Logiciels de gestion de tâches (Task Management Software)

Logiciels de gestion de tâches, France : utilisez Capterra.fr pour trouver les meilleurs outils pour votre entreprise.

Pourquoi Capterra est gratuit

À propos des options de classement

Logiciels filtrés :

296 produits trouvés

Note du produit

Déploiement

Fonctionnalités

monday.com

monday.com

par monday (formerly dapulse)

(962 avis)

monday.com est un outil de gestion de projet que votre équipe utilisera réellement. Il est amusant et facile pour tout le monde de collaborer, de se concentrer sur l'essentiel et d'en faire plus au travail. C'est le premier outil visuel de ce genre et vous montre exactement la situation d'un seul coup d'œil. Finalement, débarrassez-vous des fils de messages longs, réduisez les réunions et éprouvez la satisfaction de la validation après achèvement. En savoir plus sur monday.com

Asana

Asana

par Asana

(3932 avis)

Asana est un outil de gestion de projet qui rend les équipes jusqu'à 50 % plus efficaces. Asana est bien plus qu'un logiciel typique de gestion de projet puisqu'il permet aux équipes de suivre toutes leurs tâches. Avec les différents tableaux de bord (tâches, projets, conversations et Kanban), Asana permet à toute votre équipe de savoir qui fait quoi et quand, pour vous permettre d'obtenir des résultats. Vous pouvez utiliser Asana pour des réunions, des lancements et des campagnes, et facilement y intégrer des graphiques de Gantt, des fonctions de suivi du temps et plus encore. En savoir plus sur Asana

Smartsheet

Smartsheet

par Smartsheet.com

(552 avis)

Smartsheet est un outil en ligne de collaboration et de gestion de projets et de tâches qui redéfinit le fonctionnement des équipes. Son interface simple de type feuille de calcul, à laquelle s'ajoutent des fonctions de partage de fichiers, de diagrammes de Gantt, d'affichage de cartes et d'automatisation du travail ont permis son développement rapide, et c'est désormais une application métier de choix pour améliorer la productivité. *Appli de l'année 2015 - Google *Appli de l'année 2015 - Microsoft O365 *Désigné "Cool Vendor" par Gartner en 2015 - Gestion de projet et de portefeuille *Meilleure appli commerciale de 2014 - Evernote Platform Awards En savoir plus sur Smartsheet

inMotion

inMotion

par inMotionNow

(33 avis)

inMotion is a task management solution designed for the unique needs of marketing and design teams. With inMotion, your team can improve visibility and control of project progress with a single tool to: intake project requests, launch projects and allocate resources, track tasks and deadlines, prioritize and pivot on workloads, and report on key productivity metrics. We'll help you automate most of your administrative tasks and save you at least 7 hours of work per team member, each week. En savoir plus sur inMotion

Zoho Projects

Zoho Projects

par Zoho Projects

(137 avis)

Zoho Projects est le logiciel de gestion de projet de Zoho, une marque qui permet à 15 millions d'utilisateurs de travailler en ligne. Des grandes et petites entreprises issues de tous les secteurs d'activité utilisent l'application pour fournir un excellent travail à temps. Planifiez vos projets, assignez des tâches, communiquez efficacement, ne manquez jamais une mise à jour importante et consultez des rapports détaillés sur vos progressions. Vous pouvez ajouter un nombre illimité d'utilisateurs à tous les plans sans frais supplémentaires. En savoir plus sur Zoho Projects

Accelo

Accelo

par Accelo

(43 avis)

Increase productivity with a seamless approach to task management. Let individuals focus on what they need to do while their task-level changes are automatically reflected in the overall project plan, sale, ticket, or retainer. Integrate directly with Google, Exchange/Outlook or Office 365, so any tasks you have listed in other platforms are automatically synchronized. With Accelo you can take charge of your time with a complete overview of your work. En savoir plus sur Accelo

Wrike

Wrike

par Wrike

(994 avis)

Wrike facilite la gestion de plusieurs projets et d'équipes transversales, réparties ou en croissance. Cette solution de bout en bout amène vos projets de l'étape de la demande initiale jusqu'au suivi de l'avancement du travail et des résultats de reporting. Gérez les projets d'entreprise depuis la création et la délégation des tâches, jusqu'à la visualisation des plans et l'organisation des flux de travail, etc. Parfait pour les équipes marketing, création, opérations, informatique, projet et produit de plus de 20 personnes. En savoir plus sur Wrike

Slope

Slope

par Slope

(22 avis)

Slope is a project management tool for marketing and creative teams. Unlike generic project management tools, Slope offers built-in creative review tools like time-coded comments for video and annotated comments for designs. En savoir plus sur Slope

Workfront- Project Management Software

Workfront- Project Management Software

par Workfront

(556 avis)

Tackle the tasklist and crush the chaos with the industry-leading cloud solution used by the biggest names in business to manage every part of enterprise work. With Workfront, ideal process meets business reality in project-based task lists that automatically feed valuable metrics directly into executive reports and dashboards. In addition to task management and visibility, Workfront can help you streamline requests, plan and prioritize projects, manage processes, and digitally review assets. En savoir plus sur Workfront- Project Management Software

FunctionFox

FunctionFox

par FunctionFox

(105 avis)

La feuille de temps et le logiciel de gestion de projets FunctionFox ont été créés par une agence de publicité pour les professionnels de la création, les agences de publicité et les équipes de création internes. Simple et puissant, il compte plus de 100 000 utilisateurs dans les domaines de la conception graphique, de la publicité, du marketing, du multimédia et des relations publiques et se classe au premier rang en Amérique du Nord. Ce système intuitif basé sur le web permet d'augmenter la productivité, d'améliorer la communication, de réduire le temps d'administration et d'augmenter la rentabilité pour les utilisateurs dans plus de 120 pays. En savoir plus sur FunctionFox

Trello

Trello

par Atlassian

(4454 avis)

"Organisez n'importe quoi." Trello est un outil de collaboration qui organise vos projets en tableaux. En un clin d'œil, Trello vous dit ce sur quoi les équipes travaillent, qui travaille sur quoi et là où les processus sont engagés. Tous vos projets, toutes vos tâches, toute votre équipe organisés, comptabilisés et facilement visibles en un coup d'œil. Les nouveaux utilisateurs comprennent instantanément la liste et la métaphore de la carte et peuvent travailler sur Trello en quelques minutes. En savoir plus sur Trello

Clarizen

Clarizen

par Clarizen

(146 avis)

Gérez les tâches de l'entreprise en toute facilité : développée sur une plateforme sécurisée et évolutive, la solution Clarizen rassemble la gestion de projets, l'automatisation du flux de travail configurable et la collaboration contextuelle sur une interface intuitive qui permet à chacun de travailler comme il le souhaite. Toutes les personnes impliquées peuvent suivre les tâches, communiquer facilement et participer à leur convenance. Rassemblez votre main-d'œuvre, éliminez les silos et optimisez votre visibilité et vos progrès. En savoir plus sur Clarizen

Quip

Quip

par Quip

(80 avis)

Quip is a modern project management & task collaboration tool that combines documents, spreadsheets, checklists, and chat in one experience. Efficiently manage projects, finalize budget plans, share meeting notes, and stay connected every step of the way. Used by thousands of the most innovative companies in the world: Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. En savoir plus sur Quip

Airtable

Airtable

par Airtable

(251 avis)

Airtable est une base de données relationnelle conçue pour vous. Avec une interface de type feuille de calcul accessible à tout le monde, une collaboration en temps réel et des fonctionnalités riches comme les pièces jointes et le reporting, Airtable est la base de données moderne la plus conviviale. En savoir plus sur Airtable

Redbooth

Redbooth

par Redbooth

(55 avis)

Logiciel simple de gestion de projets et de tâches. Redbooth facilite la planification et le suivi de votre travail pour vous et votre équipe. En savoir plus sur Redbooth

ProWorkflow

ProWorkflow

par ProActive Software

(168 avis)

Si vous accordez autant d'importance à la simplicité qu'aux fonctionnalités, ne cherchez plus, ce logiciel vous propose une solution de gestion de projet. Ses créateurs ont compris que ce qui comptait n'était pas tant ce que les logiciels pouvaient faire, mais plutôt de vous donner à vous, le client, les moyens d'agir. Qu'il s'agisse de projets, de tâches, de temps ou de collaboration entre les équipes, tout est réuni au même endroit, sur un même écran. Laissez donc cet outil prendre les choses en mains pour vous laisser le loisir de faire ce que vous faites le mieux : créer ! En savoir plus sur ProWorkflow

JIRA

JIRA

par Atlassian

(2809 avis)

JIRA est l'outil de gestion des tâches pour les équipes de planification et de développement de produits de qualité. Des milliers d'équipes choisissent JIRA pour détecter les problèmes et mettre en place des solutions, assigner le travail et suivre l'activité de l'équipe. À votre bureau ou en déplacement, avec la nouvelle interface mobile, JIRA aide votre équipe à accomplir le travail. En savoir plus sur JIRA

Viewpath

Viewpath

par Viewpath

(0 avis)

Description longue (personnalisée) Viewpath est l'un des principaux fournisseurs de solutions de gestion de projets et de planification des ressources de qualité professionnelle destinés aux entreprises Fortune 1 000 sur un certain nombre de marchés verticaux. Viewpath fournit un logiciel SaaS de gestion de projets, de programmes et de tâches. Viewpath favorise la collaboration et la visibilité parmi les membres de l'équipe. La solution est utilisée à la fois par les gestionnaires de projets débutants et expérimentés. La suite logicielle de gestion de projets et de gestion des ressources Viewpath basée sur le cloud est éprouvée. En savoir plus sur Viewpath

Flock

Flock

par Riva

(56 avis)

Simplifier la gestion des tâches avec Flock ! Envoyer moins d'e-mails et travailler plus. De la messagerie instantanée à la création de canaux pour intégrer es applications externes préférées telles que Google Drive, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello et organiser tous les efforts de collaboration professionnels avec Flock. Flock est un outil de travail puissant, livré avec des fonctionnalités intégrées telles que listes de tâches partagées, rappels, notes, sondages et bien plus ! Il est possible de commencer GRATUITEMENT En savoir plus sur Flock

Forecast

Forecast

par Forecast

(11 avis)

Forecast est un outil efficace pour une gestion réussie des tâches. Forecast simplifie la gestion du temps et des tâches avec un suivi des étapes et un reporting d'état pratique. Optimisé par des solutions de données AI, Forecast utilise l'historique de votre projet pour vous aider à mieux comprendre vos tâches actuelles. Forecast couvre les besoins des agences numériques. Parfait pour les équipes de plus de 20 personnes. Pour les entreprises soucieuses de livrer les projets dans les délais, la portée et le respect du budget. En savoir plus sur Forecast

ADEACA - Project Business Automation

ADEACA - Project Business Automation

par ADEACA Corp

(0 avis)

ADEACA Project Business Automation est le système de gestion d'entreprise nouvelle-génération destiné aux grandes entreprises axées sur les projets (plus de 250 utilisateurs), regroupant toutes les fonctions du projet dans une solution complète. Combinez les activités projet, la partie financière, les analyses de données au sein de votre ERP pour une meilleure efficacité sans précédent, une visibilité en temps réel de l'état de vos projets et de votre entreprise et un meilleur contrôle de votre activité. Conçu pour plus de 250 utilisateurs sur le cloud ERP de gestion des finances et des opérations Microsoft Dynamics 365. En savoir plus sur ADEACA - Project Business Automation

Mavenlink

Mavenlink

par Mavenlink

(252 avis)

Mavenlink provides powerful software and services to help organizations conduct business online. We make it easier to get things done, keep clients happy, and grow profitably. Our task management software synchronizes your team with enterprise-grade, collaborative task management. Build gantt charts, assign tasks, and monitor progress in real-time. En savoir plus sur Mavenlink

Office Timeline

Office Timeline

par Office Timeline

(19 avis)

Office Timeline is a Gantt chart and timeline maker for PowerPoint that creates beautiful project visuals for important presentations. Improve task management and tracking with clear, elegant graphics that anyone can follow. Customize shapes, colors, dates and texts and show important details like task duration or percent complete to create impressive high-level summaries and reports. En savoir plus sur Office Timeline

FreshCheq

FreshCheq

par FreshCheq

(49 avis)

Automate day to day operations for restaurants and make life easier. Save time and money with food waste logs, food safety temperature logs, and checklists for restaurants and food trucks with a cloud-based application. Affordable enough for independent restaurants and robust enough for large franchises. Hold employees accountable, reduce costs, save time. FreshCheq does NOT require any expensive hardware. View reports from every location on one dashboard from any smart device or computer. En savoir plus sur FreshCheq

ActiveCollab

ActiveCollab

par Active Collab

(234 avis)

Avec ActiveCollab, vous pouvez structurer votre travail afin qu'il soit facile de savoir ce qui se passe et de prendre des décisions de qualité sur la façon de poursuivre. Il vous permet de contrôler totalement votre équipe, ses missions, les échéances des projets, les étapes et les budgets. Lorsque votre travail dépasse le simple concept de "cartes mobiles sur le tableau Kanban", vous avez besoin d'un outil vous aidant à orienter vos activités dans la bonne direction tout en vous assurant de toujours fournir des résultats finaux dans les délais et les budgets impartis. En savoir plus sur ActiveCollab

Gantter

Gantter

par Gantter

(18 avis)

Intégration transparente avec Google Drive et G-Suite, avec la possibilité d'ouvrir et de modifier des fichiers MPP MS Project. Suivez les tâches, les coûts et les ressources, créez des diagrammes de Gantt interactifs, accédez et partagez facilement vos projets de n'importe où, à tout moment et avec n'importe qui. Ces dernières fonctionnalités incluent un moteur de recommandation instantané et un outil de gestion des risques. Gantter est l'application PM n° 1 pour Google Drive et G-suite avec la puissance et la prise en charge en temps réel de plus de deux millions d'utilisateurs dans le monde. En savoir plus sur Gantter

Glip

Glip

par Glip

(120 avis)

FREE to use. Glip is a messaging and collaboration app that provides a single, unified team workspace. Using Glip, you and your team will work, communicate, and collaborate faster and more effectively than ever before. Emails, scattered discussions, and disjointed resources are drastically reduced as teams share conversations, files, tasks, and calendars. Your teams will be more productive using their favorite devices anytime, anyplace, all within the Glip team workspace. En savoir plus sur Glip

LiquidPlanner

LiquidPlanner

par LiquidPlanner

(294 avis)

LiquidPlanner est un logiciel de gestion de tâches qui vous aide à faire le bon travail. Ce logiciel en ligne permet aux équipes dispersées et en évolution rapide de concevoir, de suivre, de planifier, de collaborer et de gérer des ressources sur l'ensemble d'un portefeuille de projets en temps réel. LiquidPlanner aide les équipes à faire le bon travail au bon moment et à obtenir un aperçu détaillé de la disponibilité des ressources. Conquérir la complexité avec le logiciel de gestion de projet dynamique conçu pour les équipes en évolution rapide. En savoir plus sur LiquidPlanner

Workamajig

Workamajig

par Workamajig

(68 avis)

Bring your project details and timelines together in a way that's easily searchable and easily shared. Even with multiple deadlines and numerous tasks, you can hit your project milestones with ease. Assign tasks, and set priorities and schedules for each task. Stay organized with functionality that gives you clarity into task and project timelines. Stay on top of the spectrum of projects from the small quick turn to the large campaigns with progress at a glance. En savoir plus sur Workamajig

Jolt

Jolt

par Jolt

(205 avis)

Choose 1 Product to use FREE. A one-stop shop for checklists, audits, temperature logs, labeling, training, scheduling, & attendance. Real-time reporting & alerts enable operators, managers, & FBCs to stay on top of the business, even when off site. Decrease labor costs & improve staff accountability, productivity, & efficiency. Our labeling solution is 1/4 the cost of day dots & hundreds of thousands of users have completed hundreds of millions of tasks. En savoir plus sur Jolt

ManageMart

ManageMart

par ManageMart

(1 avis)

5 reasons why smart business owners choose ManageMart. Enhanced employee management delegating tasks, tracking time, adding individual responsibilities, managing service completion. Practical routing software for moving at the light of the speed. Managing any events/tasks, powerful scheduling software & smart calendar. Pro account management (invoices & estimates) creating/removing/editing/sending. Equipment & Maintenance management. 30 days Free trial. En savoir plus sur ManageMart

Coras

Coras

par Coras

(5 avis)

Coras is a work management solution for individuals and project teams. It is the fastest and easiest way to capture, organize, share, and manage work from ad hoc tasks to detailed projects. Coras provides a combination of extraordinary speed, ease, flexibility, and low prices, to support the breadth and depth of work managed every day. It's really that easy! Founded in 2003, Coras was a pioneer in the work management space. Built from project managers for teams. En savoir plus sur Coras

Avaza

Avaza

par Avaza Software

(161 avis)

Avaza is a software suite for small businesses. It includes modules for project management & collaboration, time tracking, expense management, quoting & invoicing. You can choose whether you view tasks in list view or as Kanban boards. Avaza also offers powerful reporting features. Drag and drop file attachments into tasks. Use Avaza in the cloud, and access it from any device whether its your desktop, tablet or mobile. En savoir plus sur Avaza

SpiraPlan

SpiraPlan

par Inflectra

(11 avis)

Le logiciel de gestion de projet qui touche à tout ! Gérez tout depuis un seul outil : SpiraPlan vous soutient de la création de votre premier projet à la gestion d'un grand programme. Les meilleures pratiques sont prémâchées, ce qui vous permet de vous concentrer sur l'atteinte de vos objectifs. Puissant, simple et flexible, SpiraPlan s'adapte à vos besoins : votre méthodologie, votre flux de travail, votre chaîne d'outils, vos besoins en matière de reporting. Laissez SpiraPlan gérer vos tâches et vos bugs rapidement et facilement, afin que vous puissiez vous concentrer sur le développement. En savoir plus sur SpiraPlan

todo.vu

todo.vu

par Kitovu

(17 avis)

todo.vu est un suite de productivité offrant une alliance unique de fonctionnalités : CRM, gestion des tâches, suivi du temps et facturation. todo.vu est idéal pour les travailleurs indépendants, les consultants et les équipes de toute taille qui cherchent à gagner en efficacité, en qualité et en transparence. todo.vu est entièrement gratuit pour les freelancers. Les licences payantes sont limitées à 11 utilisateurs. Au-delà, profitez de votre licence pour un nombre illimité d'utilisateurs. En savoir plus sur todo.vu

Agile CRM

Agile CRM

par Agile CRM

(245 avis)

Le logiciel Agile CRM gère efficacement les projets grâce à un outil de gestion de projet simplifié par glisser-déposer, il est dès lors facile de gérer les tâches entre vos équipes de vente et de marketing. Le logiciel de gestion de projet englobe différentes options pour vérifier et suivre l'état des projets. En savoir plus sur Agile CRM

Samepage

Samepage

par Samepage

(198 avis)

Samepage est un logiciel primé de gestion des tâches et de collaboration en ligne conçu pour garder les listes de tâches de votre équipe en contexte avec le reste des actifs de votre projet. Les tâches montrent les progrès en temps réel sur n'importe quel appareil, peuvent être affectées à un nombre quelconque de personnes et s'associent à la récurrence, aux délais et aux rappels intégrés. Partager des tâches avec des fichiers, des vidéos, des cartes, des discussions en équipe et plus ou intégrer Samepage à plus de 100 applications comme Slack, Dropbox, Freshdesk et Twitter pour leur permettre de créer des tâches automatiquement. En savoir plus sur Samepage

Todoist

Todoist

par Doist

(280 avis)

Todoist aide les gens à s'organiser de manière à vivre de manière plus agréable et plus sereine.

Yalla

Yalla

par Yalla

(11 avis)

Team collaboration that will make your team smile.

Azendoo

Azendoo

par Azendoo

(57 avis)

Azendoo va plus loin en matière de collaboration et augmente la productivité du travail d'équipe grâce à des intégrations fabuleuses et à des fonctionnalités haut de gamme.

MeisterTask

MeisterTask

par MeisterLabs

(45 avis)

MeisterTask est l'outil de gestion des tâches et de collaboration le plus intuitif du web.

KanbanFlow

KanbanFlow

par CodeKick

(18 avis)

A lean project management software that provides work visualization, real-time team collaboration, time tracking, and analytics.

Planzone

Planzone

par Augeo Software

(0 avis)

Collaboration d'équipe, management de projet, suivi de projet, synchronisation

OmniFocus

OmniFocus

par Omni Group

(12 avis)

Task management app for iOS with light and dark modes that can display, or "focus on", a selected sets of tasks at any given time.

Producteev

Producteev

par Aurea

(36 avis)

Gérez votre liste de tâches, attribuez des tâches et obtenez des mises à jour en temps réel sur vos projets, n'importe où, n'importe quand.

Teamweek

Teamweek

par Teamweek

(4 avis)

Logiciel de planification d'équipe facile qui permet de créer et de gérer les tâches assignées à l'aide d'une chronologie. Gratuit jusqu'à 5 personnes Disponible dans l'application web + iOS.

Assembla

Assembla

par Assembla

(27 avis)

Enterprise cloud version control for secure source code management in the cloud.

Pyrus

Pyrus

par Simply Good Software

(3 avis)

Cet outil de travail collaboratif élimine les e-mails gênants en structurant la communication autour des tâches et des processus.

Taskworld

Taskworld

par Taskworld

(194 avis)

Taskworld est une application de gestion de tâches qui combine des tableaux visuels, la messagerie d'équipe et la planification de projet en une seule application simple.

eXo Platform

eXo Platform

par eXo

(105 avis)

Simple task management software for teams. Plan projects, prioritize to-dos and delegate tasks. Sign up for a free trial today.

Easynote

Easynote

par Made Solutions International

(8 avis)

EasyNote est un gestionnaire de tâches/outil de gestion de projet 100 % gratuit créé avec la simplicité et l'efficacité à l'esprit.

AceProject

AceProject

par Websystems

(6 avis)

Outil basé sur le web pour la gestion et l'organisation de projet, la gestion des tâches, le suivi du temps, les diagrammes de Gantt, le reporting.

Compliantia

Compliantia

par Betterdot Systems

(1 avis)

Compliantia aide les commerces de détail et les GPC à contrôler les magasins pour les opérations, le commerce et la prévention des sinistres avec une application fonctionnant sur n'importe quel appareil.

LeanKit

LeanKit

par LeanKit

(24 avis)

Coordinate the flow of work within and across connected teams to improve the delivery of customer value.

QuickBase

QuickBase

par QuickBase

(83 avis)

Manage projects better with highly flexible apps. As always, no code required.

Hibox

Hibox

par Hibox

(16 avis)

Gestion des tâches avec chat et vidéoconférence inclus. L'objectif principal est d'améliorer la productivité de l'utilisateur.

TimeCamp

TimeCamp

par TimeCamp

(411 avis)

Logiciel de gestion de tâches avec une puissante fonctionnalité de suivi du temps !

Favro

Favro

par Favro

(275 avis)

Favro est une application de planification et de collaboration pour le flux organisationnel.

BuzzFlow

BuzzFlow

par BuzzFlow

(7 avis)

BuzzFlow est un système web de CRM en ligne qui s'intègre étroitement dans G-suite. Les pipelines visuels de BuzzFlow implémentent la vente basée sur l'activité.

Merlin Project

Merlin Project

par ProjectWizards

(6 avis)

Logiciel conçu spécifiquement pour le système d'exploitation OS X, pour réaliser tout projet à temps et dans les limites du budget.

DropTask

DropTask

par Think Productivity

(5 avis)

Une application de gestion des tâches au visuel unique qui améliore puissamment la productivité de l'équipe grâce à une interface conviviale et génératrice d'engagement.

OrangeScrum

OrangeScrum

par OrangeScrum

(33 avis)

Synchronisez tout le monde. Orangescrum offre un moyen élégant de gérer vos projets, votre équipe et vos tâches en un seul endroit.

WorkingOn

WorkingOn

par WorkingOn

(0 avis)

WorkingOn fournit un reporting d'étape minimaliste que votre équipe va adorer. Gagnez du temps, augmentez la productivité et motivez votre équipe.

Tactick

Tactick

par Tactick

(0 avis)

Le logiciel de gestion de tâches qui organise, affecte et suit les tâches récurrentes assurant le bon fonctionnement de votre entreprise.

Fieldbook

Fieldbook

par Fieldbook

(178 avis)

Fieldbook helps businesses get their operations out of spreadsheets. Easily track all of your clients, projects, tasks and more.

Workboard

Workboard

par Workboard

(15 avis)

Les équipes axées sur les objectifs de l'application l'utilisent pour augmenter leur vitesse de réalisation.

Chatwork

Chatwork

par ChatWork

(14 avis)

Une application de communication et de suivi des tâches qui permet aux professionnels de se connecter aux membres de l'équipe au moyen de tout appareil.

Hansoft

Hansoft

par Hansoft

(11 avis)

Hansoft fournit des solutions pour la collaboration et la gestion d'équipe dans le développement Agile de produits et services

Gluu

Gluu

par gluu

(10 avis)

Gluu is a Process Success Platform built for medium-sized businesses that combines all the tools you need in ONE place

allthings

allthings

par Allthings

(5 avis)

Solution basée sur le cloud pour décomposer votre travail en tâches gérables avec des estimations de temps, des priorités et des délais.

FeatureMap

FeatureMap

par Salience

(2 avis)

Outil de collaboration web multilingue qui permet aux équipes de tracer leur idée et leurs tâches liées au projet sur un storyboard graphique.

Justask

Justask

par JustFYI

(0 avis)

Basecamp

Basecamp

par Basecamp

(5430 avis)

Légitimé par des millions d'utilisateurs, Basecamp centralise tout ce dont vous avez besoin pour faire votre travail.

Priority Matrix

Priority Matrix

par Appfluence

(170 avis)

Priority Matrix aide les gestionnaires et les cadres à réussir grâce à une gestion des priorités plus efficace.

Everhour

Everhour

par Weavora

(147 avis)

Logiciel de gestion du temps précis avec un composant de gestion de projet. Grand choix d'options d'estimation, de reporting et de facturation.

UpWave

UpWave

par UpWave

(38 avis)

Upwave offre aux équipes une gestion simplifiée des tâches.

IDoneThis

IDoneThis

par IDoneThis

(37 avis)

Outil clair et flexible pour la gestion des tâches, facile à implémenter dans toute équipe ou tout flux de travail.

Nimbus Note

Nimbus Note

par Nimbus Web

(6 avis)

Créez et modifiez des notes, enregistrez des pages web, personnalisez des captures d'écran et partagez-les instantanément avec vos collègues.

Dynalist

Dynalist

par Dynalist

(6 avis)

Aide à organiser toutes les tâches et les projets en un seul emplacement grâce à des listes de zoom infinies.

Defex

Defex

par DCODE GROUP

(0 avis)

Simple. Puissante. Basé sur le Cloud - C'est Defex

Process Street

Process Street

par Goodwinds

(342 avis)

Process Street est le moyen le plus simple de gérer les flux de travail de vos équipes, les processus récurrents (BPM) et les procédures opérationnelles standard (SOP).

StakePoint

StakePoint

par StakePoint

(42 avis)

Une solution de gestion de projet de portefeuille Hybrid-Cloud gratuite pour Mac et Windows, compatible MS-Project.

HiTask

HiTask

par Human Computer

(22 avis)

Gestion facile des projets et des tâches pour les équipes

Notezilla

Notezilla

par Conceptworld

(3 avis)

Application de pense-bêtes pour Windows et smartphones. Définissez des rappels, joignez des pense-bêtes aux sites web et documents, organisez vos fichiers dans des dossiers et synchronisez vos appareils.

Agantty

Agantty

par Agantty

(69 avis)

Gestion de projet gratuite, simple et claire pour un nombre illimité de projets, de tâches et d'équipes.

Goplan

Goplan

par Goplan

(1 avis)

Seavus Project Viewer

Seavus Project Viewer

par Seavus Group

(0 avis)

Affichage, partage, aperçu et impression des fichiers Microsoft Project (.mpp) pour ceux qui souhaitent uniquement afficher et/ou imprimer des fichiers.

geekbot

geekbot

par Venturegeeks

(14 avis)

Geekbot organise des réunions debout asynchrones dans Slack ! Vivez des réunions non intrusives qui apportent de la transparence à votre équipe.

MOOVIA

MOOVIA

par moovia

(3 avis)

Todo

Todo

par Appigo

(2 avis)

Collaborative to-do list and task manager.

WBS Schedule Pro

WBS Schedule Pro

par Critical Tools

(0 avis)

GTDNext

GTDNext

par GTDNext

(0 avis)

Online task management app. Outline style interface supports unlimited levels of sub-projects and tasks. 100% GTD compliant.

RationalPlan

RationalPlan

par Stand By Soft

(88 avis)

Assiste les chefs de projet dans l'élaboration des plans, l'allocation des ressources, le suivi des progrès, la gestion des budgets et l'analyse de la charge de travail.

Flow

Flow

par Flow Technologies

(71 avis)

Flow is flexible project and task management for teams. Plan projects, prioritize to-dos & delegate tasks on the web or mobile.

Checkvist

Checkvist

par Trirt Software

(40 avis)

A web tool for creating online outlines, hierarchical task lists with reminders, collecting, and structuring all kinds of information.

bob

bob

par Hibob

(29 avis)

Bobs unique engagement platform helps you attract, retain, and manage employees throughout their entire lifecycle.

kintone

kintone

par kintone

(27 avis)

Increase productivity and accountability with powerful and secure task management.

StoriesOnBoard

StoriesOnBoard

par DevMads

(26 avis)

StoriesOnBoard is a tool where you can break down your ambitious goals into tangible pieces.

Gemini

Gemini

par CounterSoft

(7 avis)

Sur place et billetterie à la demande du centre d'assistance d'entreprise et logiciel de suivi des problèmes. Intégration AD/ADFS et développé pour Azure.

Comidor

Comidor

par B-Open

(7 avis)

Logiciel de collaboration d'entreprise, BPM, gestion de projet, gestion de cas, automatisation de workflow avec l'IDE Cloud.

Apollo

Apollo

par Applicom

(5 avis)

Application de gestion de projet et de suivi des contacts basée sur un navigateur avec gestion des tâches, messagerie, contrôle d'accès, version mobile, etc.

Calendarscope

Calendarscope

par Duality Software

(4 avis)

This calendar software allows you to view events up to a year in the future, drag and drop events, and schedule reoccurring events.

Project Drive

Project Drive

par TGMT-Systems

(3 avis)

Facile à mettre en œuvre et simple à utiliser le logiciel de gestion de projet basé sur le web qui est entièrement personnalisable selon les projets et le workflow.

TeamWave

TeamWave

par TeamWave

(3 avis)

teamfocus

teamfocus

par teamfocus

(1 avis)

teamfocus is a task management system that utilizes workflows to ensure tasks move through a pre-defined and fully customizable series

SQRES

SQRES

par SQRES

(1 avis)

SQRES is a work order management software program designed to help companies create, assign, and keep track of tasks.

Manifestly

Manifestly

par Manifestly

(1 avis)

An online checklist app for teams to manage recurring tasks.

FacileThings

FacileThings

par FacileThings

(0 avis)

The ultimate solution for true GTDers. Get things done. Easily.

Taskulu

Taskulu

par Taskulu

(0 avis)

Online and self-hosted task management and team collaboration software powered up with in-app chat and end-to-end encryption.

Glip by RingCentral

Glip by RingCentral

par RingCentral UK

(120 avis)

Your team is wasting 1/3 of their time on email. Glip, your collaboration software, enables your team to be more productive.

Glasscubes

Glasscubes

par Glasscubes

(118 avis)

The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.

Admation

Admation

par Automaton

(65 avis)

Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.

eLogger

eLogger

par eLogger

(42 avis)

eLogger replaces paper log books and disconnected systems-collecting, storing, and distributing real-time operational data immediately.

Task Manager

Task Manager

par Orbisoft

(39 avis)

Gérez l'ensemble des tâches, projets et contrats sur lesquels vous ou votre équipe travaillez, et assurez-en le suivi.

Project IQ

Project IQ

par Intellect

(33 avis)

Whether your process fits into HR, Operations, Sales or if it's custom to your specific business need and niche we'll work for you.

PayPanther

PayPanther

par PayPanther

(32 avis)

Helping construction professionals manage their clients, projects, invoices, documents, scheduling, & more. 30 Day free trial.

Things

Things

par Cultured Code

(31 avis)

Things is the original, award-winning task manager for Mac, iPhone, and iPad. Designed and engineered in Stuttgart, Germany since 2007.

WorkStraight

WorkStraight

par MindShare Design

(20 avis)

Customizable online work order software. Use to securely create, receive, and track work requests from your team or customers.

FocusMe for Outlook

FocusMe for Outlook

par Ceptara

(16 avis)

Ceptara's FocusMe application is a Microsoft Outlook 2010, 2013 & 2016 add-in designed to help you and your team achieve greater focus.

Cascade Strategy

Cascade Strategy

par Cascade Strategy

(14 avis)

Strategy Software for Planning and Execution. All the tools you need to make your strategy happen.

Drinkle

Drinkle

par Tomatofry

(12 avis)

Drinkle is an Project Management CRM, which helps in managing projects, tasks, customers & helps you collaborate with your team.

Abtrac

Abtrac

par Abtrac

(12 avis)

Abtrac is the leading Task Management package in the AEC space that simplifies time management, project management and invoicing.

TimeHero

TimeHero

par TimeHero

(12 avis)

The first team task management platform that automatically schedules tasks around your events and meetings so things never fall behind.

iMeetCentral

iMeetCentral

par PGi

(10 avis)

A powerful collaboration and project management solution that enables teams to collaborate around files.

Worksection

Worksection

par Worksection

(8 avis)

Worksection is an adaptable all-round project management tool that gives you visibility, organization and peace of mind.

DocMinder

DocMinder

par Word-Tech

(8 avis)

Cloud based solution for task automation. Features include reporting, reminders, and collaborative capabilities.

Way We Do

Way We Do

par Way We Do

(7 avis)

Way We Do is cloud-based SOP Software that seamlessly integrates policies, procedures and checklists into the team's daily workflow.

Projecis

Projecis

par Projecis

(6 avis)

Projecis permet aux parties prenantes du projet de connecter des équipes, d'organiser des données et de diffuser des informations pour une prise de décision plus efficace.

SuiteDash

SuiteDash

par SuiteDash

(5 avis)

Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.

Actionspace for Office 365

Actionspace for Office 365

par Actionspace

(3 avis)

Fully customizable enterprise task, project and workflow management natively integrated with Office 365 and SharePoint.

NubiDo

NubiDo

par Gennubi

(3 avis)

Supercharge your productivity with NubiDo.

HiveDesk

HiveDesk

par HiveDesk

(3 avis)

HiveDesk is helps you manage your virtual team or remote workforce - easily manage tasks, track time and generate visual reports.

Slenke

Slenke

par Slenke

(3 avis)

Slenke est un logiciel complet de collaboration d'équipe et de gestion de projet.

Natural Insight

Natural Insight

par Natural Insight

(2 avis)

Leading provider of field and retail execution cloud-based software and mobile applications for retailers, brand, and merchandisers

ComplyGlobal

ComplyGlobal

par ComplyGlobal

(2 avis)

SaaS solution for tracking compliances (Corporate Secretarial, Finance, Tax, HR) globally across legal entities.

DoInbound

DoInbound

par DoInbound

(2 avis)

DoInbound is a process and project management tool built with love by an inbound agency, for inbound agencies.

SprintGround

SprintGround

par Alphest

(2 avis)

Le nouvel outil intelligent Agile/SCRUM pour le suivi du temps, la gestion des tâches, la planification, l'analyse, le suivi des problèmes, le bug tracking et plus encore.

Goalton

Goalton

par Goalton

(2 avis)

GOALTON Mindmap is perfect for brainstorming, strategic planning, collaboration and note taking.

Keyura

Keyura

par Keyura

(2 avis)

Offers end-to-end functionality to collaborative work management & project management.

WiseTeam

WiseTeam

par UAB Integris

(2 avis)

Flexible project and work management software designed to organize activities in a company, department or project.

Orgzit

Orgzit

par P3Infotech Solutions

(2 avis)

Orgzit is a powerful unified business management tool that empowers teams to track, manage and analyze any information.

BST10

BST10

par BST Global

(1 avis)

Comprehensive web-based enterprise solution based on .NET and scalable for larger organizations.

VIP Task Manager

VIP Task Manager

par VIP Quality Software

(1 avis)

Software for group collaboration and task management by multi-user simultaneous access to the common database.

TrackRay

TrackRay

par TrackRay

(1 avis)

Free, web-based task and time management software for mobile and desktop use.

DynaDo

DynaDo

par DynaDo

(1 avis)

DynaDo brings all your emails, tasks, files and employees in one place, and connects everything around projects and customers.

SymplePM

SymplePM

par SymplePM

(1 avis)

Cloud-based project management tool which helps teams across the globe collaborate for improved productivity.

Hello Focus

Hello Focus

par Hankinson Consulting

(1 avis)

Forever change your work! Built to help you and your team get more done.

Status Hero

Status Hero

par 8012 Labs

(1 avis)

Daily goals, status updates, and activity logs from your tools, all in one place. Nothing for your team to login to or install.

Taskle

Taskle

par Pinpoint Software

(1 avis)

Taskle provides a ground level view of store conditions across numerous locations without the need to expand your team.

JobTraQ

JobTraQ

par Swift Software

(0 avis)

Web-based task and project management system that is scalable and easy to use.

Comindwork

Comindwork

par NewtonIdeas

(0 avis)

Web-based project management and team collaboration tool; tasks and tickets management, bug tracking, planning and monitoring.

DevPlanner

DevPlanner

par AceSoftHouse

(0 avis)

Time planning and to-do list software that keeps track of projects, tasks, and other activities.

Taskline

Taskline

par ResultsWare

(0 avis)

Taskline is an innovative approach to managing your personal schedule, work, and goals in Microsoft Outlook.

TaskMerlin

TaskMerlin

par Interfathom

(0 avis)

Organize projects and tasks the way you want: from simple lists to complex collaborative projects

Projecturf

Projecturf

par Projecturf

(0 avis)

Web-based project management tool to manage projects, people, tasks, files, and events.

ActionAlly

ActionAlly

par ActionAlly

(0 avis)

ActionAlly is an OSX App that helps you cut through distraction to plan and execute on your most important tasks every day.

MSD Tasks

MSD Tasks

par MSD Soft

(0 avis)

Task management software, work planner and scheduler for teams. Single user and Multi-user versions available.

taskblitz

taskblitz

par taskblitz

(0 avis)

taskblitz is a simple solution empowering people to plan, organize, and control their business processes.

Team Task Manager

Team Task Manager

par TeamTaskManager

(0 avis)

System for collaboration. It allows you to set tasks, monitor their progress, discuss requirements and solutions.

Simple

Simple

par Simple Technology

(0 avis)

Simple fournit un lieu central pour les équipes en vue de gérer leurs actifs de marketing sur toutes les chaînes de médias.

Clever Checklist

Clever Checklist

par Clever Group

(0 avis)

Works to help capture and provide information to the worker who might otherwise be disconnected from the tasks at hand

OPPTIMO

OPPTIMO

par eBEYONDS

(0 avis)

OPPTIMO is a cloud based software with mobile compatibility that provides for People, Projects & Tasks management at workplace

Task Blast

Task Blast

par Task Blast

(0 avis)

Project Management Software built for Software Development Teams

ClientFlow

ClientFlow

par ReportGarden

(0 avis)

Clientflow est un logiciel tout-en-un de gestion de projet et de clients qui aide les équipes à collaborer et à augmenter leur productivité.

SKYDESK

SKYDESK

par SATHYA Technosoft

(0 avis)

Business automation solution for task management, sales management, attendance management for your entire organization, and more.

CrossLead

CrossLead

par CrossLead

(0 avis)

Software designed to optimize team performance

Centrallo

Centrallo

par Centrallo

(0 avis)

Organize everything, share unlimited lists, and search any data with this task management software.

pinnery

pinnery

par Rowisoft

(0 avis)

An online taskboard solution to organize tasks, collaborate with team members, track progress, record time, track budget, and more.

Task Manager

Task Manager

par Trintech

(0 avis)

Software for streamlining your financial close and other accounting or business processes.

CaseCamp.com

CaseCamp.com

par Auction Software

(149 avis)

Project Management Software CaseCamp.com, keeps people on the same page working toward a common goal: finishing a project together.

Quire

Quire

par Potix

(56 avis)

Quire is a collaborative task management tool for organizing tasks and subtasks in a unique tree-like structure.

Intervals

Intervals

par Pelago

(44 avis)

Intervals provides a perfect blend of task, time and project management for small businesses.

Remember The Milk

Remember The Milk

par Remember The Milk

(17 avis)

Add your tasks, create or share your lists, and assign tasks to others with this web-based to-do app for busy people.

The Lean Office

The Lean Office

par NovIntu Software Solutions

(13 avis)

Adds stability to your operation, improves the quality of outputs, and frees up your team to focus on value-adding activities.

BeeWits

BeeWits

par BeeWits

(11 avis)

Project management, developed with web designers and other creatives in mind. Task templates help you get started quickly.

Clear Biz

Clear Biz

par Clear Biz

(9 avis)

A practice management solution for Accounting Professionals. Features include task/deadline management, time & billing, and workflow.

Sapenta Smartworking Platform

Sapenta Smartworking Platform

par Sapenta

(7 avis)

Logiciel d'entreprise intelligent pour des lieux de travail flexibles, collaboratifs et productifs.

QuiXilver

QuiXilver

par Vigience

(6 avis)

Easy-to-use collaborative task management cloud software for employees, customers and partners to help manage projects better together.

STARS

STARS

par Stellar Velocity

(6 avis)

STARS is a digital kanban board for project management. It has a drag-n-drop interface and great features for collaboration.

SimplyConfirm

SimplyConfirm

par SimplyConfirm

(5 avis)

Simply Confirm Task Manager empowers employees to complete tasks they are assigned and perform the duties required by their job

ResultMaps

ResultMaps

par ResultMaps

(5 avis)

Stop juggling tasks and tools and start delivering results. Guided prioritization, communication accelerators and inspiration.

Gridle

Gridle

par Gridle

(4 avis)

Productivity platform for work that is changing the way teams collaborate. One place for all project & communication management.

Workview

Workview

par WorkView

(4 avis)

WorkView is an extremely robust work management platform that solves BIG operational problems across every department in your company.

HippoHub

HippoHub

par Hippo Solutions

(3 avis)

Simple, powerful project management system for your entire organization without the burden of a large, complex solution.

Clubhouse

Clubhouse

par Clubhouse

(3 avis)

Intuitive and easy-to-use project management for software teams that want to see the big picture.

9teams

9teams

par Vtelligence

(3 avis)

Cores

Cores

par Cores

(3 avis)

Une solution de gestion de projet simple pour votre équipe. Tout en un seul endroit avec une communication transparente maintient les équipes alignées.

ProjectObjects

ProjectObjects

par Project Objects

(1 avis)

Combines project management and business intelligence functions into a single platform.

TaskBiller

TaskBiller

par TaskBiller

(1 avis)

Time and Task tracking and Billing SAAS service for companies with contractors and 1000's of small adhoc tasks to manage and bill

notasks.com

notasks.com

par Solution Ocean

(1 avis)

Share and collaborate on your to-do lists with team members or project managers/ employers. Includes task tagging and prioritizing.

Kanvse

Kanvse

par Kanvse

(1 avis)

Company wide, real-time task management platform that helps businesses to assign, organize, approve, and monitor workflow.

TaskQue

TaskQue

par TaskQue

(1 avis)

An online task management solution that enables you to manage your team's workload by ensuring easy project management.

Brown Boot Works

Brown Boot Works

par Brown Boot Soft

(1 avis)

Smallbiz management system in Google cloud

TaskAnyone

TaskAnyone

par Task Solutions

(0 avis)

A web-based task and project management service to keep track of your daily to-dos plus send tasks to anyone with an email address.

ToBeeDo

ToBeeDo

par ToBeeDo

(0 avis)

An online todo list and task management service that saves time and helps you get things done faster.

HyperOffice Task Management

HyperOffice Task Management

par HyperOffice

(0 avis)

Keep on top of personal & team tasks from any web connected PC, Mac or mobile device. To-do lists, team project scheduling and more.

Programme Office Toolkit

Programme Office Toolkit

par Integrated Project Systems

(0 avis)

Web-based project management system for projects and tasks, risks, actions, change requests, timesheets and meetings.

ezCollaborator

ezCollaborator

par ezCollaborator

(0 avis)

Task, Project and Business Process Workflow Management Software.

QL Task

QL Task

par Quantumleap Production

(0 avis)

Task managing solution for monitoring workflow activities, receiving feedback and assigning duties to appropriate employees.

Taskify.us

Taskify.us

par Taskify.us

(0 avis)

Helps you organize your tasks and get things done. Simple - no registration, no costs.

ProcessPolicy

ProcessPolicy

par Process Policy

(0 avis)

ProcessPolicy is an online solution for automating company workflows.

BizFlow Task

BizFlow Task

par BizFlow

(0 avis)

BizFlow Task (aka BizFlow OfficeEngine) is an out-of-the-box application for task management and correspondence management.

Taskfully

Taskfully

par Taskfully

(0 avis)

Taskfully is a productivity tool that leverages proven techniques and research to help you get closer to your goals each day.

Sitiata

Sitiata

par Natserv

(0 avis)

We provides a perfect blend of Time tracking, Task management and comprehensive report.

Projects

Projects

par TeamDev

(0 avis)

Web-based project management and team collaboration tool for companies using Google Apps for Work.

Enprojo

Enprojo

par Enprojo

(0 avis)

A mobile-friendly solution that helps startups document their journey in an organized, collaborative, and private environment.

Grapple

Grapple

par Grapple

(0 avis)

User-driven task management software that improves your team efficiency and the way they communicate around tasks and projects.

Arrangedly

Arrangedly

par Arrangedly

(0 avis)

Built to be the most simple collaboration tool available. Built to satisfy users of all technical abilities.

JungleBell for SharePoint

JungleBell for SharePoint

par EnovaPoint

(0 avis)

The simplest SharePoint alert and reminder tool. Send reminders, enhance alerts and notifications, customize templates.

Kewyt

Kewyt

par DifferentCypher

(0 avis)

Cloud-based task management platform designed to track your time, plan, schedule and reschedule your tasks.

teamelio

teamelio

par digital:cube

(0 avis)

Offers a simple online task management for teams to promote collaboration with reports, dashboards, and more.

Taskmenizer

Taskmenizer

par Digital Mechanics

(0 avis)

Combines simple task management with fast task sharing to help teams of all sizes work together.

Bravo Reporting

Bravo Reporting

par Bravo Reporting Systems

(0 avis)

An efficient way to enter accomplishments, issues, and action items to instantly create weekly or monthly activity reports.

Six Disciplines Performance Management

Six Disciplines Performance Management

par Six Disciplines

(0 avis)

Performance management solution designed to automate HR processes, increase employee engagement, goals management, multi-rater & more

Hygger

Hygger

par Hygger

(65 avis)

The All-in-one Product Management Platform for Growing Companies

Petal Scheduling (PetalMD)

Petal Scheduling (PetalMD)

par PetalMD

(63 avis)

Petal Scheduling addresses the complexity of physician scheduling with an automated and flexible script that saves the scheduler time.

Taiga.io

Taiga.io

par Taiga.io

(42 avis)

Plateforme de gestion de projet Agile gratuite et open source pour les start-up et les développeurs en mode Agile.

Any.do

Any.do

par Any.do

(27 avis)

Any.do is the task completion company that helps to accomplish any necessary task and improve time management.

Productive

Productive

par Productive

(24 avis)

Gérer l'entreprise depuis une seule application au lieu d'utiliser plusieurs services, grâce à cette solution logicielle facile à utiliser.

SkedPal

SkedPal

par SkedPal

(21 avis)

SkedPal will help you reschedule your days and avoid interruptions. It's easy to use and intuitive.

Scientrix

Scientrix

par Scientrix

(16 avis)

The designers grid and execution toolkit for strategy and innovation

myTask2do

myTask2do

par iXora Solution

(13 avis)

Task management application that simplifies the management of team task lists and allows you to easily work as a team.

FLowlu

FLowlu

par Flowlu

(12 avis)

An all in one business operating system that contains all required tools for efficient business management.

Team.Do

Team.Do

par Team.Do

(8 avis)

Simple and Efficient Project Management Tasks, Calendar, Contacts and Files all in one place

PlanCentral

PlanCentral

par PlanCentral

(8 avis)

The best value in project management and team collaboration with projects, tasks, chat, and files. $3/ month for the entire team!

Schedullo

Schedullo

par Schedullo

(7 avis)

Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time.

Flowingly

Flowingly

par Flowingly

(6 avis)

Task Management with process automation. Flowingly lets business users easily create complex structured workflows to manage tasks.

Zip Checklist

Zip Checklist

par Hubworks

(6 avis)

Zip Checklist

Kaiten

Kaiten

par Kaiten

(4 avis)

Visual management platform, which shows the business process flow on a single screen, through task boards and visual signals.

R-PAD

R-PAD

par VELLP

(3 avis)

Organize tasks, plan project and sync with your team, all on one screen.

Nirvana

Nirvana

par Nirvanahq

(3 avis)

Disponible sur iPhone, iPad, Android et sur le web, Nirvana peut s'adapter à toutes les plateformes et à tous les états d'esprit.

StriveList

StriveList

par Time Zen

(3 avis)

A simple, powerful, and effective project management system that keeps up with your life & business tasks using strives, not deadlines.

Flow-e

Flow-e

par Flow-e

(3 avis)

Visual task board for Gmail and Office365 that simplifies scheduling meetings, managing email and distributing tasks.

MyLifeOrganized (MLO)

MyLifeOrganized (MLO)

par MyLifeOrganized

(2 avis)

MyLifeOrganized is a software for task management and time management, which helps people to organize their work and life.

MyTask

MyTask

par Gajanan Softwares

(2 avis)

Work management software designed to increase productivity, centralize accessibility, and sync data.

Sendtask

Sendtask

par Sirloin

(2 avis)

Sendtask is the easiest way to collaborate with your team, clients, and suppliers in one place - even if they dont have an account.

LeaderTask

LeaderTask

par Organizer LeaderTask

(2 avis)

Multi-platform smart task manager that allows you to plan, organize, track, team up, and reach your goals.

5pm

5pm

par Disarea

(1 avis)

Web-based project management software with customizable interface.

Outplanr

Outplanr

par Outplanr

(1 avis)

Outplanr will turn your to-do lists into daily work plans, and help you improve your productivity.

Cerri

Cerri

par Cerri

(1 avis)

Cerri est le logiciel de collaboration de projet d'entreprise que les équipes adorent et auquel les responsables informatiques font confiance. Cerri : collaborer, communiquer, créer

Zendone

Zendone

par Zendone

(1 avis)

Un outil de productivité avec une interface soigneusement conçue qui s'intègre à Evernote et à Google Agenda.

KanBan

KanBan

par Auscomp

(1 avis)

An Outlook task management solution with drag and drop task organization, color coordination, task labels, and more.

SIMPLE TASKS

SIMPLE TASKS

par Kvadrati

(1 avis)

Your team time saver - manage all tasks with ease, add team members and customers, define the locations and set up email/SMS reminders.

Reflexis Task Manager

Reflexis Task Manager

par Reflexis Systems

(1 avis)

Reflexis Task Manager simplifies corporate-to-store communication and provides a better line of sight into store execution.

Deliv Agent

Deliv Agent

par Deliv Agent

(1 avis)

Dispatch and task management software that helps you manage your customers, agents, and tasks with ease.

Taskade

Taskade

par Taskade

(1 avis)

Task management software that allows you to make lists, organize your tasks, and collaborate with your team.

QM7

QM7

par QM7

(1 avis)

Web based, user-friendly meeting and task management system that helps teams plan, track, and get the job done.

Deskree

Deskree

par Deskree

(1 avis)

Our platform helps teams to organize their tasks, ideas, and issues into a single workflow with a help of a variety of tools.

Active To-Do List

Active To-Do List

par Beiley Software

(0 avis)

Quickly record as many notes as you need for each task, and organize your tasks into categories or even different to-do lists.

Swift To-Do list

Swift To-Do list

par Dextronet

(0 avis)

Innovative to-do list software with reminder and to-do lists organized by tree structure with icons.

A-Plan

A-Plan

par Braintool Software

(0 avis)

Inexpensive planning software suitable for project and resource planning and for creating bar charts and scheduling tasks.

Power.ME

Power.ME

par AppTime

(0 avis)

Create, edit and organize tasks, projects, folders, documents and more to help you stay on task with your to do lists.

A-AUTO

A-AUTO

par UNIRITA

(0 avis)

Job-scheduling software designed to integrate jobs automatically, controls the execution of jobs in chronological order.

Movista

Movista

par Movista

(0 avis)

Cloud-based mobile solutions for field workforce management and execution. Gives managers a window into operations at store level.

Link-OM

Link-OM

par Synquis

(0 avis)

Link-OM gives you an end-to-end experience that addresses all your daily operational issues, and alleviates traditional challenges.

Work 2-gether

Work 2-gether

par 2-plan

(0 avis)

Work 2-gether is your task board and mindmap online tool that gets your team rolling fast like a closely knit buddy system.

Futuramo Tasks

Futuramo Tasks

par FUTURAMO

(0 avis)

Real-time cloud platform made for functional management of digital assets. Features include a summary dashboard and filtering.

sem.Task

sem.Task

par SEMYOU

(0 avis)

Sem.TASK is a SEMYOU Cloud-Application, to manage tasks easily, within the Cloud.

Teamly

Teamly

par Teamly

(0 avis)

Teamly is simple team management software that helps organizations think and move faster.

Show My Task

Show My Task

par Improsys

(0 avis)

An easy-to-use task management software with features to decide priority, view history, issue reports, and more.

SILKROAD ALM

SILKROAD ALM

par NSE Technology

(0 avis)

SILKROAD is an application lifecycle management system for high reliability software.

Tuskify

Tuskify

par Tuskify

(0 avis)

Organizes Evernote automatically to automate your workflows and organize your notes.

Kando

Kando

par Kando

(0 avis)

Le travail d'équipe - à votre façon.

TimenTask

TimenTask

par Aryavrat Infotech

(0 avis)

TimenTask is a tool which tracks the time spent on each activity & help to increase the productivity by managing their work & projects.

Talk on Task

Talk on Task

par Aplite Info Solution

(0 avis)

A task management solution with features for chatting , handling teams, projects, task tracking, and client management.

gloodoo

gloodoo

par REPL Group

(0 avis)

Mobile enterprise toolkit for automating document and task management, employee communications, end workplace recognition.

SRDB.Pro

SRDB.Pro

par VTS Software

(0 avis)

A task management solution for the pharmaceutical industry that streamlines the review process, assigns tasks, confirms completion.

Ekamcloud

Ekamcloud

par Ekamcloud

(0 avis)

Everything that happens in your business is in one single place.

Actionmint

Actionmint

par DITDOT

(0 avis)

Free and easy-to-use task management system. Create tasks and follow progress, view reports, create notes, all in a seamless workflow.

TasksQ

TasksQ

par TasksQ

(0 avis)

Simple and easy to use App for managing tasks with co-workers, groups, and employees.

Orcaso

Orcaso

par Orcaso

(0 avis)

Task management software that uses gamification to engage employees and push better performance through points and rewards.

Pintask

Pintask

par Pintask

(0 avis)

Task tracker application that allows users to write their own extensions with Javascript + Meteor API.

Oiga Task Manager For Designers

All in one task manager and design management software that helps designers manage tasks, colors, assets, and files.

nTask

nTask

par nTask

(0 avis)

nTask is a free online task management platform used by smart teams to do more. Get started today!

Nifty

Nifty

par Nifty Technologies

(0 avis)

Nifty est un outil de gestion de projet et de communication d'équipe qui aide à gérer tous les projets de manière simple, ludique et efficace.

Hutwork

Hutwork

par Hutwork

(0 avis)

Hutwork is a cloud-based roadmapping software platform for product managers, teams, and stakeholders to collaborate.

TASK.CAT

TASK.CAT

par TASK.CAT

(0 avis)

Free software that get's straight to the point when delegating tasks to individuals and groups of people.

ConnectionsOnline

ConnectionsOnline

par ConnectionsOnline

(0 avis)

Connections Online is a Progress Management platform that helps users get work done on time

Trask

Trask

par Trask

(0 avis)

Trask aide à fixer des objectifs, planifier des tâches afin de les atteindre et de les mesurer.

GitScrum

GitScrum

par GitScrum

(0 avis)

GitScrum lets you control your tasks, user stories and sprints allowing your team to manage all their daily tasks more efficiently.

4decision

4decision

par Microfinance

(0 avis)

4Decision is an Operating System for Financial Departments and Accounting Firms, helps manage daily operations and collaboration.

Cudo.co

Cudo.co

par Cudo.co

(0 avis)

Cudo.co is task management software to effectively organize work and achieve project objectives faster.

Enote

Enote

par solfinity

(0 avis)

Free task and project management tool that allows you to create task hierarchies and plan your time easily.

Otixo

Otixo

par Otixo

(0 avis)

Collaboration platform with powerful workspace channels for teams that have complex file sharing and workflow requirements.

Cirkus

Cirkus

par Cirkus

(0 avis)

Cirkus has all the standard task management features youd expect and more.

HotelForce

HotelForce

par HotelForce

(0 avis)

HotelForce is bringing hotel operations to the digital age: Communications Management, Task Management, Knowledge Management.

TaskOnBot

TaskOnBot

par Botmywork

(0 avis)

TaskOnBot is ALL IN ONE Task Management bot for Slack. It is developed so you don't need to open external task management tool to add,

Flantie

Flantie

par Flantie

(0 avis)

Online task and invoice management system for translators and interpreters. Easy to use and 100% efficient.

CardBoard

CardBoard

par CardBoard

(0 avis)

CardBoard helps teams collaboratively explore and visualize product ideas, user experiences, customer journeys and more.

The Walking GM

The Walking GM

par The Walking GM

(0 avis)

Manage your tasks, set your priorities, get things done on time and make your life easier.

ToDo List Q

ToDo List Q

par TodolistQ

(0 avis)

Task management solution with a cascading to do list, where users can assign tasks and set reminders.

OpsAssure

OpsAssure

par OpsAssure

(0 avis)

Assign jobs/tasks to your team, manage calendars and schedules, track time, create invoices, communicate with your customers, and more.

Worqa

Worqa

par Worqa

(0 avis)

Task management software built to increase your team's efficiency and maximize your output.

Kolibrys EMS

Kolibrys EMS

par G-Sys

(0 avis)

Kolibrys EMS is a daily task management software that enables you to focus on key activities and reduces operating costs.

To-Do

To-Do

par Microsoft

(0 avis)

Simple task management tool that allows task lists to be shared with collaborators.