98 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
Le logiciel de parrainage d'Optimy a été développé pour améliorer l'expérience utilisateur. Assisté par une équipe, vous pouvez l'adapter à vos besoins et à votre processus. Vous économiserez ainsi 50 % de votre temps grâce à l'automatisation des tâches récurrentes. Ce logiciel vous aidera à gérer efficacement jusqu'à 50 000 projets par an dans un environnement entièrement sécurisé et vous propose un excellent service d'assistance. En savoir plus sur Optimy Plus de 230 organisations dans le monde font confiance à ce logiciel de parrainage axé client. En savoir plus sur Optimy
Classé numéro 1 par un organisme indépendant (voir lien ci-dessous). Système de gestion des bénévoles, des donneurs, des clients, des affiliés et des groupes avec vérification de casier judiciaire en DIRECT, vérification des références, prise en charge de campagnes en ligne, outils d'enquête, et bien plus encore. Les nombreuses offres tarifaires vous permettent de créer l'outil qui répondra le mieux à vos besoins et à votre budget. Aucun autre logiciel ne peut s'intégrer aussi facilement à votre site web ou à vos systèmes externes. Conforme à l'ADA, à l'HIPAA et au FISMA. Utilisé par le Smithsonian et les États de Virginie, de Californie, du Texas, du Maryland et du Nevada. En savoir plus sur eCoordinator Système classé numéro 1. Perfectionné et adapté au mobile et aux réseaux sociaux. Vérification de casier judiciaire en DIRECT intégrée. Plusieurs tarifs et groupes de fonctionnalités disponibles. En savoir plus sur eCoordinator
Les bénévoles sont une force au service du bien dans le monde entier, mais l'organisation du travail est un véritable défi pour les dirigeants de bénévoles. Et si les bénévoles ne se sentent pas connectés à leur équipe, aux dirigeants de groupes ou à la mission qu'ils ont acceptée, ils peuvent facilement perdre leur motivation. ViVil vous permet de conserver dans un seul et même endroit vos plannings, vos informations et vos communications avec votre équipe. Cette solution vous libère du temps pour vous concentrer sur l'essentiel : vos collaborateurs et votre mission. En savoir plus sur ViVil Collaboration d'équipe pour les groupes de bénévoles. Toutes les fonctions de planification et de communication dans un seul endroit. ViVil permet à tout le monde de rester facilement engagé. En savoir plus sur ViVil
Outil d'inscription pour les responsables de bénévoles ou de groupes. Planifiez l'emploi du temps des bénévoles, organisez des événements et collectez de l'argent grâce à une seule inscription. Des rappels automatiques sont envoyés aux bénévoles avant l'événement. Des centaines de modèles de conception sont disponibles, avec la possibilité de créer des thèmes personnalisés. Invitations par e-mail de masse et outils d'administration simples. Paramètres de sécurité et de confidentialité contrôlés par l'administrateur. Idéal pour les écoles, les entreprises, les organismes à but non lucratif, les organisations sportives, les groupes religieux, les universités ou un usage particulier. Outil d'inscription pour les responsables de bénévoles ou de groupes. Planifiez l'emploi du temps des bénévoles, organisez des événements et collectez de l'argent grâce à une seule inscription.
Avec les solutions de coordination en ligne gratuites de SignUp.com (anciennement VolunteerSpot), coordonner des groupes de toutes tailles devient un jeu d'enfant ! Créez des calendriers de bénévoles et organisez des activités en quelques minutes à l'aide d'un assistant de planification simple et de thèmes personnalisés. Collectez des contributions, envoyez des alertes et des mises à jour, suivez les heures de service, publiez des décharges de responsabilité, etc. Idéal pour les organismes à but non lucratif, les écoles, les ligues, les groupes confessionnels, les entreprises, les universités et tous les autres ! Des éditions Premium et Campus sont également disponibles. Solutions SignUps de gestion de bénévoles en ligne et gratuite pour les organismes à but non lucratif, les écoles, les églises et les équipes !
MobileServe's mobile and web apps make it easy for individuals to track and verify their service work, while providing institutions with valuable data about their volunteers. Administrators have access to a dashboard that shows real-time aggregate and individual data about volunteers, their service activities, and economic impact. The dashboard offers robust reporting, event management and goal tracking. MobileServe's apps helps individuals and organizations track, verify, and accurately report on their service work and social impact.
ClubRunner is the award-winning membership management and communication platform that has impacted hundreds of thousands of people worldwide. Better organize your club, improve your communication, and empower people to connect together, communicate online, and collaborate towards higher goals. ClubRunner today has customers in over 30 countries worldwide and offer its software in multiple languages. Build your own signup lists for virtually any scenario where you need to coordinate people in various commitments.
VolunteerLocal est le moyen le plus simple d'organiser, de gérer, de planifier et de communiquer avec les bénévoles. Bénéficiez d'un service gratuit entièrement fonctionnel (pas de publicités) ainsi que de versions payantes avec des fonctionnalités avancées. Que vous ayez besoin d'une douzaine ou de plusieurs milliers de bénévoles, le système facilitera votre travail. Votre bénévole fait des sélections de poste sur une seule page sans jamais devoir créer un compte. Vos bénévoles aimeront votre manière de simplifier les choses, c'est pourquoi on appelle ça l'heureux bénévolat. VolunteerLocal est un site web destiné à tous ceux qui ont besoin d'organiser, de gérer, de planifier et de communiquer avec des bénévoles.
DonorSnap est un système de gestion des donateurs/membres, en ligne et facile à utiliser. Les fonctionnalités incluent le suivi des dons, des promesses et des interactions, ainsi que des champs illimités définis par l'utilisateur, l'importation/exportation avec Excel, les formulaires/dons en ligne et l'envoi massif d'e-mails inclus. Il n'y a aucun coût caché ni contrats à long terme. À 39 $ par mois, profitez de toutes les fonctionnalités proposées, y compris un nombre illimité d'utilisateurs, une utilisation illimitée, jusqu'à 1 000 contacts dans votre base de données et 2 000 e-mails de masse/mois. Essayez DonorSnap avec vos propres données, sans risque, pendant 30 jours. Logiciel de gestion des donateurs en ligne qui suit toutes les données de votre organisme à but non lucratif. Le logiciel comprend le système NCOA (changement d'adresse national), les formulaires, les e-mails de masse et l'intégration de QB (QuickBooks).
Vous devez gérer entre 300 et plus de 2 000 employés/bénévoles pour un événement à venir ? InitLive est la meilleure solution d'entreprise pour les producteurs et les sociétés de production d'événements qui gèrent une vaste base de données du personnel sur plusieurs événements. Personnalisez la planification, le recrutement, les affectations de postes, la communication par e-mail/SMS et plus encore en fonction de vos besoins spécifiques. Regardez une démo maintenant ! Le seul outil de gestion du personnel/des bénévoles qui permet de gérer rapidement et facilement des milliers de personnes sur plusieurs sites d'événements !
Gérez votre base de données de bénévoles depuis n'importe quel ordinateur, que vous soyez au bureau, à la maison ou en déplacement. Permettez aux bénévoles de soumettre des candidatures, de partager les horaires qui leur conviennent le mieux et même de gérer leur propre emploi du temps, le tout sans quitter leur domicile. Aucun coût de démarrage, aucune licence ni aucuns frais supplémentaires pour l'assistance ou les mises à niveau. Payez simplement des frais mensuels peu élevés, sans contrat à long terme. Volgistics est un leader du secteur des logiciels de gestion de bénévoles en ligne. Regardez la vidéo de démonstration et créez un compte pour recevoir un essai gratuit. Système en ligne de recrutement, suivi et coordination des bénévoles dans des organisations de toutes sortes et de toutes tailles.
Votre communauté est remplie de bons samaritains qui veulent faire don de leur temps et leurs ressources pour donner en retour. Suivez et gérez-les avec GovPilot. Les applications de bénévolat numérique et les flux de travail automatisés vous aident à collecter, traiter et organiser les informations. Les bénévoles n'attendent rien en retour pour leurs difficultés. Offrez-leur le cadeau inattendu de l'utilité de GovPilot.
Get Connected est destiné aux organisations qui veulent un moyen facile de gérer, de développer et d'accroître l'impact de leurs bénévoles. Depuis 2009, Get Connected a aidé des milliers d'organisations telles que United Way, Habitat for Humanity et Humane Society à gérer 8 millions d'heures de bénévolat et à atteindre près de 200 millions de dollars d'incidence communautaire. Consultez le site web de l'éditeur et réservez une courte démo gratuite de Get Connected pour en savoir plus sur leur engagement envers les communautés locales et sur la manière dont ils peuvent aider votre programme de bénévolat. Promouvoir des opportunités de bénévolat, inscrire des bénévoles, suivre leurs heures, communiquer et rendre compte de leurs activités.
Moyen simple de coordonner et de suivre les heures des bénévoles. Moyen simple de coordonner et de suivre les heures des bénévoles.
EveryAction propose une plateforme de gestion des bénévoles, associée à des outils de collecte de fonds, d'organisation et de défense des droits numériques et multicanaux, sur un CRM unique et unifié. Des milliers d'organismes à but non lucratif comme Greenpeace, Planned Parenthood, National Audubon Society et d'autres utilisent EveryAction chaque jour pour collecter plus d'argent et mener plus d'actions. EveryAction propose une plateforme de gestion des bénévoles pour les organismes à but non lucratif cherchant à développer leur base de sympathisants et de donateurs.
Outil d'inscription en ligne conçu par et pour des planificateurs : système de gestion des bénévoles, billetterie standard, inscription à des conférences, gestion des visites, etc. TRS est intégré à Salesforce, Verified Volunteer Background Checks, Queue It, ATS Scanners, etc. Un compte d'essai gratuit est disponible. Outil d'inscription en ligne conçu par et pour des planificateurs : inscription à des conférences, gestion des bénévoles, etc.
Parfaitement adapté aux organismes à but non lucratif de taille moyenne à grande, Giveffect est un logiciel tout-en-un pour les organismes à but non lucratif qui offre une fonctionnalité de gestion des bénévoles robuste. Les quarts de travail, les heures et les coordonnées des bénévoles s'intègrent de manière transparente dans le système CRM, offrant ainsi un aperçu complet de vos parties prenantes. Grâce à la planification et au suivi des bénévoles, à une borne mobile d'enregistrement des bénévoles et à un suivi des conversions des donateurs, Giveffect consolide vos opérations à but non lucratif et élimine la saisie manuelle des données. Giveffect est un logiciel tout-en-un pour les organismes à but non lucratif qui fournit des outils complets de gestion des bénévoles intégrés à un CRM à but non lucratif.
Un logiciel de gestion de la relation client (CRM) qui vous permet de posséder votre propre CMS (ou SGD), susceptible de s'intégrer dans Drupal, WordPress ou Joomla. CiviCRM est soutenu par des milliers de personnes partout dans le monde et il est entièrement personnalisable et extensible. Il offre des fonctionnalités logicielles pointues, fiables et faciles à utiliser qui fonctionnent de manière transparente sur différentes plateformes et appareils. Application web et open source, CiviCRM répond aux besoins des organismes à but non lucratif et autres organisations du secteur civique. Facile à utiliser, à personnaliser et à étendre.
Depuis 1996, VolunteerHub aide les organismes à but non lucratif à utiliser au mieux leurs bénévoles. En fait, ce logiciel a été utilisé pour gérer plus de 5 milliards d'heures. Sachant que chaque heure de bénévolat apporte une valeur supérieure à 22 $ à votre organisation, l'utilisation d'un logiciel de gestion des bénévoles comme VolonterHub peut vraiment s'avérer rentable. VolunteerHub aide des organisations à gérer plus de 5 milliards d'heures de bénévolat depuis 1996.
Prenez le contrôle total de votre groupe de bénévoles grâce aux inscriptions personnalisables, à l'approbation automatique et au partage d'opportunités dans Salesforce. Envoyez des e-mails et des SMS à vos bénévoles directement depuis votre tableau de bord, ce qui vous permet de communiquer instantanément avec un ou des milliers de bénévoles à la fois. Récompensez et motivez vos bénévoles avec des commentaires instantanés. Mesurez votre impact avec des rapports personnalisés en temps réel sur tous les aspects de votre programme de bénévolat, y compris les heures de bénévolat et les indicateurs clés de performance courants. Logiciel de gestion des bénévoles conçu pour recruter, récompenser et fidéliser les bénévoles. Logiciel cloud conçu pour les coordinateurs de bénévoles.
Solution abordable de suivi du temps des bénévoles pour les organismes à but non lucratif, les écoles, les universités et d'autres types d'organisations. Les bénévoles ont accès à un tableau de bord qui leur est propre pour visualiser et exporter leurs heures, savoir quelle proportion de leur objectif ils ont atteinte et s'inscrire à des événements. L'organisateur peut ainsi s'attacher à récompenser les personnes qui ont atteint leurs objectifs, créer et inviter d'autres personnes à des événements, exécuter des rapports et vérifier les heures soumises. Une solution qui permet enfin aux bénévoles de suivre leurs propres heures. Voilà ce que l'on entend par simplicité et intuitivité.
Salesforce for Nonprofits est l'ensemble des solutions de bout en bout nécessaires à tout organisme à but non lucratif pour devenir connecté. Salesforce for Nonprofits est l'ensemble des solutions de bout en bout nécessaires à tout organisme à but non lucratif pour devenir connecté.
VolunteerMark optimise l'expérience des bénévoles avec des outils logiciels dans le cloud destinés à la communication, à la planification et au reporting. Envoyez des SMS et des e-mails groupés et ciblés. Grâce à VolunteerMark, les volontaires reçoivent automatiquement des rappels concernant leurs horaires de bénévolat. Créez des événements ponctuels avec des quarts de travail illimités et des postes réguliers. Gérez les inscriptions avec une vue calendrier et approuvez les demandes de bénévolat. Vous pouvez également suivre les heures de service selon un groupe et un bénévole en particulier via des programmes ou des services. Outils logiciels dans le cloud destinés à la communication, à la planification, au reporting et au suivi des heures de bénévolat au sein des organismes à but non lucratif.
Gérer vos bénévoles peut être frustrant et prendre beaucoup de temps. Avec VSys One, il est facile de planifier, de communiquer avec vos bénévoles et de les suivre à partir d'un seul système. La technologie éprouvée de l'éditeur vous permet de gérer 100 ou 100 000 bénévoles. Accédez rapidement et facilement à vos archives de bénévolat avec des filtres personnalisables qui vous donnent un contrôle total ! Utilisez les données comme vous le souhaitez en personnalisant des rapports et en utilisant des fonctions de fusion ou d'exportation de courrier. Tirez le meilleur parti de VSys One et de ses fonctionnalités avancées ! Stockez toutes les informations dont vous disposez sur vos volontaires, compétences, besoins et préférences, ainsi que sur les relations entre vos volontaires.
Les bénévoles constituent un élément essentiel de la réussite des organisations, mais leur engagement et leur déploiement sont souvent désordonnés. Créé en partenariat avec Points of Light, HandsOn Connect optimise la gestion des bénévoles en proposant un site web opérationnel pris en charge par le back-end de Salesforce qui vous permet d'enregistrer et de planifier les bénévoles et les équipes, de signaler les absences et d'organiser des services événementiels en quelques clics. Essayez-le et découvrez son potentiel par vous-même. HandsOn Connect est une solution d'engagement des bénévoles flexible et évolutive visant à générer un impact mesurable au sein de votre communauté.
FundRaiser Software vient en aide aux organismes à but non lucratif depuis 1985 grâce à une gamme de programmes réputés en matière de gestion de levées de fonds conçus pour répondre aux besoins des organismes à but non lucratif de toutes tailles. Ce logiciel aide des organisations du monde entier à optimiser leurs revenus de dons grâce à de meilleures techniques de gestion et à une planification stratégique avancée. Cela vous semble trop beau pour être vrai ? Lisez les études de cas pour en savoir plus. Logiciel de gestion des donateurs qui permet aux organismes à but non lucratif de gérer les adhésions, les hommages, les promesses de dons, les campagnes, les ventes de produits et les bénévoles.
Plateforme en ligne SAAS conçue pour toutes les tailles d'organismes à but non lucratif. Gérez les bénévoles avec des notifications par SMS, une carte de rapport Duplie. Champs utilisateur personnalisés. Portail de bénévoles pour personnaliser le profil et les notifications. Analyse automatique et évaluation des bénévoles. Exportez vos inscriptions, dons, etc. 'Envoyez un texto pour effectuer un don' pour les collectes de fonds. Créez des formulaires en ligne personnalisés pour inscrire vos bénévoles, collecter des paiements et plus encore. Mobile et sécurisé. Une plateforme Saas incroyable conçue pour les organismes à but non lucratif, afin de gérer les volontaires, les dons et les inscriptions.
Volunteer Impact est un système de base de données de gestion de bénévoles pour les organismes à but non lucratif, petits et grands. Travailler plus intelligemment, pas plus longtemps, avec l'impact du bénévolat. - Recruter à partir du site web, suivre les qualifications, créer des horaires, enregistrer les heures, générer des rapports sur les heures et les résultats, communiquer efficacement, automatiser certaines procédures, engager vos bénévoles ! Base de données de gestion des bénévoles pour les petites et moyennes organisations à but non lucratif. Recruter, créer des plannings, générer des rapports et engager des bénévoles.
Rosterfy exists to connect communities to events and causes that they are passionate about through our volunteer and workforce engagement technology. We reduce the amount of time workforce managers spend in spreadsheets and manual processes, as well as increasing the retention, engagement and attendance rates of our clients volunteer database. Our scalable technology streamlines the previously manual process of workforce management for organisations of all shapes and sizes. A global-leading, digital volunteer management platform, supporting clients provide an integrated and engaging Volunteer journey.
Quickstaff Pro est un logiciel de planification facile à utiliser, conçu pour les professionnels de l'événementiel dans le domaine des concerts. Parce que le personnel doit être invité et confirmer chaque concert, les outils de planification ordinaires ne fonctionnent pas. Ce logiciel vous permet de créer des événements et d'inviter votre personnel, tout en surveillant leurs réponses. Le tableau de bord et le calendrier vous donnent un aperçu de vos événements à venir tandis qu'un indicateur attitré à chaque événement vous donne un aperçu de la situation en un clin d'œil. Quickstaff Pro est fourni avec une version d'essai gratuite de 14 jours. Quickstaff Pro est un logiciel de planification facile à utiliser, conçu pour les professionnels de l'événementiel dans le domaine des concerts.
Un logiciel web de gestion des événements et bénévoles, personnalisable, afin que vous puissiez gérer efficacement et efficacement vos bénévoles et vos opportunités de bénévolat. CERVIS veille à ce que les informations sur les bénévoles soient toujours à jour et faciles à trouver. Créez vos propres propositions de bénévolat et diffusez-les en ligne pour faciliter l'inscription des bénévoles en ligne. Procédez au suivi des compétences et des intérêts des bénévoles, de leur disponibilité et des heures de bénévolat. Faites de vos événements de bénévolat un succès en imprimant rapidement des étiquettes de nom, des feuilles de présence et plus encore. Logiciel web de gestion des événements et des bénévoles personnalisé pour vos organisations de tous types et de toutes tailles.
Signup Zone, un outil web destiné à la coordination des bénévoles, est aussi facile à prendre en main qu'un système d'inscription sur papier, mais avec la commodité d'être en ligne. Vous n'avez pas besoin d'ouvrir un compte pour créer une liste d'inscription. Rendez-vous simplement sur le site, lancez-vous et profitez. Organisez des bénévoles en ligne. Simple. Flexible. Design épuré. Un plaisir à utiliser : découvrez-le par vous-même.
Timecounts est une solution cloud moderne de gestion des bénévoles, pourvue d'outils flexibles et d'un design intuitif. Approuvée par Charity : Water, le festival du film documentaire AFI, etc. Créez facilement de belles pages d'événements, des horaires de travail et des applications. Publiez une page d'inscription au sein de votre centre communautaire personnalisé ou configurez-la "sur invitation seulement". Profitez d'une gestion simplifiée grâce à des rappels automatiques, des fonctions de reporting et d'autoplanification ainsi qu'un système d'inscription de bénévoles via réseaux sociaux. Démarrez gratuitement en quelques minutes avec un nombre illimité de contacts, sans frais d'installation. Recrutez, planifiez et suivez les bénévoles gratuitement avec Timecounts. Gestion moderne des bénévoles destinée aux organismes à but non lucratif, festivals, etc.
Benevity est le leader mondial des logiciels de gestion de dons en ligne, de jumelage, de bénévolat et de gestion de subventions. Certaines des marques parmi les plus emblématiques au monde comptent sur les solutions reconnues de Benevity pour alimenter leurs programmes de bénévolat, les aidant à attirer, retenir et engager les travailleurs d'aujourd'hui, tout en créant un monde meilleur et en reliant les gens aux causes qui leur importent. Avec près de 3 millions d'utilisateurs, Benevity traitera 1 milliard de dollars en dons pour plus de 100 000 organisations caritatives mondiales, uniquement pour cette année. Benevity, une société B, est le chef de file mondial des logiciels de gestion de dons en ligne, d'appariement, de volontariat et d'octroi de subventions.
Groop is the volunteer platform that simplifies volunteer management, member engagement and payment management. It allows you to focus on what¿s important: making a difference to your community. Groop speeds up and eases workflow and safeguards all Groop members. But we go a step further. We break down barriers and allow people to connect, communicate, take part and be counted. Community management platform that ensures groups can communicate with each other, stay compliant & meet safeguarding needs.
Un système d'inscription en ligne entièrement fonctionnel avec de nombreuses fonctionnalités : groupes, tableaux, différents types de rappels, planification et page d'accueil des membres. Créez un modèle d'inscription que vous pouvez programmer, activer et reprogrammer au besoin. Ajoutez des e-mails destinés aux bénévoles pour confirmer les inscriptions et envoyer des rappels, ainsi que des e-mails pour ceux qui n'ont pas encore été bénévoles. De plus, vous pouvez ajouter à ces e-mails une liste des endroits qui nécessitent encore des bénévoles et une description des missions à accomplir. Utilisez une équipe pour définir qui peut ou ne peut pas travailler comme bénévole. Un système d'inscription en ligne entièrement fonctionnel avec de nombreuses fonctionnalités : groupes, tableaux, différents types de rappels, planification, etc.
Offero is a cloud-based and mobile-responsive volunteer and event management system created to meet the unique needs of city, county, and state organizations. Developed in collaboration with volunteer coordinators, Offero is the one-stop solution for your staff, volunteers, and participants. Offero is easy-to-use with automated hour tracking, self-reported site visits with impact-related measures, education management, highly-customizable reporting, world class training and support, and more. Cloud-based and easy-to-use volunteer and event management system created specifically for city, county, and state organizations.
Trusted by 2,000 campaigns, nonprofits, labor unions, advocacy groups, and more (including 20 Democratic Presidential campaigns, Human Rights Campaign, NARAL, NextGen, NEA, SEIU, When We All Vote, and many more). We make mobilizing easier. We empower supporters. We supercharge your impact through our network (1.7M volunteers and growing!). Pricing: Small organizations start at $100/month Mid-sized organizations start a $500/month Large organizations start at $2,000/month Mobilize is the events management and volunteer recruitment platform that connects mission-driven organizations and supporters.
NobleHour is an online platform to connect businesses and schools with community partners and volunteer opportunities. Measure your company's impact, increase employee engagement, and brand equity all while making a difference in your community. Schools use NobleHour to track and measure service learning, parent volunteers, student graduation volunteer requirements and much more. NobleHour also features the most robust data and analytics reports on the market. NobleHour connects people & organizations with volunteer opportunities, tracks projects, measures impact & generates powerful reports.
Complete Volunteer Management solution for school systems that is cloud based and easy to use. The Volunteer Tracker provides background check interfaces and makes the process of approving your volunteers much less time-consuming. Track volunteer time through mobile or web interfaces. Volunteers can indicate their interest areas and be matched with opportunities. Each school location in your district can have designated coordinators who can schedule volunteers and publish opportunities. Complete solution for school systems that automates scheduling and administrative functions of volunteer management.
Logiciel de gestion des bénévoles qui informe automatiquement et instantanément les bénévoles des nouveaux horaires et des changements de calendrier. Logiciel de gestion des bénévoles qui informe automatiquement et instantanément les bénévoles des nouveaux horaires et des changements de calendrier.
Full of the features that more expensive packages offer but at a lower price. Track every detail from the moment an item or service is donated, to the day all the thank yous have been sent. Produces bid sheets, auction catalogue, solicitation and thank you letters and tax receipts. CharityMaster helps the auction committee with display planning and sales reconciliations. CharityMaster's donor management, volunteer and event management features will greatly simplify the running of your events. Software for charities. Improve your fundraising events, manage your volunteers and memberships, generate personalized letters
Manage schedules and sign-ups, or let volunteers and donors oversee their own account. You may set up an application process, place members into specific private groups, manage sign-ups and registrations, communicate with each cohort or individual, and most importantly keep track attendance and their impact. Take a video tour, sign up for a free account, and tier up only if you want more administrators or additional features to customize the look and feel of the portal or emails. Enabling everyone to list, find, coordinate, and measure their impact in the community.
Most nonprofits would love to expand their volunteer programs but theyre stretched thin managing what they already have. VolunteerMatters is a new way for your nonprofit to expand your volunteer program, so you can accomplish more without increasing your workload. We understand how overwhelming it is for nonprofits to do more with less, which is why we created a powerful new approach to find, keep, and grow volunteers for nonprofits. A powerful new approach for your nonprofit to find, keep, and grow your volunteer program without increased work for your staff.
Built for small to medium size churches with volunteers and minimal staff, MindMyMinistry keeps all the information everyone needs in a central place. It also reminds rostered people to show up for rehearsals and services automatically. A song database allows planners to select songs for each service with ease, keeping history so you know what happened at any service in the past. Our browser-based, mobile friendly system is in the cloud, and is always up to date. Schedule church services, build your song database in the cloud. Roster volunteers and musicians, send automated reminders to everyone.
Report. Schedule. Track. Communicate. Volunteer management software, built with the help of over 70 charities, non-profits, and volunteer coordinators. We offer a specialized all-in-one-place solution with an affordable pricing system that includes significant discounts for referrals. Volunteer management software, built with the help of over 70 charities, non-profits, and volunteer coordinators.
VolunteerMatch takes the hassle out of employee volunteering programs and other large-scale volunteer management for purpose-focused companies, universities, and governments. With access to VolunteerMatch's network of 100K+ nonprofits, customizable homepage designs, personalized dashboards, easy-to-use reporting, and top-notch client support, VolunteerMatch makes it easy to focus on what really matters: making an impact. VolunteerMatch takes the hassle out of employee volunteering programs and other large-scale volunteer management.
Employee volunteering, corporate giving and impact reporting platform that enables people to change the world, at work. Employee volunteering, corporate giving and impact reporting platform that enables people to change the world, at work.
CyberGrants is the leading provider of SaaS solutions for corporate social responsibility (CSR), employee engagement, and volunteer management. Our mission is to provide innovative software and services in the most secure and efficient way; thus connecting the world's givers to those who can benefit from them most. In the past 12 months alone, CyberGrants' integrated grants and employee engagement software has processed over $6.5 billion in donations and 50,000,000 volunteer hours. CyberGrants is the leading provider of SaaS solutions for corporate social responsibility, employee engagement and volunteer management
Event volunteer management with email and text messaging, assignment based questions, restricted assignments, and mobile enrollment. Event volunteer management with email and text messaging, assignment based questions, restricted assignments, and mobile enrollment.
Nonprofit organizations use Andar Software's integrated technology solutions to drive positive change. With our tools, nonprofits can gather and distribute donations, maintain client relationships, manage their websites and marketing communications, administer events, recruit volunteers, and much more. Over 400 customers make an impact by processing $5 billion in annual donations with Andar Software. Run workplace campaigns, process pledges and memberships, maintain your donor relationships, and get insightful business analytics.
YourVolunteers is a free cloud-based volunteer scheduling, engagement/management, and tracking service that has already been used by more than 6,000 organizations worldwide. Organizations can create shifts, volunteers can choose from them, or managers can easily find those who are available and likely interested in the shift. In addition, we have a nonscheduled shifts feature where volunteers can log their hours worked when they do not have scheduled times to work them. YourVolunteers is a FREE cloud-based volunteer scheduling, engagement/management, and tracking service.
Cette solution web aide votre organisation à gérer les communications, le site web, les membres, les dons, les ventes, les annuaires, les bénévoles et les événements. Site web, communications, adhésion, dons, ventes, annuaire et gestion des bénévoles intégrés dans un système en ligne.
Scalable and affordable multi-date volunteer scheduling solution that is suitable for both small and large events. Scalable and affordable multi-date volunteer scheduling solution that is suitable for both small and bigger events.
Online employee giving, volunteer management and reporting solution. We make individual giving simple and fun! Online employee giving, volunteer management and reporting solution. We make individual giving simple and fun!
Register volunteers, organize committees - manage both. Securely send email to one volunteer, a committee roster of volunteers, or all volunteers. Volunteers signing-up for a "Carnival" committee can specify their shift and booth. Synch assignments with Outlook/iCal. Chairs can draft registered volunteers, be notified when a volunteer joins, open/close their committee, and download reports in spreadhseet format. Everyone can nominate Chairs. Simple to use - volunteer training not needed. Web-based tool that helps you register volunteers, organize committees, and manage teams.
Provides the social technology platform and services required to connect nonprofits and businesses. Prrovides the social technology platform and services required to connect nonprofits and businesses.
Schools of all sizes use GiveCampus for everything from running record-breaking giving days, year end campaigns, athletics fundraising and crowdfunding projects to effectively and efficiently managing fundraising volunteers and online giving forms. Founded by a former Facebook engineer, administrators at colleges and universities have called GiveCampus a game changer for annual giving and the most innovative platform in higher education. GiveCampus is the leading social fundraising, volunteer management, and giving forms platform for educational institutions.
Volunteer management with detailed statistics, logging of volunteer hours, communication, and easy event management through calendars. Volunteer management with detailed statistics, logging of volunteer hours, communication, and easy event management through calendars.
Event volunteer and fan worker management - turn fans of the event into the event's most motivated workers! From the Easy 1-2 Application Processing and online Liability Waiver signing, to the ability to sell Reimbursable Tickets to incentive shift completion - the festiVOL fan labor management system is a fully optimized program your event can tap into, with hundreds of events serviced, created by industry experts The Work Exchange Team. Turn on festiVOL for your event, and turn your fans into your most motivated fan workers! Tap into your community of fans.
Share event schedules, manage membership rosters, run recruiting drives, track attendance, and communicate online. Share event schedules, manage membership rosters, run recruiting drives, track attendance, and communicate online.
Our software, the Community Operating System (CommunityOS0, is more than a software platform...it is a movement. It is a community of 50,000 humanitarians who use technology to coordinate services, work together and better help people in need. Join us. Community collaboration platform designed to connect nonprofits, share information, and coordinate volunteers.
Trusted by over 1,500 PTAs & PTOs around the United States, we provide an all-in-one solution for effectively managing your parent-teacher group. We enable PTAs & PTOs to become more organized, more efficient and continually repeatable. To this end, we continue to research and develop ideas which can better accomplish these goals and make volunteering not just painless, but fun as well. Contact management, directories, and messaging; and sign-ups, stores, and fundraisers through a custom WordPress website and domain.
Designed for churches and charities, it is online software that helps with the management of volunteers, events, and cases. Designed for churches and charities, it is online software that helps with the management of volunteers, events, and cases.
SmartSimple Employee Giving is an all-in-one solution that streamlines every step in your corporate volunteering, donation, and matching programs. Align your company's values with the generosity of your most important asset your people. SmartSimple Employee Giving is an all-in-one solution streamlining corporate volunteering, donation, and matching programs.
Trusted by Save the Children, RSPCA, Blind Veterans and more! Assemble is a volunteer management system where recruitment, scheduling, communication, and event management all come together in one place. A volunteer management system where recruitment, scheduling, communication, and event management all come together in one place.
Gestion des données pour les équipes d'impact. Ce logiciel aidera votre équipe à gérer vos programmes d'impact en pleine croissance qui impliquent des personnes et des fonds. La diligence raisonnable et les pistes d'audit pour vos partenaires de mise en œuvre et votre communauté sont intégrées, vous permettant d'obtenir une vision globale de votre impact social, de vos formations, de vos dons, de vos programmes d'engagement de bénévoles et de vos projets en cours. La plateforme est personnalisable et fonctionne dans tous les secteurs et projets en prenant en charge différents besoins en matière de rapports personnalisés. Outil de reporting pour les projets d'impact. Suivez les présences (heures et compétences), les budgets et les coûts de vos projets dans un seul endroit avec des visuels.
bantu Workspace is a cloud-based community management and engagement platform with tools to easily recruit, organise, and build sustainable and modern communities, and has powered the daily work of impact-driven organisations in Singapore, Malaysia and Thailand since 2017. bantu Workspace is a cloud-based community management and engagement platform.
An online volunteer scheduling system designed to be extremely easy to use. It helps maintain communication between schedulers and their volunteers, and has the structure to ensure that only qualified, available personnel are performing duties that require those qualifications. It has several optional features, including allowing signups, allowing self-scheduling, automatically schedule volunteers fairly, and has a filterable roster list that includes positions people can fulfill. A robust online scheduling system designed to be extremely easy to use, yet structured and versatile.
Volunteer management for companies. Invite your employees to give their time to the causes they're passionate about - while having fun doing it! Volunteer events are opportunities to develop a positive company culture, while giving back. With a customizable Impact Hub, you can track employee volunteering with reporting that is easy to use. Choose from a variety of impact metrics and visuals to display the impact your team made: we offer impact calculators, impact maps, & analytics. Volunteer management for companies. Invite your employees to give their time to the causes they're passionate about.
Volunteer Management Software that lets your volunteers enter their hours from home and accept new applications over the Internet. Volunteer Management Software that lets your volunteers enter their hours from home and accept new applications over the Internet.
(0 avis)
Voir profil
Set up a simple and easy to use check in & check out procedure for volunteers, visitors, students, faculty, staff and substitutes. Full PowerSchool integration. Set up a simple and easy to use check in & check out procedure for volunteers, visitors, students, faculty, staff and substitutes.
Volunteer Scheduler Pro is a powerful tool helping organizations and non-profits that depend on volunteers. By offering one simple solution to schedule, manage and communicate with your volunteers, VSP helps save time and eliminate frustration. Features include flexible scheduling, automatic reminders, online substitutions, and a companion mobile app. Powered by Rotunda Software. Volunteer Scheduler Pro is a powerful tool helping organizations and non-profits that depend on volunteers.
(0 avis)
Voir profil
A complete package including Voltrak Volunteer Tracking Software, Touch Screen Sign In, and unlimited 1-800 and on line support. A complete package including Voltrak Volunteer Tracking Software, Touch Screen Sign In, and unlimited 1-800 and on line support.
Helps schools save time for online vol. registration, background checks, volunteer time tracking, emails to volunteers, and more. Helps schools save time for online vol. registration, background checks, volunteer time tracking, emails to volunteers, and more.
(0 avis)
Voir profil
Gérez plus rapidement et plus facilement vos dons et vos relations avec les donateurs. MaxPro est un logiciel web de communication et d'administration conçu pour vous aider à créer et gérer simplement et facilement des relations, des personnes, ainsi que des tâches administratives complètes. MaxPro comprend des sites web, des communications électroniques, des communications textuelles, la gestion des événements et des groupes, la gestion des cadeaux et des donateurs, le stockage virtuel et des outils d'évangélisation. Découvrez une solution réellement facile à utiliser. Il appartient aux entreprises concernées d'y réfléchir. Un logiciel qui inclut stockage virtuel, communication électronique, SMS, suivi des cadeaux et gestion des événements.
(0 avis)
Voir profil
Volunteer scheduling and management system that links directly to your website and is designed to increase volunteer participation. Volunteer scheduling and management system that links directly to your website and is designed to increase volunteer participation.
(0 avis)
Voir profil
Full Featured Cloud based Volunteer Management & Scheduling system. Includes Volunteer self-entered hours, on site clock in/out, Flex Hours, etc. Flat monthly fee includes unlimited volunteers, admin users, projects/events, and phone/email support (per organization or geographic area). Other features include Social Media integration, private calendars/schedules, volunteer group features, Pay to Play capable, extensive custom exports/reports, multi-level admin access. 100% Secure Calendar & Admin A scheduling tool with private calendars and flexible hours option for group and individual volunteers management.
(0 avis)
Voir profil
Volunteer management solution for fire departments and EMS that helps with shifts assignment, invitation management, & more. Volunteer management solution for fire departments and EMS that helps with shifts assignment, invitation management, & more.
(0 avis)
Voir profil
Introducing the most widely adopted web-based volunteering system in Australia. VIKTOR is the multi-tool of volunteering systems, whether you're a volunteer resource centre, volunteer involving organisation, university or corporate we guarantee VIKTOR will make running your volunteer program easier than ever. Designed by, built for, and owned by the volunteering sector, VIKTOR has been servicing our needs for the last decade and continues to evolve as the needs of the sector grow. VIKTOR is the largest volunteer database in Australia and is the single source for a network of apps and websites that connect to it.
(0 avis)
Voir profil
En tant que responsable d'équipe de bénévoles d'église, vous passez des heures à coordonner vos bénévoles, à les suivre et à communiquer avec eux pour savoir si, quand, où et pour quels événements ils seront présents. Kono simplifie et rationalise la coordination des bénévoles, leur suivi et votre communication avec eux concernant les événements auxquels ils participeront. Finis les e-mails, les SMS et les appels téléphoniques sans fin pour qu'ils s'inscrivent à des événements. Kono vous offre un moyen simple, centralisé et automatisé de communiquer avec vos bénévoles. Récupérez le temps que vous consacrez à la coordination des bénévoles présents pour vos événements, à leur suivi et à votre communication avec eux en moins de 30 jours avec Kono.
(0 avis)
Voir profil
Enhance your employee volunteering program with our mobile-first platform that delivers best practices, data, and proven methodologies. Enhance your employee volunteering program with our mobile-first platform that delivers best practices, data, and proven methodologies.
(0 avis)
Voir profil
Cette plateforme de gestion de bénévoles basée sur le web est destinée aux organisateurs d'événements : laissez vos bénévoles s'inscrire et définir votre planning. Cette plateforme de gestion de bénévoles basée sur le web est destinée aux organisateurs d'événements : laissez vos bénévoles s'inscrire et définir votre planning.
(0 avis)
Voir profil
Connecting people with volunteer opportunities and helping nonprofits manage those vital relationships Connecting people with volunteer opportunities and helping nonprofits manage those vital relationships
(0 avis)
Voir profil
Track your volunteers' availability and work history with multi-user open source system. Track your volunteers' availability and work history with multi-user open source system.
(0 avis)
Voir profil
Everything you need to grow your Volunteer Engagement. At VOMO, were committed to serving those who serve others. Thats why weve created a simple, yet robust volunteer engagement platform to help you make the biggest impact possible with the least amount of headaches. VOMO is the radically simple engagement platform helping organizations do good with great people.
(0 avis)
Voir profil
Helps you manage your volunteers, automate tasks, plan activities and events. From huge festivals to local NGO's. Helps you manage your volunteers, automate tasks, plan activities and events. From huge festivals to local NGO's.
(0 avis)
Voir profil
Helps to reduce administrative time in the volunteer recruitment process for your organization. Helps to reduce administrative time in the volunteer recruitment process for your organization.
Voir profil
Goodera Volunteer delivers engaging & impactful volunteering to your employees and teams. Be it volunteering experiences inventory, registration & employee communication, or metrics & reports, weve built flexible tech to manage the entire giving ecosystem. Deliver volunteering experiences to your employees & teams
(0 avis)
Voir profil
Brightest offers smarter software, tools, analytics, and services for volunteer program management, corporate social responsibility (CSR), sustainable hiring and recruiting, grassroots community organizing, and social impact measurement. Smarter software for CSR and volunteer management and impact measurement.
(0 avis)
Voir profil
Volunteer management platform-as-a-service for Non-profits and For-profits. Start posting your opportunity, and advertise for free to get volunteers on the platform. Volunteer management platform-as-a-service.
The Raptor Volunteer Management system simplifies every step from application to screening to scheduling and reporting. Volunteers apply in a customizable online application tool and the system screens for sex offender status, compiling criminal background results for easy review. Volunteer Coordinators can create events, see active volunteers signed in, and run reports by building, project, or district-wide. Each volunteer check-in also triggers a new sex offender and custom alert screening. The Raptor Volunteer Management system streamlines application to screening to reporting, and ensures school safety with each check-in.
(0 avis)
Voir profil
Tassl's Group+ software allows you to share planning and management responsibilities with your volunteer leaders and group managers. Centralizing engagement to your network's metrics, this tool empowers your leaders to more easily run their own programming and also collaborate with other network administrators. Easily connect your network of passionate volunteer/group managers to support & centralize insights for regional/volunteer programing
(0 avis)
Voir profil
Zelos is a volunteer task manager that allows coordinators to increase the productivity of their teams via real-time communication and remote task verification. Created to grow, Zelos has been used by top festivals, conferences, events, political campaigns and nonprofits. Set up tasks with Zelos, and get things done faster than ever. Live task dispatch for volunteer teams. Distribute tasks, track the results, and gamify the process.
(0 avis)
Voir profil
Volunteer management software for event organisers. Volunteer management software for event organisers.
(0 avis)
Voir profil
Application accelerator that helps save time, automate processes, and provide data more efficiently. Application accelerator that helps save time, automate processes, and provide data more efficiently.
(0 avis)
Voir profil
Lineup is the talent database centered around your people. Lineup stores, organizes, and simplifies all of your volunteer, SME, or employee data, and so you can get to know your people on a granular level. Our platform makes your people data sort-able and filterable so you can find the best fit for your committee, workshop, or meeting. We automate tough task like recruitment, data gathering, and evaluations streamlining your processes and improving your team management. Lineup Simplifies Your Team Management Processes. Automate Data Collection, Recruiting, Email Communications, & Document Tracking
(0 avis)
Voir profil
Karen app is the #1 AI powered scheduling Software, which simplifies your scheduling and reminder relating any problems. Karen lets you easily arrange meetings with customers on the fly. You can do this by sharing links to schedule with yourself or teammates, or event by sending time suggestions they can select right in the chat. When you need to pass the customer along to a teammate for the next step, Karen lets you easily pull up and share scheduling links for your teammates. Karen is an intelligent assistant that helps you schedule appointment, take payments, and send reminders.