104 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit

par Chargebee

(32 avis)
Voir site web
Chargebee est un logiciel de facturation récurrente et de gestion des abonnements pour les entreprises de SaaS et d'abonnements. Avec une API REST puissante, des intégrations avec des outils essentiels tels que Zendesk, Salesforce, Intercom, Slack, Xero et la prise en charge de passerelles de paiement dans plus de 50 pays, ce produit aide à gérer l'intégralité du cycle de vie des abonnements clients, depuis la facturation jusqu'au recouvrement des recettes et à la comptabilité. Soutenu par Accel Partners & Tiger Global, Chargebee compte plus de 6 000 clients dans 53 pays. En savoir plus sur Chargebee Les paiements récurrents de Chargebee sont tous conçus pour répondre à vos difficultés comptables. Restez au fait de vos informations financières ! En savoir plus sur Chargebee
Voir site web
FreshBooks Accounting s'assure que vos décisions commerciales reposent sur des données et des informations commerciales réelles. Prévoyez suffisamment de temps pour votre déclaration d'impôts, apprenez les coûts de gestion de votre entreprise, découvrez si vous avez assez d'argent pour recruter et prévoyez vos recettes de manière fiable. Essayez-le gratuitement pendant 30 jours, sans utiliser votre carte de crédit. En savoir plus sur FreshBooks Solution en ligne intuitive de facturation et de suivi du temps, disponible à partir de 15 $/mois. Utilisée par plus de 10 millions de personnes. En savoir plus sur FreshBooks
Wave propose un véritable logiciel de comptabilité par partie double 100 % gratuit pour les petites entreprises. En tant que logiciel cloud, Wave vous permet d'accéder à vos données depuis n'importe où, d'ajouter un nombre illimité de collaborateurs et de gérer toutes vos entreprises à partir d'un seul identifiant de connexion. Wave élimine les saisies de données et vous fournit les rapports financiers dont vous avez besoin pour vous permettre de passer plus de temps à faire ce que vous aimez. Votre comptabilité intègre également la facturation, la numérisation des reçus, le traitement des paiements et la gestion de la paie de manière transparente. Wave offre aux propriétaires de petites entreprises un logiciel de comptabilité par partie double qui est intégré aux autres solutions Wave et 100 % gratuit !

par Minute Menu Systems

(497 avis)
Voir profil
KidKare by Minute Menu is a childcare management software that allows you to save time and money while caring for your children. We have spent the last 25 years building a robust CACFP application to streamline the claim process while ensuring compliance with USDA requirements. In addition to the food program, KidKare offers accounting software to help home childcare providers manage their business. KidKare is a childcare management software that saves you time & money while caring for children. It ensures compliance with the USDA.
Voir profil
Odoo est une suite d'applications professionnelles open source qui aide les entreprises à développer leur activité. Plus de deux millions de clients l'utilisent pour accroître leurs ventes, gérer leurs opérations, organiser leurs activités de marketing, augmenter leur productivité et renforcer leurs ressources humaines. Odoo fournit une solution logicielle complète pour chaque niveau de votre entreprise. Cette suite comprend notamment les applications professionnelles suivantes : CRM, caisse, construction de site web, e-commerce, vente, facturation, comptabilité, fabrication, entrepôt, ressources humaines, projet, outils de marketing, etc. Ensemble Open Source d'applications commerciales intégrées pour CRM (gestion des relations client), points de vente, sites web, e-commerces, vente, comptabilité, entrepôt, RH, projet et marketing.

par BQE Software

(193 avis)
Voir profil
Core centralizes professional services firms' accounting and project data on one beautiful cloud platform. By combining accounting, billing, time and expense tracking, and project management tools, Core makes it easier to run your business more profitably. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows you to spend more time providing services to your clients instead of managing internal processes. Sign up for a free 15-day trial. Integrated accounting, reporting, time & expense tracking, and billing software for professional services firms.
Sunrise empowers small businesses to simply and accurately manage their finances, cash flow, and grow their business. Our 100% free, cloud-based accounting system aims to deliver a user-friendly billing and expense tracking solution offering customized invoices, tax assistance, and financial reports. Sunrise - formerly Billy - is a cloud-based accounting software for small businesses.

par Simply Vyapar Apps

(150 avis)
Voir profil
Vyapar is the only Business Accounting, Invoicing & Inventory app made for small Indian Business, that lets you manage, invoices/receipts, estimates, payments, inventory and clients. An ideal solution fulfilling all your Business Accounting needs. It is a GST app. Works perfectly OFFLINE. With this business accounting app, you can create and share GST compliant invoices and tally them, generate accurate financial reports, automatically calculate taxes, that help you file GST tax returns. Free Business, Accounting and Inventory Management App for Small and Medium Indian Businesses. Available on Mobile and Desktop Versions

par ZipBooks

(92 avis)
Voir profil
ZipBooks is modern accounting, invoicing, and time tracking software for small businesses, contractors and accountants. ZipBooks makes managing your business simpler. Get paid with credit card or Paypal easily. Powerful, easy-to-use reports, industry best practices, and smart recommendations from ZipBooks help you make even smarter decisions. Modern accounting software for small businesses and accountants including time tracking, invoicing, & digital payments.

par Dolicloud

(82 avis)
Voir profil
Solution open source de gestion d'activité professionnelle : vente, facturation, agenda, stock, commandes, e-mailing, comptabilité, notes de frais, demandes de congé. Un grand nombre de modules supplémentaires sont disponibles pour adapter la solution à vos besoins. Solution open source de gestion d'activité professionnelle. Clients, commandes, factures, inventaire...

par NGSoftware

(62 avis)
Voir profil
Manager est un logiciel de comptabilité entièrement gratuit conçu pour les petites entreprises. Disponible dans plus de 70 langues et constamment mis à jour et amélioré, Manager fera passer votre petite entreprise au niveau supérieur. Facile à utiliser avec des guides complets et un grand forum communautaire d'autres utilisateurs de Manager prêts à vous aider. Gratuit pour toujours sur Windows, Mac et Linux ; version cloud/serveur payante avec des données transférables sur toutes les versions. Téléchargez-le et essayez-le vous-même gratuitement dès aujourd'hui ! Manager est un logiciel de comptabilité entièrement gratuit conçu pour les petites entreprises. Disponible sur Windows, Mac, Linux et dans le cloud dans plus de 70 langues.

par SlickPie

(54 avis)
Voir profil
SlickPie est un logiciel de comptabilité en ligne gratuit, conçu pour les petites entreprises, offrant des fonctionnalités de facturation en ligne, de gestion multidevises, de devis et d'estimations, de rapprochement bancaire, de rapports financiers, de suivi des dépenses, de gestion des taxes de vente, de téléchargement de documents sources, etc. SlickPie offre également de nombreuses fonctionnalités d'automatisation permettant de gagner du temps, telles que des rappels de paiement automatiques et des factures récurrentes et offre un outil intégré de saisie automatique des données de réception, le MagicBot. Logiciel de comptabilité en ligne et gratuit pour les petites entreprises. Envoyez des factures, encaissez des paiements, suivez vos dépenses, obtenez des flux bancaires et bien plus encore. Aucun spam.

par GnuCash

(36 avis)
Voir profil
Logiciel de comptabilité financière pour le suivi des comptes bancaires, les revenus et les dépenses destiné aux petites entreprises. Logiciel de comptabilité financière pour le suivi des comptes bancaires, les revenus et les dépenses destiné aux petites entreprises.

par Plooto

(34 avis)
Voir profil
Un moyen simple de collecter des paiements ponctuels et réguliers. Plooto permet à vos clients de vous payer plus simplement pour réduire les délais de recouvrement et les coûts. Rationalisez vos flux de trésorerie et simplifiez vos processus de comptes fournisseurs et clients. Plooto effectue des rapprochements automatiques avec QuickBooks et Xero de la manière la plus transparente possible. Dites adieu aux chèques, aux virements et aux TEF bancaires en optant gratuitement pour Plooto. Un moyen simple de collecter des paiements ponctuels et réguliers. Simple vos clients et vous-même. Synchronisation avec QuickBooks et Xero.
Augmentez votre croissance comme l'ont fait d'autres utilisateurs de ce produit dans les domaines du SaaS, de l'avionique, de l'édition, de la télématique et de nombreux autres secteurs. Éliminez la facturation manuelle. Réduisez les pertes de recettes et de clientèle. Fusebill simplifie tous les aspects de la facturation et de la gestion des abonnements en automatisant la facturation récurrente, les paiements et la comptabilisation des revenus tout en rationalisant la gestion du cycle de vie des clients pour maximiser les revenus. La plateforme flexible basée sur le grand livre de Fusebill vous permet de faire évoluer votre entreprise en toute confiance à travers chaque étape de la croissance. Le logiciel de gestion et de facturation des abonnements de Fusebill offre aux entreprises la flexibilité nécessaire pour s'adapter à chaque étape de la croissance.

par 24SevenOffice

(28 avis)
Voir profil
24SevenOffice est un système de comptabilité de pointe optimisé par IA pour les PME. Augmentez votre efficacité, votre productivité et la précision des données en automatisant les tâches fastidieuses liées à la comptabilité. Accédez à la suite ERP complète de 24SevenOffice dotée de modules variés, notamment de CRM, gestion de projet, gestion du temps, facturation, etc. 24SevenOffice est développé depuis 1997 et est approuvé par plus de 42 000 entreprises à travers le monde. Système de comptabilité optimisé par IA pour les PME qui souhaitent stimuler leur croissance. Conçu pour l'automatisation, la vitesse et l'évolutivité.

par Cashflow Manager

(27 avis)
Voir profil
Logiciel de tenue de registres pour petites entreprises avec solution complète de gestion des livres comptables, de facturation et de la paie. Logiciel de tenue de registres pour petites entreprises avec solution complète de gestion des livres comptables, de facturation et de la paie.

par Fiskl

(24 avis)
Voir profil
Fonctionnalités de Fiskl - Facturation mobile de pointe : prise en charge de plus de 150 devises. - Présentation de l'activité : tableau de bord professionnel en une page. - "Your day" : vérifiez et planifiez facilement votre emploi du temps du jour. - Gestion des notes de frais sans effort : numérisation mobile instantanée avec extraction de texte automatisée. - Gestion du temps intelligente. - Suivi du kilométrage (avec intégration Google Maps). - Produits et services. - Tâches et agenda. - Gestion client. - Accès du personnel : avec gestion des droits au niveau des fonctionnalités. Facturation mobile (et bien plus) pour tous types de petites entreprises. Gérez votre entreprise et vos finances quotidiennes comme un pro. Option de compte gratuit.

par GoSimple Software

(21 avis)
Voir profil
Online accounting software that automatically calculates VAT, manages business bank accounts for the small business, self employed and freelancers. Online accounting software that automatically calculates VAT, manages business bank accounts for the small business.

par Biller Genie

(21 avis)
Voir profil
Biller Genie est une solution tout-en-un qui aide les entreprises à éliminer les tâches fastidieuses et à être payées plus rapidement. Grâce à des fonctionnalités innovantes qui automatisent les processus de facturation, Biller Genie se connecte à votre logiciel pour comptables préféré et envoie automatiquement vos factures, rappels et notifications d'échéance pour que vos clients puissent payer facilement en ligne. Biller Genie réduit également vos dépenses administratives et crée une meilleure expérience client qui favorise le libre-service. Automatisez vos processus comptables et améliorez votre activité avec Biller Genie.

par Deskera

(19 avis)
Voir profil
DESK App is the 1st B2B super app designed for today's workforce thats always on the go. Built for all platforms the DESK App is available for iOS & Android and is feature rich at no cost. Being an all-in-one app, it lets you run your complete accounting business practice. With its efficient sharing & chat features, you can always remain connected with your people. The Desk app gives you access to your inventory and product movements. Download Android app on Google Play & iOS on App Store. Deskera's business app and the first B2B super app is designed for todays workforce thats always on the go.

par Pandle

(18 avis)
Voir profil
Pandle est un logiciel de comptabilité cloud GRATUIT, simple et efficace destinée aux petites entreprises. – Pandle propose une aide interactive qui vous permet de savoir si vous effectuez des saisies erronées. – Vos données sont vérifiées manuellement afin d'assurer qu'elles sont exactes. – Terminologie différente pour les utilisateurs novices et avancés. – Logiciel de comptabilité cloud le plus simple du marché. Pandle est un logiciel de comptabilité cloud GRATUIT, simple et efficace destinée aux petites entreprises.

par ZarMoney

(16 avis)
Voir profil
ZarMoney is a Cloud-Based Accounting Software for all types of businesses. Features include invoicing, inventory tracking, quotes, estimates, statements, alerts and so much more... Some Benefits Include: *No more costly monthly charges for accounting software. *Save more time and be more productive with ZarMoney. *Track all your business and profits in one place. *Business software support Get started now! No credit card required to get full FREE Access. ZarMoney does it all... And does it better! We believe an outside-the-box accounting solution should have out-of-this-world support.

par Invoice Quickly

(12 avis)
Voir profil
Invoice Quickly is an online Invoicing platform for entrepreneurs,freelancers,agency owners and small businesses. Invoice Quickly has been built with small businesses in mind so users can create Invoices and quotations( estimates) quickly and send them to their customers. Online payments can easily be accepted on invoices by integrating Invoice Quickly with Stripe and Paypal. Users can save details of unlimited customers (contacts) . Powerful reports help users grow their business. Invoicing platform for SMB businesses. Invoice Quickly helps it's users to create invoices quickly and send them to their customers.

par Plus & Minus Software

(11 avis)
Voir profil
Quels utilisateurs ? Des start-up aux entreprises cotées en bourse. Comment la solution est-elle vendue ? Vendue par nombre d'utilisateurs, de 1 à plusieurs centaines. Nombre d'entreprises en ligne ? Aucune limite. Nombre d'utilisateurs en ligne par entreprise ? 255. Logiciel respectueux de l'environnement ? Bureau sans papier inclus. Rapide ? Hyper recherche de style Google. Taille ? 1 quadrillion de combinaisons de comptes. Code-barres d'inventaire et EOQ (quantités de commandes économiques) et plus de 840 rapports. Consolidations et change. Gestion de la trésorerie ; 50 états de paie. Tableaux des taxes de vente pour toutes les juridictions, coût de l'emploi. Peut-être l'un des logiciels de comptabilité les plus complets du marché. Tout est compris. Consultez le site web de l'éditeur. Vous êtes propriétaire du logiciel et des données.

par WhiteCore Technologies

(11 avis)
Voir profil
Avec Accurants, vous n'avez pas à changer de logiciel lorsque vous vous développez de 1 à 100 personnes : le logiciel est conçu pour évoluer. Passez moins de temps dans la facturation, la gestion du temps, la gestion de projet, la comptabilité, la préparation des taxes et consacrez plus de temps à acquérir de nouveaux clients. Laissez des outils intelligents gérer votre entreprise. Suite logicielle complète pour les petites entreprises hébergée dans le cloud. Entièrement intégrée : comptabilité, gestion de projet, CRM et taxes.

par TurboCASH

(11 avis)
Voir profil
Comptabilité open source gratuite pour les petites entreprises. Comptabilité open source gratuite pour les petites entreprises.

par Smarty Software

(9 avis)
Voir profil
The intelligent software designed with entrepreneurs in mind, Smarty combines interface invoicing, chasing payments, expenses, bank account sync, and different financial reports to bring all your accountancy needs on your dashboard. You can record payments and send out automated reminders to clients, export and print detailed reports, auto-update inventories, manage your budget, file VAT return to HMRC, sync your bank accounts and reconcile bank transactions, and add multiple currencies. All-in-one business and accounting solution to save time & money with financial reports, chasing payments, VAT deadlines.

par Omnipol Accounting

(9 avis)
Voir profil
Omnipol Invoice app is a tool that will help you to generate invoices with ease. Omnipol Invoice app is a tool that will help you to generate invoices with ease.

par Easy Accountax

(8 avis)
Voir profil
Easy Accountax is online cloud based accounting software. Whether you are a small business, an individual or an Accountant, Easy accountax is the ideal solution. Provide a one-stop solution for you. From accounting to payroll to invoicing. Its all included. No extra charges for any add-ons. An ideal solution for small businesses and accountants! The most convenient way to manage and operate all accounting transactions is Easy Accountax. From simple bookkeeping to invoicing the clients. Cloud accounting software with unique features designed to make your accounting process easy and hassle free.

par FINSYNC

(7 avis)
Voir profil
FINSYNC automates the accounting, so you can focus on the business. Put Accounting on Autopilot - Accounting happens automatically as you use FINSYNC for managing cash flow. It's easy to get started. Our friendly, US-based support team is here to help if you need it. When you combine FINSYNC accounting with other features, you'll find yourself on the way to financial harmony. FINSYNC helps businesses centralize control of cash flow and grow with game-changing features. Improve Cash Flow & Grow Your Business

par Quick File

(6 avis)
Voir profil
Logiciel de comptabilité sur cloud simple et intuitif pour les travailleurs indépendants et les PME britanniques. QuickFile fournit une gamme complète de fonctionnalités de comptabilité, notamment la facturation professionnelle, la gestion des dépenses, la TVA, les flux bancaires et plus de 300 intégrations. Quick File travaille avec un certain nombre de comptables du Royaume-Uni afin que vous puissiez obtenir de l'aide au fur et à mesure de vos besoins. Logiciel de comptabilité sur cloud simple et intuitif pour les travailleurs indépendants et les PME britanniques.

par Miles Technologies

(6 avis)
Voir profil
Powerful, secure, and growth-ready accounting software. Say goodbye to spreadsheets, manual entry, and software that can't handle Big Data. Striven provides full cloud-based financial management that connects to every other part of your company. The collaboration portal allows you to connect with customers and vendors for convenient and quick transactions. Cloud-based ERP solution for businesses. Includes Accounting, CRM, PM, HR, etc on Desktops, Mobile Phone, Tablets.

par Nonprofit Treasurer

(6 avis)
Voir profil
A simple accounting app designed specifically for nonprofit governing boards and volunteer treasurers. Taking the financial reigns of your local nonprofit organization shouldn't be an epic undertaking - it should not be more difficult than managing your personal checkbook. Nonprofit Treasurer is bookkeeping with a simple design, with built-in tools for budgeting and reporting. It is easy to use, and it fits the unique structure (and responsibilities) of the volunteer treasurer role. Free online bookkeeping for youth sports, scout troops, clubs, PTAs, charities.

par Holded

(4 avis)
Voir profil
Un logiciel de facturation et de comptabilité cloud pour les entreprises et les travailleurs indépendants. Un logiciel de facturation et de comptabilité cloud pour les entreprises et les travailleurs indépendants.

par Crunched

(4 avis)
Voir profil
Cloud accounting software designed to help business owners save time and make smarter business decisions. Invoice and collect payments, track expenses, customize reports and work with your accountant. Try it for free today! Smart cloud accounting software designed for small business.

par ZETRAN

(4 avis)
Voir profil
MyBooks is an easy-to- use online accounting software for small business owners. This powerful online accounting software helps you manage your finances, save you time and money. Small business owners can create invoices and quotes, manage bills and expenses, and make and receive payments with this accounting software. Finally, this is the best small business accounting software that can help business owners improve business productivity, increase financial close efficiency and reduce costs. Small Business Accounting solution that helps businesses manage payments, bills, invoices and more to reduce costs.
HostBooks automated and cloud-based accounting software helps professionals and business owners to overcome accounting challenges. It strives to transform and enrich your accounting experience by reducing the time spent on accounting and compliance. By deploying a cutting-edge technology and accounting expertise, HostBooks enables you to run your business seamlessly. Be it receivables, payouts, inventories or bank reconciliations, it boosts up productivity, and reduces operational costs. Automated all-in-one accounting & compliance software that provides you with a comprehensive platform for accounting, Tax & payroll.

par Vimukti Technologies

(3 avis)
Voir profil
Open source accounting solution that provides invoicing, user permissions control, bank transactions tracking, inventory and contact management. Open source accounting solution that provides invoicing, user permissions control, inventory and contact management.

par Align Info Solutions

(3 avis)
Voir profil
A cloud based accounting software that handles end to end requirements of small and medium business. A cloud based accounting software that handles end to end requirements of small and medium business.

par TaxCom

(3 avis)
Voir profil
WikiPro simplifies your business communication, providing e-signatures and user-friendly interfaces to approve contracts immediately and securely. Features such as instant chat, file sharing and e-signatures, customized notifications and automated reminders to improve workflow and respond to your clients questions instantly. WikiPro can text enable your existing business landline. Your clients dont need to install WikiPro Mobile App to contact you. They can send standard text messaging. Allows businesses to text with their customer using the existing landline, or send customer unlimited App messages in real time.

par Noguska

(2 avis)
Voir profil
The most customized Accounting & Inventory App available! NolaPro solves any unique operating need and easily integrates with 3rd party software. It can be modified at any time to facilitate change and growth. With a flexible, web-based foundation installed directly on your server (or cloud) it provides worldwide remote access without compromising security. NolaPro includes: Order Tracking, POS, Inventory Control, AP, AR / Invoicing, Payroll, B2B, Time Tracking, API & eCommerce options. Completely flexible Accounting & Inventory Suite with solutions available in every industry. Let our award-winning App help you today!

par move2clouds

(2 avis)
Voir profil
Cloud based online accounting application , online reporting, create sales invoices, purchase bills. move2clouds is a cloud based online accounting application. We have made it with love focusing on your business success. There is something for everyone in it, of course only if you are looking for online accounting. Hosted in cloud and available as SaaS (software as a service), move2clouds is a complete end to end accounting system for small and medium businesses. Cloud based online accounting application which offers online reporting, sales invoice creation and bill purchasing.

par FrontAccounting

(2 avis)
Voir profil
Logiciel web de comptabilité qui automatise les achats, les comptes clients, les comptes fournisseurs et plus encore pour les petites entreprises. Logiciel web de comptabilité qui automatise les achats, les comptes clients, les comptes fournisseurs et plus encore pour les petites entreprises.

par Arab Sea Information Systems

(2 avis)
Voir profil
SMACC est l'une des meilleures solutions Cloud ERP conçues pour tout le monde, qu'il s'agisse de commerce de détail, de commerce électronique, de technologie, d'organisme à but non lucratif, d'hôtellerie, de construction, etc. Le SMACC compte plus de 71 000 clients fidèles et plus de 420 000 utilisateurs à travers le monde et cela augmente rapidement. SMACC est le seul ERP au monde qui supporte les 13 langues les plus parlées. Cela signifie un support pour plus de 3,5 milliards de locuteurs natifs. SMACC propose des équipements de caisse pour les clients particuliers. SMACC est l'une des meilleures solutions Cloud ERP conçues pour tous, que l'on soit dans le commerce de détail, le commerce électronique, la technologie, etc.

par NCH Software

(2 avis)
Voir profil
Accounting software for small business for simple and easy bookkeeping. Document incoming and outgoing cash flow including sales, receipts, payments, and purchases. See how your business is doing with real-time balances and reports. Fax or email your accountant directly. Prepare your tax returns quickly with your financial reports. Easily generate over 20 financial reports. Income Sheets and Balance Statements help you track growth. Secure mobile access via web. Professional business accounting software. Report & document incoming & outgoing cash flow (sales, receipts, purchases, & payments)

par Gekko

(2 avis)
Voir profil
Gekko is a free online invoicing & accounting tool aimed at entrepreneurs and small businesses. Easily send invoices, track your hours, register your receipts and track your worktrips. Gekko helps you to make this as simple as possible. Whether you prefer to work online on www.getgekko.com or on any of the four iOS and Android apps, Gekko makes it easy to run your business. Gekko is a free online invoicing & accounting tool aimed at entrepreneurs and small businesses.

par Acclaim Software

(1 avis)
Voir profil
Complete bookkeeping and accounting solution for small businesses. Complete bookkeeping and accounting solution for small businesses.

par Sadhanasoft

(1 avis)
Voir profil
Logiciel de comptabilité financière avec ensemble performant de navigateurs d'exploration pour faciliter la visualisation, l'organisation et la modification des données. Logiciel de comptabilité financière avec ensemble performant de navigateurs d'exploration pour faciliter la visualisation, l'organisation et la modification des données.

par Reach Process Outsourcing

(1 avis)
Voir profil
Online accounting software with auto download of bank statements and auto bank reconciliation features. Online accounting software with auto download of bank statements and auto bank reconciliation features.

par Enable Computing

(1 avis)
Voir profil
Accounting and business management software that imports your daily sales automatically. Accounting and business management software that imports your daily sales automatically.

par CrushErrors

(1 avis)
Voir profil
An error crushing platform to find changes, discrepancies, mismatches with Apps that make it easy to use, learn, and share. An error crushing platform to find changes, discrepancies, mismatches with Apps that make it easy to use, learn, and share.

par Debtor Daddy

(1 avis)
Voir profil
With Radar see how much your clients are owed and identify your worst and best performers. Be alerted when significant changes occur so you can take action. Quantify the extra ash your client will have in the bank per debtor day reduced. Produce a consolidated report, highlight risks and opportunities for you client in moments. Go above and beyond for you customers providing sophisticated accurate advice at the click of a button Provide valuable advisory services,identify cash flow crunches, rectifying debtor issues & leverage your advisory skill set with Radar

par Online invoices

(1 avis)
Voir profil
Online Invoices is a big website specialized in the accounting system and CRM software designed for small to medium business. Online Invoices can help companies managing their inventories, sales, expenses, incomes and clients. Helps all types of companies manage their clients, inventories, sales, and get more customers.

par sevDesk

(1 avis)
Voir profil
Il n'a jamais été aussi simple de gérer vos comptes. Avec sevDesk, la comptabilité de votre entreprise est faite en un clin d'oeil, sans avoir besoin de compétences en la matière. Avec l'appli sevScan, vous pouvez même scanner directement les factures à payer avec votre smartphone ou les envoyer directement à sevDesk par e-mail. L'application reconnaît automatiquement les données sur le document et suggère une catégorie comptable. C'est comme ça que ça marche en comptabilité aujourd'hui ! sevDesk, le bureau facile ! Logiciel de facturation et de comptabilité pour PME

par Dioratiki IT Solutions

(1 avis)
Voir profil
EspritBooks is an online business management & accounting software for the Freelancer and the small business. The system makes it simple, intuitive and flexible to manage your sales, purchases, inventory, banks & accounts. EspritBooks is offered with a 30-day free trial. Online business management & accounting software for the freelancer and The small business.

par Gincore

(1 avis)
Voir profil
Cloud-based solution which allows for inventory control, accounting, customer service, and sales monitoring. Cloud-based solution which allows for inventory control, accounting, customer service, and sales monitoring.

par Klever Kode

(1 avis)
Voir profil
Accounting software with invoicing, payment tracking, purchases, check writing, bank account reconciliation, reporting, and more. Accounting software with invoicing, payment tracking, purchases, check writing, bank account reconciliation, reporting, and more.

par Gem Software Solutions

(1 avis)
Voir profil
Scalable cloud accounting software with payroll, inventory tracking, receivables, and payables in one solution. Scalable cloud accounting software with payroll, inventory tracking, receivables, and payables in one solution.

par LegalDocs

(1 avis)
Voir profil
Ezoto helps you to create & manage GST invoices, GST bills, proforma invoices, credit debits, business accounting tally. You can get a complete business dashboard with all your accounting details with this free gst billing app. Keep track of your receivables, gst credits, gst payments, customers, taxes, inventory and much more. With Ezoto, you can manage your business without an accountant. No more hassle to file the gst online, get your gst taxes calculated with easy and simple App. EZOTO is the best app for Billing, Accounting & Banking SMEs of India. Ezoto helps you create GST Invoices, GST filling & registration

par Peak Labs

(1 avis)
Voir profil
Abowire is an all-in-one Subscription European Management software that wires together and automates everything you need to run and maximize revenue of a subscription-based business. Abowire is designed to automate recurring billing, collections, contracts, payments,cancellations & much more. From revenue recognition and bank integration, to insightful analytics, we got you covered. Autopilot for your subscription business in Europe. Grow your company with a piece of mind and scale your business!

par USL Financials

(0 avis)
Voir profil
Full encumbrance fund accounting software suite fully compliant with GASB GAAP and GAAFR guidelines. Full encumbrance fund accounting software suite fully compliant with GASB GAAP and GAAFR guidelines.

par CheckMark

(0 avis)
Voir profil
A proven integrated, networkable financial package for small businesses, MultiLedger is easy to use and installs quickly. Whether you need software to help manage jobs, run real-time reports, track costs, monitor cash flow, or produce up-to-the-minute financial reports, you can choose MultiLedger with confidence. Run it on a network so your office team can help manage A/R, A/P, inventory, and more. Discover how MultiLedger can help a business run better. Installs on Windows or Macintosh. Cross-platform accounting tool that helps manage ledger, inventory, quotations, invoicing, purchase orders, bank reconciliation, etc.

par Addsum Business Software

(0 avis)
Voir profil
Modifiable accounting application for retailers that helps manage front and back-office operations such as inventory, POS, etc. Modifiable accounting application for retailers that helps manage front and back-office operations such as inventory, POS, etc.

par Adminsoft

(0 avis)
Voir profil
Unlike many other so called 'free' accounting software packages, Adminsoft Accounts is not just a free trial, it really can be used for free, for ever. No time out, and no reduced functionality. Adminsoft isn't full of accounting jargon, it's easy to use by people who don't have an accounting degree, it works the way small business people tend to work, not the way accountants work. Manage customer details, invoices, AP, AR and supplier details; freeware version available.

par Monks Vaughan

(0 avis)
Voir profil
Online accounting software for small business and contractors that backups your data nightly. Online accounting software for small business and contractors that backups your data nightly.

par Liquid Accounts

(0 avis)
Voir profil
Award winning online accounting and bookkeeping software for the self-employed, small businesses and accounting professionals. Liquid's cloud software makes doing your books easy by automating painful tasks, integrating multiple business systems and allowing you to run your business on the go. No other cloud accounting software delivers such functionality, power and ease of use for the industry's lowest like for like price. Award winning online accounting and bookkeeping software for the self-employed, small businesses and accounting professionals.

par Reeleezee

(0 avis)
Voir profil
Web-based accounting and business administration solution that is designed for people with no prior accounting knowledge. Web-based accounting and business administration solution that is designed for people with no prior accounting knowledge.

par Repix

(0 avis)
Voir profil
A cloud solution for accounting, order processing, address management and more for SME, accountants and freelancers. Intuitive and efficient online accounting software. Double-entry bookkeeping.

par FastCollab

(0 avis)
Voir profil
FastCollab est une place de marché prenant en charge tous vos services professionnels sur une plateforme tout-en-un. FastCollab est une place de marché prenant en charge tous vos services professionnels sur une plateforme tout-en-un.

par gxCommerce

(0 avis)
Voir profil
All in one business management solution including accounting, crm, inventory management, mass email and more. All in one business management solution including accounting, crm, inventory management, mass email and more.

par Momenteo

(0 avis)
Voir profil
Momenteo is a user-friendly solution meant for freelancers. Easily manage your clients, invoices and expenses while having a clear portrait of your freelance business. Youll be able to focus on developing your craft with the peace of mind that your finances are straight. User-friendly accounting solution meant for freelancers to track your work, expenses, travel, and more.

par DataDear

(0 avis)
Voir profil
Data and reports from Xero can be downloaded into Excel and integrated into existing reporting packs. Data and reports from Xero can be downloaded into Excel and integrated into existing reporting packs.

par Indasil Solutions

(0 avis)
Voir profil
Online Invoicing and basic accounting software on a budget, for small business owners and freelancers. Online Invoicing and basic accounting software on a budget, for small business owners and freelancers.

par Clever Tradies

(0 avis)
Voir profil
Clever Tradies app is cleverly designed for Tradesman & Small Business to save time and money by eliminating manual paperwork. Clever Tradies app is cleverly designed for Tradesman & Small Business to save time and money by eliminating manual paperwork.

par Davis Software

(0 avis)
Voir profil
Wholesale distribution accounting software. Features include sales territories, price lists, back-order management, & lot tracking. Wholesale distribution accounting software. Features include sales territories, price lists, back-order management, & lot tracking.

par easybook

(0 avis)
Voir profil
A simple but powerful bookkeeping solution built by entrepreneurs for entrepreneurs! The Pay-As-You-Go Plan allows to pay only when the platform is used and a document created (estimate, invoice and expense only). That helps to save a lot of cash to any new business! When the business starts growing, there is another plan especially for it. You'll love to stay focus on your core activities and let the tool works for you! The first Pay-As-You-Go Bookkeeping software.

par NCL Energy Technology

(0 avis)
Voir profil
An accounting solution for the Malaysian market with features for invoicing, inventory, reporting, multi currency, and more. An accounting solution for the Malaysian market with features for invoicing, inventory, reporting, multi currency, and more.

par Excel-4-Business

(0 avis)
Voir profil
This application was designed for any business with employees for managers and owners who want to understand their true cost of 1 hour of their employees time. This application takes every possible direct and indirect cost including Employer Taxes, Workers Compensation, Insurance, Paid Time Off, Multiple Benefits and Overhead. This includes both Regular and Overtime Costs.. You can also use our scenarios screen to quickly find the best combination of multiple employees on a shift or job. This application automatically calculates your true employee hourly cost which considers every possible employer expense & overhead.

par Netiquette

(0 avis)
Voir profil
Netiquette Accounting and Inventory Management System est un logiciel de comptabilité en ligne pour accélérer votre clôture financière, grâce à une gestion des recettes auditables rationalisée et une visibilité complète en temps réel de la performance financière de votre entreprise. Logiciel de comptabilité en ligne pour accélérer votre clôture financière

par ScheduleTalk

(0 avis)
Voir profil
ScheduleTalk, a powerful, yet intuitive, business management software that aims to help small business owners with online appointment scheduling and accounting. Spend more time on the things that will improve your company, customers, and life. Simplify online scheduling for both you and your customers by eliminating back-and-forth email and text. After the appointment is over easily create a professional and branded invoice in seconds using our invoicing template. ScheduleTalk, a powerful, yet intuitive business management software to help small businesses with online scheduling and accounting.

par Myaccountant Technology

(0 avis)
Voir profil
All-in-one app for micro-businesses and accountants for managing bookkeeping, accounting and ATO lodgements. All-in-one app for micro-businesses and accountants for managing bookkeeping, accounting and ATO lodgements.

par Mildtrix Business Solutions

(0 avis)
Voir profil
Simplifies accounting, GST return filing and Invoices,billing, and provides an easy interface to operate. Simplifies accounting, GST return filing and Invoices,billing, and provides an easy interface to operate.

par BanhJi

(0 avis)
Voir profil
Free online accounting software with invoicing, purchase and expense management, general ledger, and reporting. Free online accounting software with invoicing, purchase and expense management, general ledger, and reporting.

par CPA Organizer

(0 avis)
Voir profil
Online solution that helps accounting firms interact with clients, share documents, and assign tasks through centralized dashboards. Online solution that helps accounting firms interact with clients, share documents, and assign tasks through centralized dashboards.

par Qbex America

(0 avis)
Voir profil
Complete accounting solution with Invoices, Sales orders, Purchase orders, Receivables, Payables, Inventories, Treasury Management, Point of Sale, Accounting, Automatic recurrent Invoices for Property Management, photographic support of documents can be attached to vouchers, creating a document image database, retrievable later when consulting posted documents. Try the system for free for one year, or simple order a demo access information. Can be used on the Web or installed in private networks Complete accounting solution with Invoices, customer sales records, and more.

par Tiime

(0 avis)
Voir profil
Receipt simplifie la vie des entrepreneurs. Dites adieu vos factures papier ! Grâce à Receipt, vous importez vos pièces justificatives par photo ou par mail. Connectez vos comptes marchands et bancaires, Receipt télécharge automatiquement vos factures. De plus, Receipt fait le matching entre les reçus et les transactions bancaires pour une meilleure visibilité. Tout cela est 100 % sécurisé dans le cloud ! La gestion simple de vos reçus et notes de frais. 100 % gratuit !

par Fraxinusit

(0 avis)
Voir profil
Accounting software which you can access from anywhere and can manage multiple businesses at once. Accounting software which you can access from anywhere and can manage multiple businesses at once.

par Popular SoftTech and Marketing

(0 avis)
Voir profil
Accounting tool that provides automated online billing through invoicing, tax management, estimates/quotes, and more. Accounting tool that provides automated online billing through invoicing, tax management, estimates/quotes, and more.

par inBOLD Corporation

(0 avis)
Voir profil
Accounting platform that enables financial reports and records maintenance through statement preparation, expenses tracking and more. Accounting platform that enables financial reports and records maintenance through statement preparation, expenses tracking and more.

par Avankia

(0 avis)
Voir profil
Accounting tool built on Force.com to manage customers and bills, track inventory and payments, and report your financial information. Accounting tool built on Force.com to manage customers and bills, track inventory and payments, and report your financial information.

par HealthPlotter

(0 avis)
Voir profil
PivotXL is an innovative provider of complete Corporate Performance Management (CPM) solutions. PivotXL combines a centralized database, sophisticated workflow, powerful reporting and best of all full built on-top of Excel to create a cloud-based financial planning and analysis (FP&A) solution. Unlike traditional software that replaces Excel with rigid with non-user friendly applications, PivotXL allows you to stay in excel and helps finance professionals to get trusted numbers. Full-stack FP&A software built on top of Microsoft Excel.

par Palladium

(0 avis)
Voir profil
Every feature in Palladium is developed to help businesses become more efficient and more profitable. We do this through ensuring that each one is able to support businesses in one of our three key business-boosting differentiators, Increasing Turnover, Improving Margins and Enhancing Operational Efficiency. Palladium Accounting is a complete ERP solution.

par SBSCC

(0 avis)
Voir profil
Logiciel de comptabilité véritablement facile à utiliser, avec toutes les fonctionnalités nécessaires à votre entreprise. Une facturation, un inventaire et une comptabilité intégrée de qualité peuvent offrir d'importants avantages en termes de gains de temps, ce qui est absolument nécessaire pour la survie de votre entreprise. Libérez vos ressources humaines pour des tâches plus rentables en automatisant entièrement votre système commercial. En choisissant le logiciel approprié pour votre entreprise, vous pouvez même vous aider à éliminer les processus manuels chronophages. Point de vente, inventaire et comptabilité entièrement intégrés et facile à utiliser.

par Dokka A.I.

(0 avis)
Voir profil
Saves time with automated bookkeeping entries and smart document management using Artificial Intelligence. Saves time with automated bookkeeping entries and smart document management using Artificial Intelligence.

par Officetree.com

(0 avis)
Voir profil
Cloud-based suite of integrated applications that enables businesses with CRM, invoicing, help desk, accounting, and more. Cloud-based suite of integrated applications that enables businesses with CRM, invoicing, help desk, accounting, and more.

par e-Boekhouden.nl

(0 avis)
Voir profil
Voor startende ondernemers, zzp'ers, ondernemers, verenigingen, stichtingen, accountants en boekhouders Voor startende ondernemers, zzp'ers, ondernemers, verenigingen, stichtingen, accountants en boekhouders

par Bokio

(0 avis)
Voir profil
We're changing the world of accounting forever. Bokio is a smart, cloud-based solution that helps small businesses and sole traders grow their company and profits. Powered by AI, we automate accounting for small business owners. Send customised invoices, keep track of their status, and send automatic payment reminders. Simply snap a photo of a receipt and upload it, and record your uploaded bank transactions. File your automated VAT return straight to HMRC. All for free! Powered by AI, we will help you do your bookkeeping, create, send and track invoices, and file your VAT return - all for free.

par mightymacros

(0 avis)
Voir profil
mightymacros Dat Lite is an Excel-based com add-in designed to identify duplicate invoices. The tool uses invoice information from an ERP or accounting system and uploads that information into an MS SQL Server database for analysis. The solution compares all invoices against bills to be paid and the output report lists possible duplicates that are split into separate tabs based on the detection rule. Identify duplicate invoices and prevent unwanted duplicate payments

par Connec

(0 avis)
Voir profil
Web-based accounting solution that enables businesses to manage invoices, chart of accounts, account reconciliation & more. Web-based accounting solution that enables businesses to manage invoices, chart of accounts, account reconciliation & more.