles recipe costing and scaling, provide nutrition facts, generates prep lists, calculates par levels, places and tracks orders, and manages inventory, freeing chefs to focus on food and customer satisfaction. Parsley saves chefs 5-10 hours a week, reduces food cost by 5-18%, and improves customer satisfaction and restaurant income. A modern, intuitive, mobile web app for chefs, that handles the tedious tasks usually done with spreadsheets, pen and paper.

par Galley Solutions

(6 avis)
Voir profil
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you. Master operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.

par SweetWARE

(5 avis)
Voir profil
Solution d'analyse des coûts et formules nutritionnelles pour les restaurants, les boulangeries et les fabricants d'aliments. Solution d'analyse des coûts et formules nutritionnelles pour les restaurants, les boulangeries et les fabricants d'aliments.

par FlexiBake

(5 avis)
Voir profil
A global ERP software solution designed specifically for the food manufacturing industry and other related industries. FlexiBake is currently in use in 15 countries and on 5 continents. It is a modular, multi-user system allowing for low cost entry and future expansion as business requirements change and budgets permit. FlexiBake makes it possible for small to mid-size food manufacturers to have level of control that until now was only enjoyed by large organizations. A global ERP software solution designed specifically for the food manufacturing industry and other related industries.

par Kitchen Porter Tech

(5 avis)
Voir profil
Vous avez besoin des bons outils pour gérer vos opérations de manière organisée. L'information doit être à portée de main pour prendre des décisions opérationnelles à la volée. Recipe Costing Software est une plateforme de gestion de restaurant puissante et facile à utiliser. Plus important encore, vous ne serez pas surfacturé. L'entreprise derrière ce logiciel sait que dans le monde de la restauration, chaque centime compte. Logiciel de gestion de restaurant basé sur le cloud, calcul des recettes, contrôle des stocks, comparaison des prix des fournisseurs et point de vente intégré.

par MySchoolAccount

(5 avis)
Voir profil
Web-based solution that provides school accounting through online payments, cash management, payment processing and more. Web-based solution that provides school accounting through online payments, cash management, payment processing and more.
SynergySuite gives multi-unit restaurants the insight and tools they need to manage the back office. Our cloud-based, mobile-first platform simplifies back-of-house management for brands like Tropical Smoothie Cafe, Beef OBradys and Costa Vida. SynergySuite customers save an average of 4-6% on food and labor costs, using SynergySuites streamlined modules for inventory, purchasing, recipe costing, food safety, scheduling, cash management, human resources and business intelligence. The best all-in-one, back-of-house platform for multi-unit restaurants, to manage inventory, scheduling, ops, HR, food safety and more!
Commencez dès aujourd'hui à gérer efficacement les opérations d'arrière-plan d'une entreprise de restauration. Créez des recettes étape par étape, affichez les menus sur les écrans de votre cuisine, importez les ingrédients pour le suivi des allergènes, calculez le coût des aliments, gérez votre stock et vos commandes, etc. APICBASE propose une large gamme de fonctionnalités pour gérer votre entreprise, que vous possédiez un ou plusieurs points de vente. Créez des recettes étape par étape, affichez les menus sur les écrans de votre cuisine, importez les ingrédients pour le suivi des allergènes, calculez le coût des aliments, etc.

par MealSuite

(4 avis)
Voir profil
MealSuite is dedicated to satisfaction and safety at the point of meal service. Our software simplifies recipe design, menus, nutritional analysis, costing, inventory, resident & patient management, allergens, diets and preferences. MealSuite is fully integrated, supporting operations from store room to kitchen management right out to the point of service with electronic display boards, menus, tablet ordering, and POS solutions. We focus on food distributors and food management firms. Recipe, menu design and POS software with costing, inventory and nutritional analysis for senior living, healthcare & related markets.

par Beck Consulting

(4 avis)
Voir profil
The result of more than 30 years of experience serving food manufacturers, processors, and distributors, bcFood is a fully-integrated solution designed specifically to support the unique needs of the food industry. Built on Microsoft Dynamics NAV, the best-selling ERP application in the world, bcFood offers quality control features, advanced notifications, workflow capabilities, recipe definition, grower accounting, trade management, license plating, mobile warehousing, and more. bcFood by Beck Consulting is a full ERP system that addresses the business needs of food manufacturers, processors, and distributors.

par Inkling Systems

(3 avis)
Voir profil
Inkling est une plateforme d'aide mobile-first destinée aux travailleurs nomades. À la fois sécurisée et évolutive, Inkling connecte les effectifs distribués via mobile pour améliorer la productivité et l'expérience client. Inkling améliore la coordination, l'efficacité et l'exécution à tous les niveaux avec une messagerie de groupe, des fonctions de gestion des tâches pour les responsables et les employés sur le terrain, des notifications et des instructions en temps réel depuis le siège de l'entreprise et un retour instantané sur l'état et les problèmes. Inkling améliore l'efficacité du personnel avec une plateforme mobile-first pour les équipes mobiles.

par Culinary Software Services

(2 avis)
Voir profil
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more. Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more.

par PCS Revenue Control Systems

(2 avis)
Voir profil
Manage student accounts effortlessly - open and close accounts, accept pre-payments, update eligibility status. Manage student accounts effortlessly - open and close accounts, accept pre-payments, update eligibility status.

par Food Service Solutions

(2 avis)
Voir profil
Cloud-based POS software that assists restaurants with customer account creation, order management and inventory tracking. Cloud-based POS software that assists restaurants with customer account creation, order management and inventory tracking.

par Cost Brain

(2 avis)
Voir profil
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants. Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.
Voir profil
EasyVend; software designed specifically for Food & Beverage Distribution Vendors to simplify the complexities involved in the administration. EasyVend; software designed specifically for Vendors to simplify the complexities involved in the administration.

par Vision Software Technologies

(1 avis)
Voir profil
Food service management software with purchasing, receiving, inventory, cost analysis, production forecasting, menu planning, and more. Food service management software with purchasing, receiving, inventory, cost analysis, production forecasting, menu planning, and more.

par Advanced Analytical

(1 avis)
Voir profil
Contrôle des coûts des aliments et des boissons, rapports d'inventaire, historiques des commandes et des achats, etc. Fonctionnalités : Contrôle des coûts des aliments et des boissons, rapports d'inventaire, historique des commandes et des achats, et plus encore.

par The CBORD Group

(1 avis)
Voir profil
CBORD's Foodservice Suite(R) is a complete back-of-the-house management system for menu planning, production management, inventory control, purchasing, nutritional analysis, and more. Designed to streamline your operations by simplifying and automating everyday tasks, Foodservice Suite helps you control costs, eliminate waste, and improve department P&L. Smart Food Production, Dynamic POS, Cashless Transactions, and Nutritional Accounting for Healthcare, Higher Education, and Industry

par Brimstone Allon Enterprises

(1 avis)
Voir profil
Manage inventory, diets, menus, staff and more with our dietary management software for hospitals, nursing homes, and assisted living. Manage inventory, diets, menus, staff and more with our dietary management software for hospitals, nursing homes, and assisted living.

par FoodCALC

(1 avis)
Voir profil
Software for restaurants and health professionals to accurately calculate the nutrition facts of food items and meals. Software for restaurants and health professionals to accurately calculate the nutrition facts of food items and meals.
Pervidi is the leading Safety Inspection Management Software with thousands of users and unique features. Our customers include NASA, Canadian Forces, GE, Kraft, Lafarge, AercelorMittal, ABB, Smithfield, AES, Seadrill, Canadian Dairy Farmers, and many others. First released in 1999, Pervidi is offered both as an in-house solution (installed on your computer or server) and as a service (Cloud). Contact us for a free demonstration of Pervidi. We guarantee that you will be impressed! Software to automate all aspects of your field inspections, audit and safety reviews.

par Safefood 360¿

(1 avis)
Voir profil
Food safety & compliance management solution that enables food & beverage businesses to manage quality, pest control, suppliers, & more. Food safety & compliance management solution that enables food & beverage businesses to manage quality, pest control, suppliers, & more

par Delivery Biz Pro

(1 avis)
Voir profil
Software for your delivery business that helps you serve clients, manage operations, and process orders. Software for your delivery business that helps you serve clients, manage operations, and process orders.

par reciProfity

(1 avis)
Voir profil
Fast and accurate food costing, recipe costing and robust inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions. Uses the built in Book of Yields with instant access to yield and shrinkage data for over 1000 raw ingredients. Import order guides and invoices, create requisitions, import sales mix for any POS system. Track waste and variance. From the makers of CostGuard with over 30 years experience in food service. Fast and accurate food costing, recipe costing, inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions

par Waitron.MENU

(1 avis)
Voir profil
WaitronMENU is a simple and easy-to-use online menu maker that helps users to create beautiful designs. The tool can be used by both non-designers and professionals. The platform provides a vast selection of professionally designed layouts, fonts, images, icons and other various elements. Users also can create custom designs that contain elements of their company by uploading own photos, illustrations and other branded details. WaitronMENU is a simple and easy-to-use online menu maker that helps users to create amazing designs like a Pro.

par Biz1Book

(1 avis)
Voir profil
Économies mensuelles prouvées de 1 000 € pour les clients existants utilisant la version gratuite. Biz1book offre un contrôle approfondi des stocks basé sur les recettes. Inventaire sous/multiemplacement facile à utiliser. Alertes en temps réel pour les changements de prix des produits, les variations de stock, le gaspillage, etc. La fonctionnalité complète est accessible depuis les appareils mobiles. Économies mensuelles prouvées de 1 000 € pour les clients existants utilisant la version gratuite. Biz1book offre un contrôle approfondi des stocks basé sur les recettes.
Voir profil
An online software that allows users to accurately calculate food quantities, manage dietary restrictions and generate shopping lists. An online software that allows users to accurately calculate food quantities, manage dietary restrictions and generate shopping lists.

par Catalpa Systems

(0 avis)
Voir profil
Food Service Ace is a cloud-based, mobile restaurant management platform that streamlines management and accounting tasks and helps you improve profitability. Dont get stuck with disparate systems that dont work together and simply arent communicating with each other. Food Service Ace ties it all together and interfaces to your existing POS and time and attendance systems. Food Service Ace is a cloud-based, mobile restaurant management platform that streamlines management and accounting tasks.

par Synergy International

(0 avis)
Voir profil
Il est possible de demander à Fusion de gérer l'équipement de location de soirées, la restauration, les services alimentaires, les productions d'événements spéciaux, les grands événements sportifs, les stades, les restaurants, etc. Fonctionnalités : création de propositions et de contrats, gestion des ventes et des prospects, gestion des recettes et commandes, suivi et réservation des stocks, facturation et A/R, rédaction de rapports personnalisés, planification des expéditions et des livraisons, planification et gestion des événements, Microsoft Office et intégrations comptables.

par Horizon Software

(0 avis)
Voir profil
Logiciel web pour les opérations de nutrition à l'école, qui offre un système de gestion des points de vente et des étudiants admissibles.

par Ideal Software

(0 avis)
Voir profil
Food service cost accounting software designed to isolate losses due to theft, shrinkage, incorrect purchasing, poor yields, etc. Food service cost accounting software designed to isolate losses due to theft, shrinkage, incorrect purchasing, poor yields, etc.

par Cost Genie Software

(0 avis)
Voir profil
Cost Genie is your money saving utensil in the food service industry. Easy to learn and easy to use, Cost Genie instantly takes the guess work out of costing your inventory, recipes, menus and catering events. Cost Genie provides big time restaurant chain analysis and back-of-the-house control for the independent owner. With the Cost Genie modules (Inventory, Recipes, Menu Items, Catering) you can change the cost of any item and know the impact on food costs and profit margins immediately. Foodservice and catering software program that costs out menus, recipes, and inventory.

par Hotlunch.com

(0 avis)
Voir profil
PocketLunch is a lunch management program developed to offer schools an easy way to track and manage student lunch accounts at a price that allows them to take advantage of today's technology and more efficiently use their limited resources. Features include barcode scanning with PDA's, student barcode cards, useful reporting features, and more. A cost effective way to track student lunch accounts and help to schools efficiently use their limited resources.

par LunchTime Software

(0 avis)
Voir profil
LunchTime is a fully integrated School Lunch Software package that merges easily with your existing systems and streamlines the data management process. LunchTime is a PowerSchool Business Partner. The LunchTime School Lunch Software System is ideal for school districts of all sizes. The Bottom Line...(1) Save many hours of data collection and compilation (2) Maximize your meal reimbursement dollars (3) Minimize the amount of time spent on managing student account information. Cafeteria POS and Management tools with a centralized database for the entire school district.

par Wordware

(0 avis)
Voir profil
The Lunch Cashier System by Wordware, Inc. is a complete, affordable, user-friendly meal accounting system for schools, including back-office and point-of-sale management software. We provide comprehensive solutions to both school administration and food service staff. Complete, affordable, user-friendly meal accounting system for schools, including back-office and point-of-sale management software.

par PRIME Services

(0 avis)
Voir profil
Foodservice software that includes a clinical electronic cardex which maintains all resident data in one central repository. BEE and BMI calculations, weight triggers, problems, goals and approaches, Likes and dislikes, meal pattern, special devices, allergies etc. Designed to simplify menu planning with nutritional analysis, selective menus, servery, and restaurant style in producing color codes extension sheets per diet type and consistency. Foodservice software that includes a clinical electronic cardex which maintains all resident data in one central repository.

par MM Hayes

(0 avis)
Voir profil
Quickcharge est une solution logicielle d'entreprise qui permet aux employés d'utiliser leurs badges d'identification existants pour effectuer des achats pratiques et sans espèces dans l'ensemble de l'entreprise. Quickcharge offre plusieurs options de paiement sans numéraire : déduction sur la paie, solde dégressif, cartes-cadeaux et facturation directe. Avec toutes ces options, Quickcharge offre un confort d'emploi pour les employés et un retour sur investissement pour les employeurs. Quickcharge est une solution logicielle d'entreprise qui permet aux employés d'utiliser leurs badges d'identification existants pour effectuer des achats pratiques et sans espèces dans l'ensemble de l'entreprise.

par Chefexact Software

(0 avis)
Voir profil
Planning, management and monitoring of food services for events, menus, banquets, and more. Planning, management and monitoring of food services for events, menus, banquets, and more.

par School Lunch Choice

(0 avis)
Voir profil
We offer online ordering software for school lunch programs. We have two versions of the software available. The Free Version is a full-access version schools can use for free. We also offer a Custom Version for schools and caterers who want to customize to their needs. Our software allows users to create and manage menus, manage customer information, and accept online payment for school lunch. The software also includes accounting and reporting features, and credits for customer accounts. Free Version is a full-access version schools can use for free. We also offer a Custom Version for schools to customize to their needs.

par Advantageous Technologies

(0 avis)
Voir profil
Collects student counts for lunch and creates reports, such as daily counts & free/reduced lunch reporting for the cafeteria manager. Collects student counts for lunch and creates reports, such as daily counts & free/reduced lunch reporting for the cafeteria manager.

par CHD Expert

(0 avis)
Voir profil
Online sales and marketing data analysis tool that improves market research and intelligence efforts. Online sales and marketing data analysis tool that improves market research and intelligence efforts.

par IT Desktop Solutions

(0 avis)
Voir profil
If you don't measure you can't manage. Price-Cracker+ will record changing costs of ingredients for measuring against your current sale prices, highlighting your recipe's profitability. Use the `Top 10 Health Check' screen to view your 10 least and most profitable recipes. 'One touch' technology updates and re-calculates all recipes with ingredient cost adjustments. Use recipe such as a sauce, as an ingredient in other recipes. Build your recipes using imperial or metric weights. Cost your recipes, create nutrient labels, record material costs against sales price to find recipe profitability, flag allergens.

par Common CENTS Solutions

(0 avis)
Voir profil
GEMserve adopts the best practices from the hospitality industry to simplify the ordering, production and delivery of patient meals. GEMserve adopts the best practices from the hospitality industry to simplify the ordering, production and delivery of patient meals.

par NewHotel Software

(0 avis)
Voir profil
Stocks & Inventory management specialized for Food & Beverage operations. Complete set of features for sophisticated F&B management, including Recipes, Compositions. Buffet Tables, production planning. Allows automatic deduction of stock from POS sales. Stocks & Inventory management specialized for Food & Beverage operations

par CaterXpress

(0 avis)
Voir profil
Built for Corporate Catering and Event Management, FoodStorm saves time and helps deliver professional service your customers will love. Record orders and quotes, offer your customers a shopping cart, create invoices, and run reports for all of your catering employees through an easy-to-use solution. Try to Free for 30 Days today! Built for Corporate Catering and Event Management, FoodStorm saves time and helps deliver professional service your customers will love

par Verispect

(0 avis)
Voir profil
Cloud based smartphone application for food service management industry. Cloud based smartphone application for food service management industry.

par Applied Data Corporation

(0 avis)
Voir profil
ADCs NutriGen Recipe Manager takes the hassle out of recipe and ingredient management. NutriGen allows headquarters team members to define standardized recipes, combining vendor-supplied raw ingredients and sub-assemblies with your own specified sub-recipes, such as icing, for example. NutriGen generates legally-compliant ingredients, nutritional facts, and labeling panels. It also supports Allergen warnings at both the ingredient and recipe level. Centrally manages recipes, combining vendor supplied sub-assemblies, such as cake base, with your own raw materials.

par Computrition

(0 avis)
Voir profil
Controls food costs, increases revenues, improves efficiency. Recipe development, menu management, purchasing, production planning. Controls food costs, increases revenues, improves efficiency. Recipe development, menu management, purchasing, production planning.

par Softlogic Australia

(0 avis)
Voir profil
Système de menus pour les hôpitaux et les établissements de soins pour personnes âgées. Système de menus pour les hôpitaux et les établissements de soins pour personnes âgées.

par LINKFRESH

(0 avis)
Voir profil
Food supply chain ERP software, built on Microsoft Dynamics, that gives real-time insight into Traceability, Production, Inventory Management, Quality Control, Food Safety and Compliance Food supply chain ERP software that gives real-time insight into Traceability, Inventory Management, Quality Control and Operations.

par Moreton Bay Technology

(0 avis)
Voir profil
Food & beverage inventory and cost control software for the hospitality industry. Food & beverage inventory and cost control software for the hospitality industry.

par Winnow

(0 avis)
Voir profil
We believe that food is far too valuable to waste, and that technology can transform the way we use food. We believe that food is far too valuable to waste, and that technology can transform the way we use food.

par Area101

(0 avis)
Voir profil
AREA101 designs powerful catering software solutions that cut costs, increase efficiencies and drive new revenue. Our FoodVenue solutions are used by corporate, education and healthcare facilities to effectively manage catering operations. They feature both an intelligent Buyer Dashboard and a powerful Manager Dashboard to make ordering and fulfillment brilliantly easy. Contact us and let us show you how we can help you organize and grow your business. Online catering and management solutions for food ordering, delivery and takeout.

par Xilution

(0 avis)
Voir profil
Build your meal planning solution on top of our world class software as a service (SaaS). Meal Plantastic SaaS is a secure and scalable RESTful web API that supports meal planning, shopping list management and recipe management. Our platform features an integrated marketplace where you can monetize your recipe content and your meal planning services. Supports meal planning, shopping list, and recipe management. Features recipe content and meal planning services marketplace.

par Technoduce

(0 avis)
Voir profil
Pakodus provides an online food ordering software, helping restaurants to deliver food through our ordering system supporting on both the web and mobile platform. You can get the app in your brand name and logo. Get your food ordering software customized according to your business needs. The main reason to choose our restaurant ordering software is, we provide 100% source code, you can get it customized with your brand name, you get the software on both web and mobile platform. A complete food ordering software provided by Pakodus to manage single or multiple chains of restaurants.

par Schouw Informatisering

(0 avis)
Voir profil
A food service management solution with ERP features for admin, production, logistics, business intelligence, and more. A food service management solution with ERP features for admin, production, logistics, business intelligence, and more.

par Indicater

(0 avis)
Voir profil
Our purpose is simple. We use hospitality software to support our clients in delivering their business objectives in an efficient and profitable manner. Our clients are passionate about providing exceptional service to their end users; we are passionate in supporting them with outstanding hospitality software and customer service. Clients using our software spend more time building their business and less time managing it

par xtraCHEF

(0 avis)
Voir profil
xtraCHEF is a cloud-based restaurant management platform that gives finance and operations teams the tools and insights to improve productivity and profits. By digitizing invoices with xtraCHEF, restaurants can unlock data and insights to drive better decision making...from recipe and inventory management to more informed purchasing and vendor negotiations. xtraCHEF is an Automated Accounts Payable and Cost Intelligence platform built specifically for the food service industry.

par Glimpse

(0 avis)
Voir profil
Cette solution logicielle de surveillance vidéo contrôle TOUS les aliments et boissons servis dans votre bar ou espace restauration via des caméras vidéo et fait correspondre les images vidéo enregistrées à vos normes en matière de service pour signaler tout écart (vol, retard de service, risque lié à la qualité). Les rapports At Risk présentent des transactions de vente auditées qui mettent en évidence ce qui n'a pas été comptabilisé à temps ou pas du tout et vous informent de la rapidité et de la qualité des services fournis. Analyse vidéo automatisée des interactions entre restaurants et bars pour évaluer les performances et accroître l'efficacité des processus de travail.

par MonarqRC.com

(0 avis)
Voir profil
MonarqRC is a foodservice automation software provider whose primary focus is on resident care communities and smaller regional/community hospitals. MonarqRC offers Resident Dining Solution (RDS), RDS Elite & RDS Enterprise, foodservice software solutions designed to make your dining services operation the best it can be - more efficient, less costly, and just plain easier to run. The software provides resident, recipe, menu & production functionality including costing and nutrient analysis. Web-based foodservice automation including resident management, production, costing and nutrient analysis for senior living facilities

par Receta

(0 avis)
Voir profil
Receta est un système ERP cloud de premier ordre spécialement conçu pour le secteur des compléments alimentaires.

par Education Management Systems

(0 avis)
Voir profil
Meals Plus Point of Sale is a complete system designed for today's school cafeteria. This Point of Sale solution provides for all USDA Accuclaim requirements while maintaining complete information on all students, whether paying, free or reduced, without overt identification. By tracking dates, account balances, and charging privileges along with meal production information, it allows you to stay in control of your operation. Modular K-12 cafeteria management software product with point of sale, inventory, and more.

par Checkit

(0 avis)
Voir profil
Our Real-Time Operations Management Platform is used to power digital food safety systems, to deliver smart compliance services and to easily build tailored solutions that make operations more effective. Checkits smart cloud-based technology helps businesses of any size to manage people, processes and compliance. Checkits smart cloud-based technology helps businesses of any size to manage people, processes and compliance.

par Food Service Enablers

(0 avis)
Voir profil
Food Service Enablers allows sales & marketing teams to efficiently manage and share data from one spot. Food Service Enablers allows sales & marketing teams to efficiently manage and share data from one spot.

par Restaurant Magic Software

(0 avis)
Voir profil
Restaurant Magic Software was founded over 30 years ago with a single vision of providing restaurant operators better access to their operational data. With this access, operators can make faster decisions, optimize schedules, implement predictive ordering, and create a positive impact on their bottom line. Restaurant Magic Software provides insight to some of the largest multi-unit franchises in the world. Suite of back office applications to help restaurant managers achieve operational and financial goals.

par Jamix

(0 avis)
Voir profil
Designed to manage your restaurant kitchen and food service operations, from recipe and menu management to procurement and inventory management. Designed to manage your restaurant kitchen and food service operations, from recipe and menu management to inventory management.

par Nlogic Software

(0 avis)
Voir profil
Online ordering system for school lunch providers/ caterers. Online ordering system for school lunch providers/ caterers.

par Point Blank Software

(0 avis)
Voir profil
Software for restaurants that comes with a POS and accounting system that also tracks food, labor, and inventory. Software for restaurants that comes with a POS and accounting system that also tracks food, labor, and inventory.